#81
Napisano 08 czerwiec 2019 - 15:32
Prócz tego staraj się coś robić, chociaż jako rechabilitacja .
#82
Napisano 08 czerwiec 2019 - 15:42
#83
Napisano 08 czerwiec 2019 - 16:01
#84
Napisano 09 czerwiec 2019 - 02:08
Pisiory to szukają innych winnych.
....
I jeszcze ta sztuczna mgła o której świadkowie mówili że miała kolor szary. Przecież każde dziecko wie że żadne mocarstwo atomowe nie dysponuje taką technologią! Taką technologie to posiadają jedynie sadownicy spod Grójca! Wprawdzie ich mgła ma kolor szary nie biały bo jest na bazie gliceryny, ale doskonale chroni drzewa przed przymrozkami.
Kolega Vademecum nie napisał o naprawie radaru w nocy przed wylotem przez specjalistów od radarów którzy nie mieli uprawnień do jakichkolwiek czynności przy radarze (do czegoś pewnie mieli uprawnienia).
Kolega Vademecum pewnie więcej niż ja latał rządowymi samolotami więc lepiej zna obyczaje, zasady i przede wszystkim regulaminy obowiązujące na pokładach takich samolotów. Choć muszę przyznać że moje doświadczenia w tym zakresie są zupełnie inne.
Skorzystam z Twojej wiedzy Kolego Vademecum i może mi wyjaśnisz dlaczego odnalezione rejestratory przestały działać na sekundę przed zderzeniem z brzozą i to na skutek zaniku zasilania w samolocie? Mam też drugie pytanie na które zapewne znasz odpowiedź, a brzmi ono co się stało z opancerzonym rejestratorem parametrów lotu K3–63 który precyzyjnie zapisywał parametry lotu: wysokość baryczną, prędkość oraz – co najważniejsze, przeciążenia? Ciekawi mnie dlaczego akurat ten rejestrator zaginął bo tylko ten mógł zapisać np. eksplozję tak jak zapisał prawie identyczny rejestrator podczas katastrofy nad Lockerbie.
Ciekawi mnie i na pewno znasz Kolego odpowiedź bo inaczej nie napisałbyś o przyczynach, dlaczego aż do 29 kwietnia 2010 r. podawano jako czas katastrofy godzinę 10:56, a następnie zmieniono na 10:41? W tym czasie samolot mógł wykonać jeszcze trzy podejścia i faktycznie ulec katastrofie przy czwartym jak mówili rosyjscy kontrolerzy.
Ciekawi mnie także dlaczego w rosyjskich protokołach sekcyjnych jako godzina zgonu podawana jest godzina 10:50 czasu lokalnego?
16 kwietnia 2010 r. – W wypowiedzi dla mediów Ewa Kopacz: “Druga grupa to jest oczywiście grupa ta medyczna, która tam się opiekowała naszymi przyjeżdżającymi. Czyli mieliśmy tam ze sobą lekarzy i ratowników. Mieliśmy księży. Mieliśmy psychologów. To wszystko zabraliśmy z Polski. Ponadto polskich patomorfologów, z którymi tam pracowaliśmy. I oni pracowali ręka w rękę z patomorfologami rosyjskimi.
#85
Napisano 09 czerwiec 2019 - 08:48
#86
Napisano 09 czerwiec 2019 - 09:55
Tym tokiem myślenia należałoby poddać wątpliwość zwierzchictwa pilota, albo założyć że był robotem czy miał wszczepiony procesor, po czym skierował samolot poza pas, odwrócił do góry nogami i wylądował - tek sie stało więc takie były założenia zamachowców. (sugerowany wybuch nie był potrzebny)
Jakoś rosyjski samolot po podjęciu próby lądowania i niemal ścięcia wierzy kontroli nawet nie próbował drugiego podejścia, inne samoloty z polski wylądowały a ich piloci oszczegali o załamującej się pogodzie i bardzo trudnych warunkach.
Zdrowy rozsądek nakazywał odpuścić lądowanie i tu jest przyczyna, a cała reszta to spekulacje i próba odrzucenia winy z bezpośrednio winnych.
Jak już pisałem, wygląda to tak jak dwójka dzieci bawiąca się w piaskownicy, która nie ponosi za nic odpowiedzialności.
#87
Napisano 09 czerwiec 2019 - 10:13
Lotnisko trudne, przyjmujące samoloty wojskowe przy dobrej widoczności.
Kolejna trudność to duża różnica wysokości terenu która zafałszowuje dane z wysokościomierza barycznego. To wszystko pilot wiedział a mimo wszystko podją tępą decyzje lądowania chodźby po trupach - przysłowiowo. A ja myślę że żeby nie podważać autorytetu pilota i jednostki obsługującej vip-ów wymyślono explozję. Mało tego, żeby nie obciążać odpowiedzialnością samego pis-u.
Tak to jest jak banda dzieciaków zabrała się do rządzenia.
#88
Napisano 09 czerwiec 2019 - 10:26
#89
Napisano 09 czerwiec 2019 - 10:41
Jak nie jesteście formalnie razem to możesz być na bezrobotnym i wykazywać dochody z tamtąd.
