Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam Panowie proszę was o pomoc w ustawieniu zapłonu , dawki paliwa , byłem ustawie wtrysk + wymiana końcówki na kapilarze skok paliwa jest przed GMP nie wiem czy dobrze bo strasznie mi dożo paliwa wyrzuca powrotem gdy odkręciłem pompe to tłoczek jest wkręcony do końca

Posted

Grzegorz dzięki za odpowiedz tylko wiesz patrze jak pisałem na kapilarze jest skok paliwa i przy tym skoku znak na kole jest przed GMP czyli prawidłowo z tego co dobrze myślę bo wcześniej miałem ze był w połowie gmp a p2000 

Posted

 Deiwid nie wiem jak jest w ciągnikach,jeśli idzie np. o silnik SW 400 kombajn,autosan to do zbiornika wraca z powrotem 80% paliwa  które tłoczy pompa wtryskowa do wtryskiwaczy,nigdy nie ma tak że silnik spala tyle ile daje pompa na wtryski,pozdrawiam.

Posted

Grzegorz jest tylko problem ze nie ma tabliczki znamionowej jest tylko do ustawienia gmp  mała tabliczka pod kątem  a na silniku jest tylko takie oznaczenie : S320.11.01.X4  F1 

Posted

Jeżeli masz oznaczenie GMP to zmierz promień koła zamachowego i tę wartość pomnóż przez 0,56. Tę obliczoną wartość odmierz na kole w kierunku obrotu i zaznacz tam punkt. Będzie to punkt początku wtryski który powinien wynosić ok. 0,56 radiana. W tym miejscu powinno rozpocząć się podnoszenie paliwa w kapilarze. Pozdrawiam!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...