
RETYSHIFT
Użytkownik-
Posts
14 -
Joined
-
Last visited
Informacje o profilu
-
Województwo
łódzkie
RETYSHIFT's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputation
-
DEUTZ DX 90 nie podnosi przyczepy do końca
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Wiem że nie jest droga, ale ten deutz jest tylko ciągnikiem zastępczym więc nie spieszy mi się z jego naprawą. Nie chce wymieniać nie potrzebnych części, a pompa ma siłę bo ciągnik aż przygasa po naciśnięciu dźwigni. Posprawdzam szczelność układu jak pisali koledzy wyżej i zobaczymy co dalej. W zbiorniku na olej mam jakiś zwykły plastikowy korek wsadzony, a widzę że jest tam gwint więc powinna być jakaś śruba zapewne z miedzianą podkładką. Może przez ten korek dostawać się powietrze do układu ? -
DEUTZ DX 90 nie podnosi przyczepy do końca
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Ja mam osobny zbiornik z hydrauliką, nic nie miesza sie z olejem w skrzyni. Dziś podłączyłem węża po wyjście hydrauliczne i włożyłem go do bańki, wziołem dźwignie na podnoszenie i ściągło cały olej ze zbiornika. Tak że olej ze zbiornika pobiera, ale jak wyjście hydrauliczne jest pod obciążeniem np, przyczepa to oleju ze zbiornika już nie pobiera. Chyba jednak będzie to pompa jak myślicie panowie, ma któryś jeszcze jakieś pomysły ? -
DEUTZ DX 90 nie podnosi przyczepy do końca
RETYSHIFT posted a topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Witam, mam problem z Deutz dx 90 z 1979r mianowicie podnosi mi tylko przyczepę do połowy nie ważne czy jest pusta czy jest na niej 10 ton. Podnośnik podnosi wszystkie maszyny bez problemu do samego końca, ale jak podjechałem pod przyczepę z pługiem (bo nie chciało mi się go odpinać) i podłączyłem przyczepę żeby ją podnieść to również poszła tylko do połowy ale pługa podnieść już nie mogłem. Dopiero jak opuściłem przyczepę mogłem podnieść pług. Na początku myślałem że to pompa ale bardziej wygląda mi to jak by nie dostawał oleju do układu. Co już zrobiłem/sprawdziłem: -Spuściłem stary olej (był szary) i zalałem nowy nie jest do pełna (jakieś pół zbiornika) olej zrobił się również szary chodź powiedział bym że już jest mniej szary. -Wymieniłem filtr hydrauliki na nowy -Zostawiłem podniesioną przyczepę do połowy na kilka godzin żeby sprawdzić czy po wystygnięciu ciągnika uniesie ją dalej, poszła dalej może jakieś 10cm ale z wielkim trudem bo aż lekko podskakiwała -Zamieniałem wyjścia hydrauliczne na wszystkich jest tak samo -mierzyłem stan oleju w zbiorniku przed podniesieniem przyczepy i po jej podniesieniu, stan jest taki sam ani nie przybywa oleju ani nie ubywa. Miał ktoś z was może taki problem lub wiem co to może być za usterka? Kupił bym nową pompę bo nie jest droga ale nie jestem przekonany że to na pewno będzie to. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. -
Witam, ciągnik udało się zarejestrować bez żadnych problemów. Skarbówki też nie musiałem opłacać. Tylko tłumaczenie dowodu, przegląd, umowa była już polsko-francuska więc nie musiałem nic tłumaczyć. I to wszystko nic więcej nie potrzeba.