Jeśli chodzi o alimenty to i funduszowi musi zwrócić,
Z tym młodym rolnikiem to nie jest tak różowo, przede wszystkim musi być ten program w prow i zasady pewnie też się zmienią.
#90
Napisano 09 czerwiec 2019 - 11:09
#91
Napisano 09 czerwiec 2019 - 11:19
Hektar I klasy liczą taksamo jak hektar V klasy. Zeszły rok na suszy i gryce z łubinem tak popłynąłem że musiałem wziąć 40 tyś. kredytu . a oni liczą zyski.
Wole se dorobić gdzieindziej niż liczyć na jałmużne.
#92
Napisano 09 czerwiec 2019 - 11:23
#93
Napisano 09 czerwiec 2019 - 11:26
#94
Napisano 09 czerwiec 2019 - 16:03
#95
Napisano 09 czerwiec 2019 - 17:44
#96
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:22
#97
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:24
A tak przy okazji dlaczego pojawił się komunikat "pull up"? Twierdzisz że samolot lądował więc po skonfigurowaniu samolotu do lądowania komunikat "pull up" się nie pojawia więc może ten samolot nie lądował lecz wykonywał, zgodnie z zezwoleniem z wieży próbne podejście? Czy w ogóle samolot mógł lądować jeżeli jego prędkość była wyższa nie tylko od maksymalnej prędkości lądowania, ale i od maksymalnej prędkości przy której jest możliwe zablokowanie wysuniętego podwozia? Piszesz Kolego Vademecum, że piloci zignorowali komunikat "pull up". Piloci mieli także drugi komunikat z wieży kontroli lotów drugi komunikat "na kursie i na ścieżce". Były zatem dwa dwa rozbieżne, wręcz sprzeczne komunikaty. Który, Kolego Vademecum, z tych komunikatów mają w tych warunkach piloci uznać, a który zignorować zgodnie z międzynarodowym prawem lotniczym na podstawie którego odbywało się lądowanie?
I jeszcze wrócę do mgły która pojawiła się o 10:20 choć rano ogóle jej nie było. O godz. 9:39 płk Nikołaj Krasnokutski o pogodzie rozmawia z oficerem operacyjnym, mjr. Kurtincem: "Smoleńsk przykryło". "Przyczyna?" - pyta operacyjny. "Mgła" - pada odpowiedź. Kurtiniec - na długo(?). Odpowiedź - Nie wiemy, na razie niegotowy, w prognozie jej nie było, w ciągu 20 minut wszystko przykryło. Co ciekawe wiatr wiał z prędkością 10,8 km/h, a temperatura miała tendencję do wzrostu i w tych warunkach powstała mgła?
Nie odpowiedziałeś Kolego Vademecum na postawione przeze mnie pytania na które oczywiście w większości znam odpowiedź. Rozumiem że odpowiedź zaprzeczyłaby Twojej tezie. Nie będę pytał o obecność w kokpicie generała Błasika bo to już zostało wyjaśnione przez prokuraturę. Zapytam jednak dlaczego ze stenogramu rozmów zniknął fragment z ustaleniem drogi lądowania i dlaczego ustalono kierunek ze wschodu. Gdyby samolot lądował z kierunku zachodniego to
- Samolot lądowałby prosto z trasy czyli kierunku z którego nadlatywał (wg mnie logiczne rozwiązanie).
- Tu-154m lądowałby pod wiatr co zwiększyłoby znacznie szanse na szybkie podniesienie samolotu w razie kłopotów (wg mnie wybór krytyczny).
- Po stronie zachodniej nie było niebezpiecznych wzniesień, jarów, przeszkód terenowych (jw.)
- Przed samym progiem pasa startowego był otwarty teren (czyżby chodziło o brak możliwości ukrycia agregatów do zamgławiania? A, wiem. Mocarstwo atomowe nie ma takich technologii).
Pewnie na te pytania też nie otrzymam odpowiedzi. Baranom, czyli wg Kolego Vademecum tych co ludzie ich wybierają, się nie odpowiada.
Gruzja otrzymała wsparcie, Ukraina już nie i za kilka lat państwa bałtyckie też takiego wsparcia nie otrzymają. Jak myślisz Kolego Vademecum, który kraj i kiedy będzie potrzebował takiego wsparcia jak Gruzja?
Pozdrawiam!
#98
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:31
#99
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:48
Na pytania które zadajesz nie odpowiadam bo nie znam odpowiedzi, a wszelkie dalsze dociekania niemają sęsu, sĺużą tylko matactwu. Nikogo nie zamierzam obrażać ani porównywać do jakiś tam.
W lotnictwie cywilnym nie doszłoby do tej katastrofy, żaden pilot nie podjąby się takiego narażania ludzi. Pewnie dlatego 11 pułk został zlikwidowany - banda szaleńców kierowana przez szaleńca i tyle.
Dla mnie likwidacja 11 pułku to przyznanie się do winy !!!
#100
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych