Jump to content

Recommended Posts

Posted

to nie tylko pomiary, jest jeszcze przeznaczenie takiego oringu. Pomiar powinien obejmować średnice wewnętrzną, zewnętrzną jak i grubość samego oringu, ale powiem ci na rynku oringów stało się coś co nie pozwoli ci dobrać wymiaru.Sam mam problemy, oringi jak nawet dopasujesz obie średnice to albo są zacieńkie albo zagróbe.

Mam wrażenie że ktoś wymyślił najprostszy sposób by niebyło możliwości naprawy starych maszyn.

Posted

Zawsze mam z tym problem. Plusem jest to, że w sprzedaży w wielu sklepach czy hurtowniach, w zasadzie bez większego problemu można znaleźć różnego rodzaju uniwersalne uszczelki.

Można też znaleźć różnego rodzaju substancje, które po nałożeniu mogą pełnić podobną rolę do uszczelek.

O tego typu rzeczy możesz jeszcze tutaj dopytać: https://motoszef.pl/

Wydaje mi się że nie powinno być większego problemu z dostępnością.

Posted

Powiem wam, że to prawda próbowałem mierzyć i pomimo, że dobrze wymierzyłem to czasami coś brakuje, chociaz nie zawsze - oprócz pomiaru ważne sa własnie numery takiego oringa - w sumie pomogł  wpis na takiej stronie jak znajde to Wam wrzuce  zaraz

Posted

Jak nie mogę dopasować oringa  to kupuję nieco grubszy zakładam go na obracający wałek (często jest to wiertarka)  i przykładając drobny papier ścierny  robię mniejszy by jak najlepiej dopasować 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...