Mam problem z wymontowaniem pokrywy szybkosci reakcji podnosnika aby wymienic ta uszczelke. Wykrecilem te 5 śrub ale pokrywa nie chce wyjsc. Co zrobić jeszcze?
Generalnie to poniżej bagnetu i tego wypuklenia jest śruba dość duża(22?) i generalnie ona od strony skrzyni jest oblepiona olejem wraz z dołem tej obudowy co bagnet wchodzi.
Elegancko zrobione palnikiem. ale jak konserwowałem go po sezonie to zobaczyłem dziwny wyciek obok tej "obudowy" co jest bagnet od oleju w skrzyni. Z czego tam to kapie?(po tej obudowie z boku, śrubie co trzyma błotnik)
Nie udało mi się zdjąć tego ramienia w tamtym podjesciu. Sprawdziłem na próbę drugie i zeszło po małej walce. W sobotę zabieram się ponownie za to. Co może być przyczyną że tak mocno trzyma? Coś poza pukaniem młotkiem w kierunku zejścia da się zrobić?
Szczerze mówiąc akurat tego nigdy nie robilem. Trochę drobnych remontów przy nim robię sam. Ono jest zamontowane na podobnej zasadzie co kierownica na swoim klimie? I co musialbym ostukać? Ramię w kierunku zejścia? Może wd 40 popsikac? Druga strona jest suchutka a tu caly czas kapie i zalewa skrzynię.
Mam drobny z kolumny kierowniczej(spod ramienia). Chciałem je zdjąć i wymienić uszczelniacze. Czy ramie kolumny kierowniczej cos trzyma poza ta nakretka i podkładka? Odkrecilem nakrętke ale nie mogę go zdjąć.