-
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Ja ma przy aku 4 cewki w jednym rzędzie od półbiegów i zaraz obok nich są jakieś 3 takie kwadratowe (te akurat dokładnie nie wiem od czego są). Kolejne cewki mam kawałem za aku od podnośnika i 3 cewki mam od jazdy tuż za podnośnikiem gdzieś tak pod siedzeniem (jest do nich dojście od tyłu ciągnika ale jest dosyć ciasno). -
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Tak bo ja myślałem że cewki przy aku są od jazdy, nie wiedziałem że są jeszcze cewki z tyłu pod siedzeniem xD W każdym bądź razie po wymianie cewki wszystko jest już dobrze, może na początku dostawała jakieś przebicie dlatego paliło bezpiecznik nie wiem. Pamiętam że najczęściej paliło mi ten bezpiecznik w mokre dni lub jak go umyłem. -
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Witam, problem rozwiązany już na 100% nowy przekaźnik nic nie dał (600zł poszło w błoto, mam go na odsprzedanie za 400zł jeśli ktoś będzie chętny). Zwarcie robiła cewka ale ta z tyłu pod kabiną, są tam 3 cewki i to one są właśnie od kierunku jazdy nie te cewki przy akumulatorze. Od razu po odpięciu cewki bezpiecznik przestał się palić, po założeniu nowej case chodzi jak wściekły Dziękuję za pomoc. -
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Niestety dziś spalił bezpiecznik ponownie. Zamówiłem nowy przekaźnik jazdy przód-tył, jutro powinien dotrzeć. -
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Zajrzałem pod kierownice, wymontowałem przekaźnik rewersu na pierwszy rzut oka wyglądał ok. Wyczyściłem cały przekaźnik bo był zabrudzony. Potem zauważyłem że magnes od dźwigni przód-tył który steruje przekaźnikiem jest cały w opiłkach i brudzie, wyczyściłem go. Po złożeniu wszystkiego ciągnik na razie działa prawidłowo, zobaczymy jak będzie dalej. -
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Jeśli ktoś ma doświadczenie z rejestracja takich ciągników to będę wdzięczny za informację. Po świętach jadę zrobić przegląd i będę próbował go zarejestrować dam znać po wszystkim co i jak.
-
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
Teraz już nawet nie mogę nim jeździć pali bezpiecznik od razu jak przełączę dźwignie przy kierownicy od kierunku jazdy nie ważne czy do przodu czy do tyłu ani na jakim biegu od razu pali bezpiecznik. Odłączyłem nawet cewki od jazdy bo myślałem że ona może robi jakieś zwarcie ale to nic nie pomogło. Sprawdzałem kable pod wyświetlaczem wszystkie wyglądają w porządku nie widać aby któryś robił zwarcie. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać dalej przyczyny ? -
CASE 5120 pali bezpiecznik do biegów
RETYSHIFT replied to RETYSHIFT's topic in MASZYNY ROLNICZE I URZĄDZENIA
pali na każdym, mam 4 biegi oraz 4 połówki na każdym biegu ale przełączane mechanicznie nie elektrycznie. Cewki od jazdy przód-tył były sprawdzane są sprawne. -
Witajcie koledzy, kupiłem ciągnik z francji od pośrednika. Dostałem dowód francuski przekreślony, oraz umowę kupna sprzedaży (musiałem dopisać tylko swoje dane). Niepokoi mnie fakt że po przetłumaczeniu dowodu dane właściciela są inne niż na umowie kupna sprzedaży. Dzwoniłem do pośrednika o co tutaj chodzi, poinformował mnie że teraz niby nie jest wymagana ciągłość umów. Chciał bym się dowiedzieć czy w takiej sytuacji zarejestruje ten ciągnik ? Mam jeszcze jedno pytanie jak jest z urzędem skarbowym ? znajomy poinformował mnie że jeśli ciągnik jest z francji nie muszę płacić żadnego podatku. Powiedział że będę potrzebował tylko tłumaczenia dowodu oraz umowy, przegląd ciągnika oraz zaświadczenia o zaginięciu tablic jeśli ich nie ma a były. Z góry bardzo dziękuję wam za pomoc, to jest mój pierwszy zakupiony ciągnik i boje się że będzie wtopa :/
-
Witam, mam problem z ciągnikiem CASE 5120 pali mi bezpiecznik dokładnie ten: le-gearskift frem/bak Czasami ciągnik działa kilka miesięcy bez problemu, a czasem pali bezpiecznik jeden za drugim. Gdy bezpiecznik się spali ciągnikiem nie można ruszyć do przodu ani do tyłu. Ciągnik jest z 1996 roku. Na razie sprawdziłem instalację czy nie jest nigdzie przetarta, na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.