wiesieki1202 Posted February 6, 2012 Report Posted February 6, 2012 witam wszystkich.mam prpblem z hamulcem w ciepku w prawym kole.przestal dzialac z dnia na dzien i pojawil sie wyciek oleju pod pochwa.mysle ze olej pochodzi ze skrzyni lub zwolnicy i moze ktos mial taki przypadek i zechce pomoc zeby zrobic to jak najsprawniej .z gory dziekuje za podpowiedzi Quote
slawcik Posted February 6, 2012 Report Posted February 6, 2012 Olej najczęściej jest ze skrzyni.Musisz odkręcić koło odkręcić zwolnice razem z pochwo.najlepiej jak bys miał jakiś podnośnik lub zrób wózek żebyś mógł odjechać ze zwolenico.wymień uszczelniacze najlepiej też szczeki i zwróć uwagie na rozpieracz.najgorzej jest przy składanu.musisz uważać żeby równo wkładać zwolenice tz półoś nie może uszkodzić uszczelniacza.jak będziesz miał jo na podnośniku lub na wózku będziesz miał łatwiej ustawić Quote
wiesieki1202 Posted February 7, 2012 Author Report Posted February 7, 2012 dzieki za podpowiedz chyba nie jest to takie proste jak mi sie wydawalo ale hamulec sie przydaje oleju tez szkoda wiec mus to zrobic. Quote
Miki Posted February 7, 2012 Report Posted February 7, 2012 Nie jest wcale aż tak trudno. Jak masz dryg i jesteś pomysłowy to uporasz się z tym raz dwa! Jest tylko jeden problem -15C = zgrabiałe ręce :/ Quote
wiesieki1202 Posted February 7, 2012 Author Report Posted February 7, 2012 o tak wiec poczekam z tym do wiosny a problemem bedzie tylko ciezar go kiedys zwolnice sciagalem to we dwoch trzeba bylo sie niezle naszarpac do tego blokada a razem z pochwa to pewnie ciezkie to dosyc. Quote
jacek895 Posted February 7, 2012 Report Posted February 7, 2012 Pamiętaj że to jest prawa strona na której jest blokada.Na pochwie jest dekielek pojego zdjęciu zobaczysz widełki i koło przesuwne na półosi zapamiętaj jak jest złożone. Wymień uzczelniacze 2 szt, sprawdż czy półoś jest prosta, sprawdż bęben hamulcowy i czy półoś jest dobrze dokręcona. Wyciek też może być ze zwolnicy przez beben hamulcowy to jest wada c330 starszych modeli.ale można kupić tuleje z oringiem na półoś i po problemie.Ważne jest aby półoś nie miała nadmiernego luzu na łożyskach w zwolnicy. Troche tego dużo ale to gwarantuje że nie szybko będziesz tam zaglądał.Ja rozbieram osobno zwolnice i dopiero pochwe jest lżej i wygodniej. Quote
wiesieki1202 Posted February 7, 2012 Author Report Posted February 7, 2012 dzieki za cenne wskazowki.tez tak mysle zrobic raz a dobrze i nie zagladac pare lat Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.