Dziękuję za informację, może dzisiaj się uda zrobić zdjęcia. Znaki są z koła zamachowego. Tak myślałem że to znaki z pierwszego zdjęcia (dwa równoległe) ale właśnie powyżej są trzy kreski nie ma znaku GMP (może ten model tak miał typowo oznaczonego jak w instrukcji) Ogólnie gdzieś słyszałem że różne wersje c 360, czy też c 355 miały różne kąty wtrysku (bodajże 24 stopnie, inne 22 stopnie a jakiś model 18 -może to bajki i poprostu ustawić do dwóch znaków równoległych). Pompa po regeneracji więc zapewne jest to dokładnie taka sama jak do C360. Np. silnika S-4003 ciągnika rolniczego Ursus C-360 kąt nominalny to 22 stopnie. Na forach i instrukcji każdy ustawia do tych znaków z pierwszego zdjęcia tylko mają tam opis że powyżej jest GMP. Mogę odpalać i próbować na ślepo ... czyli kopci na biało źle na czarno źle ale wolałbym aby to miało ręce i nogi Szukałem w internecie prawidłowych ustawień jako ciekawostkę znalazłem badania jakie ktoś przeprowadził silniku S-4003 w zakresie kąta 19-25 stopni przy różnych obrotach silnika(1500-2000) , i co za ty idzie uwagi: Największe zużycie paliwa zanotowano dla zmniejszonego kąta wy-przedzenia wtrysku (αww = 19oOWK), co potwierdza gorsze wskaźniki pracy silnika przy opóźnieniu wtrysku (stwierdzono kilkuprocentowy spadek mocy).Zbyt wczesny wtrysk powoduje nagromadzenie większej ilości paliwa w okresie opóźnienia samozapłonu (trwającego dłużej), wzmaga dynamikę spalania i powoduje twardą pracą silnika czego należy unikać.