Jump to content

Recommended Posts

Posted

Koledzy, razem z ojcem robimy generalkę c-385, mamy problem z odpowiednim ustawieniem koła pompy wtryskowej i koła pośredniego. Ktoś nabił tyle znaków że ciężko dojść do ładu, ciągnik ciężko odpalał. W załączniku przesyłam zdjęcie jak to było ustawione od razu po rozebraniu. Te cztery znaki są oryginalne jednak ktoś dwa z nich skreślił.

post-7990-0-26570300-1550577746_thumb.jpg

Posted
kolego wywal to na złom i kup nowe , na tym jednym to zaraz ci zetnie te zęby a ciągnik na tym będzie źle pracował. Cza patrzyć na znaki jak sie rozbiera i nawet se zaznaczyć nie koniecznie waląc młotkiem. Możesz kręcić wałem i analizować prace rozrządu i pompy paliwa.
Posted

To koło pośrednie idzie do wymiany, mamy już drugie. Oczywiście znaki sobie zaznaczyliśmy, po prostu chciałbym wiedzieć jak to powinno wyglądać fabrycznie. Czyli te trzy kropki z koła pośredniego, powinny wchodzić pomiędzy dwa znaki z lewej i dwa znaki z prawej które są przekreślone?

Posted

Dokładnie tak. Zobacz Kolego czy znaki są identycznie na nowym kole. Przesunięcie o dwa ząbki czyli o 15 stopni opóźniony wtrysk. Był jakiś powód takiego ustawienia. Może klin został wycięty w złym miejscu albo znaki wybite w innym wadliwym miejscu, a może coś inaczej w pompie wtryskowej. Pozdrawiam!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...