Jump to content

Recommended Posts

Posted
Pompy nie będę ruszał bo wychodzi na to że dobra ... Wtryski zawiozę gdzie indziej do sprawdzenia bo teraz co mi sprawdzał to on mi je wymieniał i może specjalnie powiedział że są dobre żeby nie musiał wymieniać na swój koszt . Pompę dzwoniłem do chłopa to mówi żeby podnieść i bez problemu sprawdzi bo ciężko żeby coś się w niej tak szybko popsuło . Wiecie co mam jeszcze jedno pytanie macie jakiś patent na kręcenie wałem w takowym jumzie bo chciałem zawory sprawdzić bo powinno się sprawdzić bo remoncie tak ?
Posted

w normalnych ciągnikach masz okienko w obudowie sprzęgła które umożliwia ci kręcenie wałem korbowym silnika poprzez wieniec na kole zamachowy, kręcisz po 2-3 ząbki śrubokrętem albo łyżką monterską od kół. okienko jest przeważnie po drugiej stronie niż rozrusznik, na tym samym obwodzie.

Pytanie czy to jest nirmalny ciągnik ?

Posted
Wiesz co wczoraj znalazłem na forum jakoś dziwna instrukcje ustawienie zaworów tlok 1 w górze regulacja 4678 tłok 4 w górze 1235 wydaje mi się że tu jest cały problem zawsze ustawiałem na mijankę 1-4 2-3
Posted

wiesz co. nigdy nie patrzę na te schematy, a w tym chodzi o to że luz ustawiasz na zamkniętym zaworze

Także jeśli znalazłeś inną instrukcję to niema znaczenia.

jest takie powiedzenie " gów.... dziury nie zatkasz " to znaczy że jak robisz remont góry silnika to dajesz głowice na serwis tam min. sprawdzają szczelność zaworów a teraz to tak jak kolego DG napisał - sprawdź ciśnienie na cylindrach, jak sie różni to zrób remont głowicy.

Posted

To proste. Silnik ma kolejność wtrysku 1-3-4-2. Stąd wniosek że jak na pierwszym cylindrze masz tzw. mijankę zaworów to ustawiasz zawory na czwartym cylindrze. Jak mijanka jest na drugim cylindrze to ustawiasz zawory na trzecim. Jak mijanka na trzecim to ustawiasz zawory na drugim. Jak mijanka na czwartym to regulujesz zawory na pierwszym. Pozdrawiam!

Posted
Łatwo trafić jak są odkręcone przewody wyskiego ciśnienia z pompy ,kręce wałem korbowym aż z którejś sekcji nie zacznie wyplywać ropa ,oczywiscie gaz do dechy ,zawsze przy remoncie tak robie ,jak są odkręcone przewody ,bez potrzeby nie odkręcam bo gwintów szkoda
Posted
Panowie kolejny problem ogólnie to jakaś masakra . Zawory ustawiłem ciągnik odpalił i chodził lecz kopcił na czarno , przełożyłem pompę paliwa z drugiej białoruski kopcenie ustało no delikatny obłok pojechałem po dzieciaka do szkoły ciągnik nie odpalił . Ogólnie strasznie ciężko mu kręcić z pompą postanowiłem ją wziąć na hol nic z tego po pewnym momencie wał stanol ... Wyjąłem pompę i silnik kręci lekko z rozrusznika
Posted
Wszystko działa :) jeszcze jedno pytanko ustawiłem kont wtrysku kółek w wał paliwo się przelało pierwszym wtryskiem jednak jest trochę za wczesny w którą stronę przekręcić ta śruba na pompie żeby cofnąć w prawo czy w lewo patrząc od chłodnicy ?
Posted
Więc tak dziś bronowalem pod dosyć spore góry brony piątki i nie miała problemu z jazda na 4 ale jeździłem 3 kopcenia brak z odpaleniem też niema większych problemów jednak ten klekot w silniku mnie dobija ma ktoś pomysły co to może być zawory ustawione na 0.30

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...