Jump to content

Przemo1

Użytkownik
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Województwo
    świętokrzyskie

Przemo1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. użytkowałem Claasa Compact 25 pierwszy sezon, to mój pierwszy kombajn, zboże gubi ale to znikome ilości, według mnie dobry kombajn na areał do 15ha. łatwy w obsłudze i naprawach, jeśli silnik nie jest zamęczony, spokojnie daję radę nawet z sieczkarnią.
  2. witam. ja niedawno zakupiłem właśnie takiego Compacta 25 na własne potrzeby- u mnie już silnik Mercedesa, wydaje mi się, że nawet spoko kombajn.nigdy nie miałem wcześniej doczynienia z takim sprzętem, ale wydaje się bardzo prosty w budowie i obsłudze.jeśli ma się trochę pojęcia o mechanice to można samemu wiele zrobić.ale zobaczymy jak będzie we żniwa
  3. jaki koszt takiej instrukcji? W języku polskim?
  4. Witam wszystkich. Może podpowie ktoś jak wstępnie ustawić kombajn Claas Compact 25, tzn. pochylenie sita żaluzjowego, siłę wiatru i szczelinę między bębnem a klepiskiem jest to mój pierwszy kombajn i nie wiele o nim wiem. z góry dzięki za wszystkie sugestie
  5. Ja bym obstawiał na pompę, ale oczywiście mogę się mylić.Mam to samo w moim zetorze. na wolnych obrotach około 600-800 obr/min w lewo idzie lekko a w prawo nie da się skręcić, gdy wkręcę go na 1500 obrotów wtedy da się skręcić. regulowałem już serwomechanizm ale nie pomaga, jak ustawię go, że lekko chodzi w obydwie strony to się grzeje i pieni olej.
  6. Wielkie dzięki za pomoc, będę spokojniej jeździł
  7. Witam wszystkich. czy wie ktoś może czy do Zetora 5711 nadaję się pompka zasilająca od C 360, kupiłem taką pompkę, bo w okolicznych sklepach nie mieli takiej do Zetora a był mi potrzebny traktor.założyłem i chodzi bez problemu, tylko zastanawiam się czy ma ona inną wydajność, lub różni się jakimiś parametrami.dodam że przy pompie wtryskowej nie wykonywałem żadnych przeróbek aby założyć tą pompkę zasilającą.
  8. witam koledzy ponownie, może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł, co do grzania sie tego wspomagania.
  9. a czy ten swobodny przeplyw, gdzieś można wyregulować? dodam że przy wyższych obrotach kierownica sama skręca w prawo, ale jeśli wyreguluje tłoczyskiem od serwomechanizmu, tak że nie skręca samoczynnie, to wtedy ciężko chodzi wspomaganie, że praktycznie nie mozna skręcić w prawo.
  10. Koledzy jakie mogą być przyczyny grzania się płynu oraz całego układu wspomagania kierowniczego. wspomaganie na serwomechanizmie.
  11. Koledzy czy istnieje możliwość regulacji, aby promień skrętu w prawo był taki sam jak promień skrętu w lewo? w tej chwili w prawo mi skręca mniej niż w lewo.za wszelkie sugestie dziękuję.
  12. koledzy podpowiecie może co do wcześniejszego posta- mianowicie: że koła w prawą stronę skręcają mniej niż w lewo powodując większy promień skrętu- układ kierowniczy na serwomechanizmie, można to gdzieś regulować? nie ma żadnych ograniczników do których dobijają koła. Zetor 5711
  13. Kolego massay1 dzieki za podpowiedź ale nie chodzi mi o to że kierownicą trzeba więcej kręcić w jedną stronę, tylko że ogólnie koła w prawo skręcają mniej, niż w lewo powodując większy promień skrętu. chyba że o to ci chodziło i nie da się tego wyregulować to ok. a kręcenie tłokiem przy serwomechanizmie nic nie pomoże??
  14. Koledzy przewód dorobiony, płyn wymieniony na boxol, wspomaganie chodzi płynnie w lewo i prawo, tylko mam pytanie czy wiecie dlaczego w prawo mniej skręca niż w lewo, czy to się gdzieś reguluje, ku ścisłości mam serwomechanizm
  15. Dzięki kolego za podpowiedź, boxol zakupiony, przewody rozkręcone, tylko czekam na jeden przewód bo dopiero mają mi ściągnąć,nie mieli takiej długości przewodu, a stary jest trochę za krótki i bardzo się napręża przy max. skręcie.a może wiesz ile optymalnie powinno być płynu tzn. mam zbiornik ale nie mam tam żadnej miarki, mam tylko trzy wytłoczenia na zbiorniku-nisko,pośrodku i na samej górze czy to według nich nalewać płynu?
×
×
  • Create New...