Vademecum Posted April 21, 2019 Report Posted April 21, 2019 rus jest sprawny przed robotą a jak ta się zacznie to zawsze coś się urwie. Quote
Darkowe1 Posted April 21, 2019 Author Report Posted April 21, 2019 puki co wspomaganie działa wałek też i biegi Quote
Robert ;-) Posted April 21, 2019 Report Posted April 21, 2019 Jak byłby nowy, chodził by lata... a 30letnia używka ma prawo się psuć Quote
Darkowe1 Posted April 21, 2019 Author Report Posted April 21, 2019 Póki co wszystko zrobione a co to jest blokada drugiego stopnia Quote
Dobromil Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 To jest taka dźwignia przy lewarku zmiany biegów która blokuje pedał sprzęgła tak że wcisnąć da się tylko tyle żeby wysprzęgliło tylko pierwszy stopień , gdy przełączysz dźwignię to wtedy głębie wcisnąć się da pedał Quote
Darkowe1 Posted April 22, 2019 Author Report Posted April 22, 2019 A to mam to sprawne jeszcze muszę coś nad blokada kół pomyśleć żeby nie wyzucalo Quote
Darkowe1 Posted April 22, 2019 Author Report Posted April 22, 2019 Póki co wszystko zrobione a co to jest blokada drugiego stopnia Quote
DuzyGrzegorz Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 Czyli jest wszystko ok? To mocne maszyny projektowane do pracy z dala od serwisu. Teraz już takich nie produkują. Nawet do wymiany oleju potrzebny jest serwis czyi kasa dla producenta. Takiego traktora nie zamieniłbym na taki co trzeba płacić za każdą naprawę serwisowi. Z opisami protokołów komunikacyjnych też jest kiepsko, zwłaszcza jeżeli chodzi o skrzynię więc samemu napisać oprogramowanie serwisowe nie jest prosto, a ponadto nielegalne. UE wszystko reguluje, ale żeby otworzyć protokoły serwisowe do traktorów przynajmniej w takim stopniu jak do samochodów to jakieś prawa autorskie czy coś takiego im przeszkadza. Pozdrawiam! Quote
Darkowe1 Posted April 22, 2019 Author Report Posted April 22, 2019 Póki co jest ok w tym półroczu jeszcze się turbo wstawi Quote
DuzyGrzegorz Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 Ja wstawiałem turbo do 385 kilka lat temu. Wymieniałem też tłoki, pierścienie, korbowody, i kilka innych drobiazgów jak np. założyłem grubszą podkładką pod głowicę. Lekko możesz go doładować, ale do większego doładowania potrzebne są chyba wzmocnione elementy silnika. Napisałem "chyba" bo nie wiem czy producent nie przewidział że turbinę można zainstalować na standardowych częściach, choć nic nie słyszałem o turbinach do tych traktorów. Ogólnie turbo to fajna sprawa bo zużycie paliwa mierzone na hektar spada. Mokrego śmigusa! Quote
Robert ;-) Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 Do 0,8 powinien wytrzymać ,więcej bym nie zaryzykował na wschodzie sprzedają gotowe zestawy do jumza ,widać te silniki wytrzymują, choć nie są obciążobe z 4,7litra 60 km to turbo nie powinno mu zaszkodzić, Quote
DuzyGrzegorz Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 Silnik maksymalnie ma chyba 1750 obr/min. To nie jest dużo. Uzyskanie doładowania 0,8 bara raczej trudne do wykonania. Mnie 385 przy maksymalnych obrotach dochodził do 0,9 bara. Pozdrawiam! Quote
Robert ;-) Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 To i lepiej nie uszkodzi go za szybko Quote
Darkowe1 Posted April 22, 2019 Author Report Posted April 22, 2019 A ile takie turbo daje koników ? Mniej więcej Quote
Robert ;-) Posted April 22, 2019 Report Posted April 22, 2019 Pewnie z10 może 15 na wiecej bym nie liczył ,trzeba dawke na pompie zwiększyć ,turbo daje mocy ale tu ważniejszy jest wzrost momentu obrotowego Quote
Darkowe1 Posted April 24, 2019 Author Report Posted April 24, 2019 Panowie Pronar 1025 dziś ładowałem obornik i coś szczeliwo w środku tylne koło lewe ma luz ... Da się wyjąć półoś bez rozkręcania pochwy ? Quote
Robert ;-) Posted April 24, 2019 Report Posted April 24, 2019 W mtz da rade , odkreć dekielek na 4 śróby i zobacz czy ni wyjdzie Quote
Darkowe1 Posted April 25, 2019 Author Report Posted April 25, 2019 Próbowałem i nic z tego . Ale tak czy tak to będę miał ćwiartkę rozebrać bo coś po środku ciągnika zegocze Quote
Darkowe1 Posted April 25, 2019 Author Report Posted April 25, 2019 W środku pod zbiornikami paliwa łożysko się rozleciało :/ Quote
Robert ;-) Posted April 25, 2019 Report Posted April 25, 2019 Rozbierania sporo ale wszytko da się zrobić ,ja wymieniałem oba zewnętrzne oba ,te w środku mostu były oki ,wyjąć półosie nie problem,ale włożyć spowrotem trafić w ten duży tryb,to raz się uda a drugi kilka podejść było ,jakie łożyska były zakładane na zewnetrzne polecam wałkowe Quote
Vademecum Posted April 26, 2019 Report Posted April 26, 2019 dla mnie to jest wręcz dziwne że w ciągniku takie łożyska lecą, Przecież na naszych gospodarstwach te ciągniki wiele nie pracują. Quote
Darkowe1 Posted April 26, 2019 Author Report Posted April 26, 2019 5 lat ciągłej eksploatacji . Uprawianie pola i codziennie w turze ... Quote
Vademecum Posted April 26, 2019 Report Posted April 26, 2019 kokego, po 50 latach to byłoby normalne a nie po 5 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.