Skocz do zawartości

Zdjęcie

Używacie KALENDARZY?

kalendarz rolniczy praca magisterska pomoc nowoczesne rolnictwo organizacja dnia

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 magdalenasles

magdalenasles

Nowy

• Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 22 październik 2016 - 11:32

Cześć wszystkim!

Nazywam się Magdalena i jestem grafikiem. :) 

Zauważyłam na rynku brak spersonalizowanego kalendarza przeznaczonego dla rolników, mimo ogromnego wachlarza dla innych zawodów / hobbystów.

Jako projektant postanowiłam zająć się tym problemem i stworzyć taki który spełni wasze oczekiwania! 

Jestem ciekawa waszej opinii. Wiem, że część z was nie wyobraża sobie organizacji dnia bez niego.

1. Powiedzcie, co najczęściej notujecie?
  2. Jak wyobrażacie sobie stałe tabelki/symbole które powtarzają się w waszych zapiskach cały czas? 
  3. Co was irytuje w waszych wersjach kalendarzy? 

PS

Liczę na konkretne informacje, czasem nawet banalne! ;)

Chciałabym stworzyć coś naprawdę fajnego, po co z miłą  chęcią będziecie sięgać przy codziennym organizowaniu dnia.

• 0

#2 Vademecum

Vademecum

V.I.P

• Użytkownik
  • 8629 postów

Napisano 22 październik 2016 - 19:31

Ja to nic nie zapisuje, wszystko leci z buta że tak powiem :)
z drugiej strony jak coś zapisywać jak ręce z smaru po łokcie albo błoto albo gnój ????
  • 0

#3 DuzyGrzegorz

DuzyGrzegorz

V.I.P

• Użytkownik
  • 3601 postów

Napisano 23 październik 2016 - 06:02