Jump to content

mateuszzetor

Użytkownik
  • Posts

    170
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Województwo
    opolskie

mateuszzetor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. rozbierz zwolnice i zobacz co jest nie tak bo coś się rozpada i się gdzieś ociera a lepiej nie jeść na tym jak się grzeje ze nie idzie ręką dotknąć bo mogło łożysko pójść przy turze bo było za duże obciążenie
  2. ale części do valmeta w sklepie mizar nie widzę
  3. tak ale ten olej jest bardzo drogi a do zetora i c 330 a w fendzie jest odzielny zbiornik i nie będę lał drogiego oleju tylko tani bo jest nie potrzebne a jak mi coś się urwie bo jezdze do lasu więc zdarzają się awarie to tylko doleje taniego oleju a w valmecie wiem ze nie mogę nalać byle czego
  4. już wszystko okej znalazłem jeszcze jeden filtr i był brudny i przez to nic nie chodziło
  5. Mam takie pytanie gdzie w valmet 6300 lub podobny znajduje się pompa hydrauliki bo mi przestaje działać podnośnik wspomaganie i pół biegi rozłącza po 10 minutach wszystko przestaje działać i jaka może być przyczyna a przed tem wszystko było w porządku tylko w ostatni dzień olej bardzo się grzał jak ktoś by miał podobny problem proszę o porady co zrobić
  6. jak na drogę to najlepszy będzie jcb fastrac lub też fendt
  7. tez mam parę opon uszkodzonych wyślij e mail na pw to ci wyśle zdjęcia
  8. było dawno temu zakładane ale ktoś nie dokręcił i się wyrobiło a teraz to ciągnik chodzi po drodze bo ma luz i jest kłopot
  9. a bez uszkodzenia nakrętki się nie da a jak podgrzeje palnikiem to czy drążek się uszkodzi ? lub materiał się osłabi a śruba się kręci bo się wyrobiło i nie idzie w żaden sposób zablokować by odkręcić chyba ze w ostateczności przetnę nakrętkę dzięki za porady
  10. Jak odkręcić drążek kierowniczy tam gdzie jest ta kulka a na dole śruba i mi to się cały czas obraca a nie idzie odkręcić tej śruby i czy jak palnikiem podgrzeje czy drążek się uszkodzi wolał bym bez uszkodzenia to zrobić bo chce go odkręcić bo ma luz próbowałem go pobić lekko z góry ale nic go nie blokuje i dalej się obraca a nie odkręca
  11. miał by ktoś instrukcje do tego modelu jcb lub jakiś schemat do elektryki ?
  12. muszę i tak na warsztat wjechać bo dość dużo sie nazbierało do naprawy
  13. odlałem olej a głowice sciągne i zobace co jest nie tak a mogło by się paliwo dostawać przez pompke ręczną do odpowietrzania do silnika ?
  14. grzać się nie grzeje a mocy jeszcze nie odczułem ze spada a czemu tak dużo oleju przybyło
  15. ja mam podobnie tylko mi oleju przybyło 4 cm na bagnecie przy zetorze 5340 a z głowicy przy kabine dym między głowicami leci i takie pytanie czy można tak jejzdzić czy się może coś poważnego stać bo jest mi bardzo potrzebny a innego nie mam a dym leći leko niebieski na zimnym a na rozgrzanym nic nie widac zeby kopcił i czy to jest wina tylko uszczelki czy coś innego ?
×
×
  • Create New...