Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam panowie postanowiłem wymienic wałek wom w moim jumzie gdyż stary był wyrobiony . Mam problem z celnieciem ciegna do załaczania w tuleje wałka wom macie na to jakis patent czy trzeba demontowac deklel skrzyni biegów ?? Przy okazji czy sa jakies utrudnieniea przy zamontowaniu wajchy do zmiany biegów w jumzie bądz mtz chodzi mi o te ,,wodziki'' itp 

 

 

 

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Panowie po roku czasu chce odpalic mojego drugiego jumza jednak pompa nie podaje paliwa . Po napompowaniu pompka reczno ropa jest w calym niskim cisnieniu przelewy filtry itp ...
Posted
Probowalem z banka na dachu i nic wogole tak jak by pompa nie wytwarzala cisnienia pompka reczna nowa ladnie pompuje w wezyku brak powietrza z filtra i odstojnika ropa sie przelewa
  • 5 weeks later...
Posted
Panowie nadszedl czas na wymiane uszczelniacza na wale tego sznura . Jednak zeby to zrobic trzeba wal wyciagnac . Co trza zrobic z walem i panewkami jak sie to rusze zakladac czy nowe panewki i szliw czy np tylko same panewki wymienic
Posted
do puki masz ciśnienie na wale to nie wymieniaj. ewentualny szlif wału i nowe panewki, ograniczniki, pompa olejowa mogą cie szarpnąć na 1000 - 1500 zĺ - niewarto. Policz ile oleju kupisz na dolewke za te kase, a ręcze ci że po kilkudziesięciu mth dalej będzie lać, to taka konstrukcja i tak ma być
Posted

ciśnienie jest ok tylko ze jak sie ją rozgrzeje to sie leje dosłownie  . Po zgaszeniu ciągnika jest z dwa litry oleju na ziemi ... W tej drugiej białorusi nie ma zadnego wycieku a ma 7 tys mth ... 

Posted
to kolego masz bide, i bardzo kosztowną naprawe, jak pisałem ocena wału po demontażu, możesz założyć że składasz na starych gratach a co za tym idzie każda pół panew wraca na swoje miejsce jak i śróby, cza se to poukładać, radze ci wykręcić wtryski odkręcić miske i dopiero obrócić silnik dogóry nogami, wyjmujesz wał i robisz robote, Trzeba sie troche nagimnastykować by zmontować korby z tłokami bo nie obrócisz wałem dopuki wszystkich nie skręcisz. Ja jesienią tak robiłem moją 6- stkę , odkręcił mi sie korek technologiczny na wale. szlif wału bez podatku 5 stów.
Posted

Tłoki tez bede wymieniał bo  z 4 lata temu rozleciała sie pompa wody i przegrzali ja przy orce ;/ a jak bede miał wał wyjęty to dam do sprawdzenia w Sandomierzu powiedział mi 400 zł i mechanik mówi że dobrze robią . Budrzet tak przewiduje 2000 tys jak myślisz zmieszcze sie ?? 

Posted

kopci na biało ;/ a czy słaby jest to nie wiem ;/ ona ma 2 tys motogodzin zrobione to warto w nią za inwestować ... głowica zdjeta dziś rozjadę i może wał wyjme ale strasznie opornie wszystko idzie 86 rocznik i nic nie ruszane od nowości masakra jakas ;/  

Posted

i co ci powiedzieć ? Powiem ci co mi powiedzieli w 1985 roku panowie super spece z podkrakowskiego pomu w którym prowadzili serwis gwarancyjny mojego mtz-ta zakupionego w 1984 roku.

"Kup se pan polski ciągnik" Ja ci już pisałem że to jest taka konstrukcja i tak ma być, nie zmienisz tamtej myśli technicznej z początków motoryzacji.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...