Jump to content

Recommended Posts

Posted
3 dni wywoziłem obornik przyczepa 8 t ładowałem z czubem i pod mała górkę szła hmm jakby niemrawo i tu moje pytanie czy 8 ton to dużo że silnik nie daje rady czy tarcza sprzęgłową nadaje się na śmieci ...
Posted
przy ciągniku to nie wyznacznik, dajesz mniejszy bieg i jedziesz dalej, gorzej jak dajesz mniejszy bieg, zatrzymunesz się albo jeszcze jedziesz do tyłu a kółka kręcą do przodu. albo zjeżdżasz z górki jedziesz po łuku a przyczepa ściąga ciągnik prosto - wtedy jest zaciężko. po równym i c.330 pojedziesz i jeśli sie w każdym momencie zatrzymasz to nie będzie zaciężko
Posted
Mierzyłem nowa i stara to 0.2 mm różnicy jest. Jak sprawdzić ta tarcze ? Sprężyny wyjolem wydają się bardzo sztywne bynajmniej łapa ciężko je zgiąć . Zauważyłem że jeden ,,piesek" jest inny i inaczej odstaje nierówno czy może to być przyczyną ? Bo nie wiem czy zamówić tylko te łapki czy cały komplet
Posted
Te co zaznaczyłem są od 2 stopnia . W docisku są 3 otwory które są dokręcane na szpilki kosza sprzęgłowego czy one nie powinny być dokręcone do oporu a tarcze do iskaja sprężyny i tylko tyle ?
Posted

https://zapodaj.net/9ee33716f2aac.jpg.html  

jak zamontowac docis sprzegła które sróby muszą byc dokrecone do oporu a którymi rególóje sie dociś pierwszego stopnia bo które kolory bym nie przykrecał wszystko sie schodzi na maxsa do tarczy nie rozumiem tego ... Dokrecając zółte sróby do kołą zamachwego na siłe bo raczej tak muszą byc ?? brakuje mi gwintu na śrubach niebieskich . rególując srubami niebieskimi rozkrecaja mi sie sruby zielone ... 

Posted

Właśnie tak pacze na te zdjęcia i próbuję sobie przypomnieć  , no i myślę że te żółte muszą być dokręcone na max zielonych to raczej nie powinno być one są chyba tylko do zamontowania docisku na ciągniku później wykręca się je 

Regulacji dokonuje się niebieskimi , nakrętkami na łapkach i śrubami ze sprężyną i zapadką , bardzo ważne jest znać ilość obrotów poszczególnych śrub czy nakrętek no i kolejność regulacji też jest bardzo ważna 

Najlepiej poszukaj instrukcji , jak nie znajdziesz to spróbuję pomóc

Przy okazji powiem że cudem jest wyregulowanie sprzęgła w Jumzie tak aby WOM włączał się bez zgrzytu 

Posted
Com miałem ustawiony tymi śrubami na sprężynach ustawiałem pisze w instrukcji żeby dokręcić i poposcic 1/8 obrotu ale oczywiście nic to nie dało . To nic sprężyny wymienilem łapki też śruby mocujące łapki wymienione . Wszystko skręcone dziś zjeżdżam i zobaczymy :)
Posted

Wszystko złożone odpalone i ...

Sprzęgło jak się ślizgało tak się slizga dalej 7 ton lekka wzniesienie redukcja do 4 i też się delikatnie ślizga . Na dodatek pojawił się wyciek oleju . Traktor zjechał delikatnie bez szarpania itp .

Posted

niema prawa się ślizgać na żadnym biegu i z każdym obciążeniem. Ma zakŕęcić kołami albo zgasnąć.

albo coś nie halo z tarczą albo słabe sprężyny

Pedał sprzęgła też ma znaczenie , ma być luz tzn łożysko oporowe ma nie dotykać łapek.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...