Wiesław72 Posted September 11, 2019 Report Posted September 11, 2019 Dzień dobry,Proszę Was o poradę w związku z zakupem ładowacza. Mam zetora 7211 i chciałem kupić do niego 3-sekcyjnego tura z euroramką, z siłownikami 2-stronnego działania o udźwigu 700-800 kg. Zamówiłem takowy firmy Wol-Met, po czym przy montażu okazało się, że trzeba wyginąć wlew paliwa. W Zetorach jak wiecie zbiornik jest pod schodami a wlew wychodzi prosto do przodu, przez co nie można było zamontować pionowych słupków na których tura miał być przymocowany do ciągnika. Problem leży w adaptacji, która przy ładowaczach o większym udźwigu omija wlew paliwa. Rozmawiałem z inny dystrybutorem, który sprzedaje tury Wol-Met i okazało się, że oni równiez naginają wlew paliwa. Nie chce tego robić żeby nie uszkodzić wlewu, a poza tym dostęp do niego będzie bardzo utrudniony. Czy jest ktoś kto może zgodził się na coś takiego? Jak to w praktyce działa? Czy polecacie jakieś inne marki ładowaczy o tym udźwigu tak do 8 tys. z dowozem i montażem oraz joystickiem i łyżką 1,4m.Na zdjęciu widać jak wlew jest zastawiony przez część tura.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam użytkowników forum! Quote
Vademecum Posted September 11, 2019 Report Posted September 11, 2019 na zimno gięcie ryzykowne, ale jak go wymontujesz i max. nalejesz wody to możesz podgrzać gazem albo przespawać wlew. Quote
Majster305 Posted September 20, 2019 Report Posted September 20, 2019 Ktoś wie od czego jest skrót tur? (jak to jest skrót bo nie wiem xd) Quote
Wójt Posted September 20, 2019 Report Posted September 20, 2019 Tur to nazwa urządzenia, taka jak Anna,Bolko itp Quote
Vademecum Posted September 20, 2019 Report Posted September 20, 2019 z tego co wiem to nie jest skrót, tylko pierwsze ładowacze to były nazwane TUR 1, TUR 2 itd. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.