Jump to content

tomus2912

Użytkownik
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Województwo
    mazowieckie

tomus2912's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. A jeszcze mam takie pytanie. Do pompy wtryskowej w ciapku leje się olej tak mi się przynajmniej wydaje bo jest bagnet jest korek wlewu i do spuszczania też jest. Ten olej się zmienia? Leje się jakiś specjalny czy normalnie silnikowy?
  2. Dziękuje serdecznie.teraz będę miał pewność że dobrze je włożę. Masz u mnie dużego browarka.
  3. Klucz mam i dokręcałem wszystko tak jak w instrukcji. I w tej że instrukcji jest też opisane jak te pierścienie włożyć tylko że dla mnie nie bardzo zrozumiałe to jest. i myślałem że ktoś już to składał i wie jak je włożyć. popatrzę jeszcze na YT tak jak piszesz może coś podpatrzę.
  4. A jeśli chodzi o znanie się to nawet ten co się zna na remontach od czegoś zaczynał. Możliwe że nie będę zadowolony ale jak wszystko wyjdzie to jaką będę miał satysfakcję z tego że sam to zrobiłem.
  5. Mam nadzieje że nie będzie źle. Ale teraz chodzi mi o te pół pierścienie na wale. tym rowkiem do środka (w stronę stopy) czy odwrotnie?
  6. Witam. Jak już wcześniej pisałem remontuje silnik w c330. Kupiłem nowe panewki nowe pierścienie dystansowe nowe pierścienie na tłoki tuleje wypchnąłem z pękniętego bloku są praktycznie nowe żadnych wżerów tak więc stwierdziłem że nie będę kupował kompletu naprawczego. i teraz mam taką zagwostkę. A mianowicie chodzi mi o pierścienie dystansowe. One są ścięte z jednej strony. Założyłem je tym ścięciem w stronę stopy tak że ten kanał który tworzą po zetknięciu jest skierowany w stronę panewki i nie wiem czy tak powinno być.jak rozbierałem stary blok to mi wypadły i nie wiem jak powinny być zamontowane.
  7. Mam ograniczony budżet dlatego zdecydowałem się na kupienie bloku. Znajomi mi mówili że jak się rozbierze dół silnika to wtedy będzie się wiedziało jak wyglądają panewki. Że niby jak nie są mocno (mam nadzieje że niedawno był remontowany ten pęknięty silnik) wyślizgane to zrobić po prostu przekładkę wału z panewkami. Istnieje taka możliwość? A głowicę to raczej oddam do warsztatu niech ocenią bo ja zielony jestem.
  8. Witam wszystkich. Piszę na tym forum bo mam kilka pytań odnośnie silnika w moim ciapku. Zacznę od początku. Kupiłem 30-stkę z pękniętym blokiem silnika. Traktorek stał ponad dwa lata nie ruszany. Zalałem mu trochę ON i ku mojemu zdziwieniu po szarpnięciu go ok 5m odpalił. Więc stwierdziłem że bebechy typu tłok tuleje są ok silniczek ścisły. Kupiłem drugi blok i planuje zrobić przekładkę ze starego (po zdjęciu głowicy okazało się że pęknięty jest też między tulejami). Zamówiony blok jest po osiowaniu ponieważ to używka. Liczę się z tym że panewki pewnie będę musiał dokupić ale wału szlifował nie będe. Chodzi mi głównie o wałek rozrządu. Czy bez większych problemów wałek ze starego bloku mogę włożyć do tego kupionego? No i jak myślicie czy jest sens kupować nowe komplety tłoków i tulei czy wystarczy kupić nowe pierścienie? Te tuleje co są nie mają żadnych rantów ogólnie silnik jest poskładany na jakiś silikon który nie wygląda na stary to może były wymieniane bebechy. I następne pytanie to czy głowice dać do remontu czy tylko do sprawdzenia czy nie jest uszkodzona?
  9. Hej
×
×
  • Create New...