Darkowe1 Posted July 25, 2019 Report Posted July 25, 2019 Siemanko mam pytanko czy w MTZ 82 bo włączeniu blokady tylnych kół trzeba ją cały czas trzymać czy po włączeniu jadąc wprost nie wyłącza się ? Quote
Vademecum Posted July 25, 2019 Report Posted July 25, 2019 w mtz 82 masz hydrauliczną blokade i dwa położenia , automatyczną, znaczy jak skręcisz kierownicą 8° to wyłącza się i wymuszoną ale trzeba trzymać. a w ogóle lepiej z niej nie korzystać bo stracisz hamumec na lewe koło.Słyszałem o przeróbce na powietrze i to jest dobre rozwiązanie. Quote
Darkowe1 Posted July 25, 2019 Author Report Posted July 25, 2019 A orientujesz się czy dało by radę takie coś w jumzie zrobić ? Ewentualnie przekładka mostu ? Quote
Darkowe1 Posted July 25, 2019 Author Report Posted July 25, 2019 https://youtu.be/2G0-iOfsMuM. Powiedzcie mi co to za brzęczenie wydaje mi się że w pompie Quote
Vademecum Posted July 25, 2019 Report Posted July 25, 2019 raczej nie. a przekładka mostu jakby to kolego koszty, Taniej wyjdzie cie MTZ oryginalny.A jak byś myślał o MTZ to rozważniej wziąć ursusa w 6 cyl. Quote
Vademecum Posted July 25, 2019 Report Posted July 25, 2019 a pompe masz jajo czy okrągłą ? Czasem te jajowe pompy wydają najdziwniejsze dżwięki ale to uznaj że tak ma być. Quote
Darkowe1 Posted July 25, 2019 Author Report Posted July 25, 2019 Y a jak rozpoznać czy to jajko czy okrągła ? Quote
Vademecum Posted July 25, 2019 Report Posted July 25, 2019 popatrz na nią od tyłu i zobaczysz czy jest okrągła czy spłaszczona. a jak nie to wpisz okrągła nsz32 lub nsz 10 czy nsz 50 te 2 ostatnie będą płaskie. Okrągła jest wyciszona. Wpisz na allegro albo olx i porównaj te pompy Quote
Darkowe1 Posted July 25, 2019 Author Report Posted July 25, 2019 Ale to są pompy hydrauliczne ? Quote
Vademecum Posted July 25, 2019 Report Posted July 25, 2019 a o jakiej pompie ty piszesz ? Paliwowa to paliwowa , no hamulcowa dźwięków nie wydaje Quote
Darkowe1 Posted July 26, 2019 Author Report Posted July 26, 2019 Paliwowa tak brzęczy dziwnie :/ Quote
Vademecum Posted July 26, 2019 Report Posted July 26, 2019 na tym twoim filmie to niewiele słychać poza silnikiem, jak ci brzęczy to moźe sie kończy. Jak wymieniasz olej i niema lózów to pochodzi.Czaseem rórki paliwowe brzęczą jeśli nie są zabezpieczone. Quote
Darkowe1 Posted July 26, 2019 Author Report Posted July 26, 2019 A ile ole do takiej się leje ? Quote
Vademecum Posted July 26, 2019 Report Posted July 26, 2019 tam jest przelewowa śróba, albo powiedziałbym do połowy wałka napędzającego sekcje pompy.góra pompy jest smarowana paliwem , natomiast dół i regulator obrotów musi mieć olej.Wiele pomp jest smarowanych centralnie z silnika, ale małe ursusy i ruskie cza olej wymieniać z częstotliwością silnika. bodaj 240 h Quote
Darkowe1 Posted July 27, 2019 Author Report Posted July 27, 2019 panowie a czy z tą blokadą w jumzie to normalne ze musze ja na ciskac dwoma nogami i przez pręta bo inaczej wyskakuje ?? Quote
Darkowe1 Posted July 27, 2019 Author Report Posted July 27, 2019 zdjołem bak i odkręciłem dekiel od blokady tryby są idealne nie mają nawet jednego uszczerbku czy rysy , ta mufa jak działa ona jest cały czas połaczona z jednym kołem a drugie załącza bo wcisnieciu blokady ?? Quote
Vademecum Posted July 27, 2019 Report Posted July 27, 2019 blokada jest tak skonstuowana by wychodziła sama bo w przeciwnym razie na asfalcie można coś urwać albo pojechać prosto podczas skrętu Quote
Darkowe1 Posted July 27, 2019 Author Report Posted July 27, 2019 To po grzyba mi blokada która po 10 cm się wyłącza Quote
Vademecum Posted July 27, 2019 Report Posted July 27, 2019 sam narzekasz, więc ja nie wiem po co ci blokada. Blokade mechaniczną trzeba trzymać a i w mtz mimo hydraulicznej to też musisz trzymać, Quote
Darkowe1 Posted July 27, 2019 Author Report Posted July 27, 2019 Chodzi mi o to że konstrukcja jest beznadziejna bo nawet jadąc prosto nie da się jej utrzymać i nie wiem czy to normalne w tym ciągniku Quote
Vademecum Posted July 27, 2019 Report Posted July 27, 2019 jak sie nieda utrzymać to zużyta, niemniej jednak trzymać trzeba Quote
Darkowe1 Posted July 28, 2019 Author Report Posted July 28, 2019 A może to być wina złej regulacji ? Na deklu jest wajcha w która wchodzi hmm pręt z gwintem Quote
Vademecum Posted July 28, 2019 Report Posted July 28, 2019 nie wydaje mi sie by tam było co regulować, ale nie znam tego ciągnika .Zęby na zębatkach są od czoła a więc taka budowa by wypychało i wyłączało blokade, jak będą zdarte to będzie to bardziej wypychać. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.