Jump to content

greg81x

Użytkownik
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Województwo
    małopolskie

greg81x's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. W weekend zamontuję odpalę i zobaczę co się będzie działo co do 8cm ktoś to przeliczał mniej więcej na kole i to jest ok 22-24
  2. Sprawdziłem GMP na czwartym tłoku ( zawór wydechowy się skończył zamykać a ssący zaczyna otwierać) Wtedy czytałem pierwszy tłok jest w GMP wyszło że teoretycznie jest na środkowej kresce koła (tam gdzie są 3 kreski, moje wcześniejsze pierwsze zdjęcie). Tylko jedna rzecz mnie zmartwiła ponieważ pompa dokładnie w tym samym momencie też wtłacza paliwo czyli za późno(oczywiście co drugi obrót koła zamachowego). Próbowałem ją przesunąć w kierunku silnika udało mi się z 3mm , co dało na kole zamachowym przyspieszenie może o 2cm. Jaki zakres regulacji powinien być możliwy pompą? Czy w czasie regeneracji mogli coś pozmieniać ? Wydaje mi się że otrzymałem inną pompę bo na mojej zrobiłem sobie znaki. Osoba regenerująca twierdzi że ustawienia do c355 oraz c 360 są takie same ale jak jest naprawdę. Zastanawiam się czy nie poskręcać i odpalić co się dzieje ale osobiście wolałbym ustawić tak jak książkowo czyli ok 8cm od GMP.
  3. Problem w tym że muszę znaleźć GMP , wszędzie piszą że jest to oznaczenie bodajże OIT przed tymi dwoma równoległymi kreskami, u mnie nad nimi drugie zdjęcie są trzy znaki (być może to jest GMP) W weekend sprawdzę rozbiorę pokrywę zaworów z pierwszego tłoka i pokręcę kołem wtedy będę pewien punktu i znaków.
  4. Dziękuję za informację, może dzisiaj się uda zrobić zdjęcia. Znaki są z koła zamachowego. Tak myślałem że to znaki z pierwszego zdjęcia (dwa równoległe) ale właśnie powyżej są trzy kreski nie ma znaku GMP (może ten model tak miał typowo oznaczonego jak w instrukcji) Ogólnie gdzieś słyszałem że różne wersje c 360, czy też c 355 miały różne kąty wtrysku (bodajże 24 stopnie, inne 22 stopnie a jakiś model 18 -może to bajki i poprostu ustawić do dwóch znaków równoległych). Pompa po regeneracji więc zapewne jest to dokładnie taka sama jak do C360. Np. silnika S-4003 ciągnika rolniczego Ursus C-360 kąt nominalny to 22 stopnie. Na forach i instrukcji każdy ustawia do tych znaków z pierwszego zdjęcia tylko mają tam opis że powyżej jest GMP. Mogę odpalać i próbować na ślepo ... czyli kopci na biało źle na czarno źle ale wolałbym aby to miało ręce i nogi Szukałem w internecie prawidłowych ustawień jako ciekawostkę znalazłem badania jakie ktoś przeprowadził silniku S-4003 w zakresie kąta 19-25 stopni przy różnych obrotach silnika(1500-2000) , i co za ty idzie uwagi: Największe zużycie paliwa zanotowano dla zmniejszonego kąta wy-przedzenia wtrysku (αww = 19oOWK), co potwierdza gorsze wskaźniki pracy silnika przy opóźnieniu wtrysku (stwierdzono kilkuprocentowy spadek mocy).Zbyt wczesny wtrysk powoduje nagromadzenie większej ilości paliwa w okresie opóźnienia samozapłonu (trwającego dłużej), wzmaga dynamikę spalania i powoduje twardą pracą silnika czego należy unikać.
  5. Witam, Przepraszam że się wtrącę ale też mam problem z ustawieniem wtrysku z C 355, Muszę ponownie założyć pompę wtryskową do C 355 po regeneracji. Prośba o potwierdzenie znaków , wyczyściłem całe koło i znalazłem kilka rozumiem że przy ustawieniu ważne są znaczniki wybite poziomo na pierwszym zdjęciu, niestety na bloku silnika jest tylko drobna kreseczka czy w stosunku do niej ustawiać? Ewentualnie załączyłem jeszcze inne znaki z koła ponieważ nie wiem co oznaczają. Będę wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...