Darkowe1 Posted March 26, 2019 Author Report Posted March 26, 2019 Pompy nie będę ruszał bo wychodzi na to że dobra ... Wtryski zawiozę gdzie indziej do sprawdzenia bo teraz co mi sprawdzał to on mi je wymieniał i może specjalnie powiedział że są dobre żeby nie musiał wymieniać na swój koszt . Pompę dzwoniłem do chłopa to mówi żeby podnieść i bez problemu sprawdzi bo ciężko żeby coś się w niej tak szybko popsuło . Wiecie co mam jeszcze jedno pytanie macie jakiś patent na kręcenie wałem w takowym jumzie bo chciałem zawory sprawdzić bo powinno się sprawdzić bo remoncie tak ? Quote
Darkowe1 Posted March 26, 2019 Author Report Posted March 26, 2019 A jeśli chodź o tą ciąganie to na 4 ciągniki jeden trza szarpnięć ale tamta jest nie używana także można ją szarpnąć raz na miesiąc Quote
Vademecum Posted March 27, 2019 Report Posted March 27, 2019 w normalnych ciągnikach masz okienko w obudowie sprzęgła które umożliwia ci kręcenie wałem korbowym silnika poprzez wieniec na kole zamachowy, kręcisz po 2-3 ząbki śrubokrętem albo łyżką monterską od kół. okienko jest przeważnie po drugiej stronie niż rozrusznik, na tym samym obwodzie.Pytanie czy to jest nirmalny ciągnik ? Quote
Darkowe1 Posted March 30, 2019 Author Report Posted March 30, 2019 Panowie co może być nie tak jak mi dmucha w kolektorze ssącym ? Quote
Vademecum Posted March 30, 2019 Report Posted March 30, 2019 pewnie chodzi ci o dolotowy, ale jak silnik pracuje to tam ma dmuchać Quote
Darkowe1 Posted March 31, 2019 Author Report Posted March 31, 2019 ... i spaliny mają być ? Co prawda nie duża ilość ... Czyżby gniazda zaworowe do wymiany ? Quote
DuzyGrzegorz Posted March 31, 2019 Report Posted March 31, 2019 Czy zawory są ustawione jak należy? Ja bym zaczął od ustawienia zaworów i sprawdzenia ciśnienia sprężania. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted March 31, 2019 Author Report Posted March 31, 2019 Wiesz co wczoraj znalazłem na forum jakoś dziwna instrukcje ustawienie zaworów tlok 1 w górze regulacja 4678 tłok 4 w górze 1235 wydaje mi się że tu jest cały problem zawsze ustawiałem na mijankę 1-4 2-3 Quote
Vademecum Posted March 31, 2019 Report Posted March 31, 2019 wiesz co. nigdy nie patrzę na te schematy, a w tym chodzi o to że luz ustawiasz na zamkniętym zaworze Także jeśli znalazłeś inną instrukcję to niema znaczenia. jest takie powiedzenie " gów.... dziury nie zatkasz " to znaczy że jak robisz remont góry silnika to dajesz głowice na serwis tam min. sprawdzają szczelność zaworów a teraz to tak jak kolego DG napisał - sprawdź ciśnienie na cylindrach, jak sie różni to zrób remont głowicy. Quote
Darkowe1 Posted March 31, 2019 Author Report Posted March 31, 2019 Wydaje mi się że schemat ma dużo nawet bardzo dużo bo ten jest błędny i w momencie zapłonu zawór ssący się otwiera na dwuch tłokach Quote
Vademecum Posted March 31, 2019 Report Posted March 31, 2019 to również na dwóch sie zamyka a wtedy ustawiasz 2 naraz.Schemat ułatwia ale nie jest konieczny do ustawienia zaworów. w 6-stce cza więcej uwagi. Quote
Darkowe1 Posted March 31, 2019 Author Report Posted March 31, 2019 Jak mam ustawić te zawory bo jedni piszą 1342 inni znowu 1423 nie wiem już jak jest dobrze doradz coś Quote
DuzyGrzegorz Posted March 31, 2019 Report Posted March 31, 2019 To proste. Silnik ma kolejność wtrysku 1-3-4-2. Stąd wniosek że jak na pierwszym cylindrze masz tzw. mijankę zaworów to ustawiasz zawory na czwartym cylindrze. Jak mijanka jest na drugim cylindrze to ustawiasz zawory na trzecim. Jak mijanka na trzecim to ustawiasz zawory na drugim. Jak mijanka na czwartym to regulujesz zawory na pierwszym. Pozdrawiam! Quote
Robert ;-) Posted March 31, 2019 Report Posted March 31, 2019 Łatwo trafić jak są odkręcone przewody wyskiego ciśnienia z pompy ,kręce wałem korbowym aż z którejś sekcji nie zacznie wyplywać ropa ,oczywiscie gaz do dechy ,zawsze przy remoncie tak robie ,jak są odkręcone przewody ,bez potrzeby nie odkręcam bo gwintów szkoda Quote
Darkowe1 Posted April 1, 2019 Author Report Posted April 1, 2019 Ja będę musiał odkręcić wtryski bo wałem ciężko ruszyć jak jest kompresja Quote
DuzyGrzegorz Posted April 1, 2019 Report Posted April 1, 2019 Możesz odkręcić. Ja naciskam zawór na cylindrze na którym jest sprężanie. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted April 1, 2019 Author Report Posted April 1, 2019 Panowie kolejny problem ogólnie to jakaś masakra . Zawory ustawiłem ciągnik odpalił i chodził lecz kopcił na czarno , przełożyłem pompę paliwa z drugiej białoruski kopcenie ustało no delikatny obłok pojechałem po dzieciaka do szkoły ciągnik nie odpalił . Ogólnie strasznie ciężko mu kręcić z pompą postanowiłem ją wziąć na hol nic z tego po pewnym momencie wał stanol ... Wyjąłem pompę i silnik kręci lekko z rozrusznika Quote
Darkowe1 Posted April 2, 2019 Author Report Posted April 2, 2019 Ile wlać oleju do pompy paliwa ? Quote
Vademecum Posted April 2, 2019 Report Posted April 2, 2019 może masz tak wynechany rozrząd że blokune sie. oleju ? tam chyba jest śubka kontrolna. lejesz aż sie poleje. Quote
Darkowe1 Posted April 2, 2019 Author Report Posted April 2, 2019 Wszystko działa jeszcze jedno pytanko ustawiłem kont wtrysku kółek w wał paliwo się przelało pierwszym wtryskiem jednak jest trochę za wczesny w którą stronę przekręcić ta śruba na pompie żeby cofnąć w prawo czy w lewo patrząc od chłodnicy ? Quote
Darkowe1 Posted April 3, 2019 Author Report Posted April 3, 2019 Więc tak dziś bronowalem pod dosyć spore góry brony piątki i nie miała problemu z jazda na 4 ale jeździłem 3 kopcenia brak z odpaleniem też niema większych problemów jednak ten klekot w silniku mnie dobija ma ktoś pomysły co to może być zawory ustawione na 0.30 Quote
Vademecum Posted April 3, 2019 Report Posted April 3, 2019 zawory usłyszysz jak pracują. ustawione na 0.3 ? a czy wiesz że zawór wydechowy powinien mieć większy luz ? zdaje się że 0.3 i 0.45Tłuc sie może wałek rozrządu, rozrząd Quote
Darkowe1 Posted April 3, 2019 Author Report Posted April 3, 2019 Wałek rozrządu zmieniany na nowy ... To jak by był większy luz to by chyba bardziej się tłukły ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.