Jump to content

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Posted
Witam i jak panowie z tymi zestawami naprawczymi? Co sądzicie o tych "Genuine parts"? Podobno to oni produkowali wcześniej dla zetora, a teraz Zetor robi chłam. Sprzedawca u mnie w sklepie bardzo zachwalał te GP, tez wydają mi się solidne, ale chciałbym zaczerpnąć informacji?
Posted
zestaw naprawczy do zetora sie kupuje produkcji Mahle i z oznaczeniem "A" czyli na pierwszy montaż (ciężko dostać), w większości obrotu jest oznaczenie "B" czyli zestaw naprawczy .
Posted
Jeśli mnie pamięć nie myli i instrukcja w błąd nie wprowadza to oznaczenie A,B i C to grupy selekcyjne a nie oznaczenia nominały i zestawu naprawczego. Różnica między nimi to 0,12 mm a pomiędzy zestawami naprawczymi w np. ursusie jest 1mm.
Posted

chodzi o klasyfikację jakościowa a nie nadwymiarową ;)

kl. a na pierwszy montaż, kl. B odrzut który idzie jako zestaw naprawczy bo nie przeszedł klasyfikacji na pierwszy montaż ;)

Posted
w ciągniku c-330 A,B,C to jest oznaczenie masy (wagi)tłoka a 1,2,3 są to grupy selekcji średnic tłoka i tulei i nie ma to znaczenia z jakiej grupy są te komplety naprawcze bo są dobierane rozmiarowo jak tłok 1 to i tuleja też1 i luz pomiędzy tuleją a tłokiem zawsze jest jednakowy dla każdej grupy
Posted

Chodzi o komplety zetora.

To nie jest klasyfikacja jakościowa ani żaden odrzut. To grupy selekcyjne. Tłok i tuleja po obróbce końcowej zawsze ma jakieś wahania w wymiarze. Dla tego po obróbce dzieli się jedno i drugie na grupy selekcyjne, oznacza i łączy w pary tak by wymiarowo komplety miały pomiędzy tłokiem a tuleją różnice jakie zakłada fabryka dla nowego zestawu..

To nie jest żaden bubel ani odpad.

Posted
Te oznaczenia to oczywiście, że grupy selekcyjne. Zestawy MAHLE moim zdaniem są niskiej jakości, te Genuine Parts wydawają się solidniejsze- lepiej spasowane, zakupie je i przekonam się sam. :)
  • 8 months later...
Posted

Wymieniłem już parę tych zestawów naprawczych i dla mnie najładniej ciągnik pracuje na MAHLE.

Reszta to badziewie .Te Zetorowskie ciężko się układają , Premium trzeba trafić bo lubią mieć niedopracowaną powierzchnie tuleje i pierscienie długo będą się układać , poprostu za gruba siatka na tulejach.THM jak trafi ale przewaznie po niedługim czasie tuleje szybko się wypracowywują.

Tak więc ja teraz tylko MAHLE zakładam i wiem że traktor chodzi perfekcyjnie.Tylko trzeba trafić z Dobrym tłokiem.

Bo te indyjskie to szajs.

  • 1 year later...
Posted
Pozwolę sobie odświeżyć temat;-) zmieniło się coś z tymi zestawami naprawczymi? chodzi mi o te do sześćdziesiątki, dziś rozmawiałem z gosciem co jest na bieżąco, tzn robi remonty to mówił ze z Krotoszyna są dobre.
Posted

Też coś mogę powiedzieć dobrego o wyrobach z krotoszyna - do ciągników jak i do samochodów osobowych.

Pamiętam jak miałem problem z isuzu końcem lat 80-tych, mechanik coś od nich tam spasował - jako komplet naprawczy i było o.k.

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...