auto-doktor Posted February 11, 2012 Report Posted February 11, 2012 witam, weidemann 3004 d/d kopci na niebiesko po rozgrzaniu oraz stukaja zawory, co to moze byc? pozdrawiam Quote
Kronel Posted February 11, 2012 Report Posted February 11, 2012 weidemann 3004 to taka ładowarka, zresztą bardzo fajna.Kopcenie na niebiesko to nigdy nie myślałem że coś takiego może być w takiej ładowarce, miałem to w osobówce wtedy była diagnoza na turbinę. Regeneracja turbiny i koniec problemu. Ale jaki ty masz silnik w tym ładowczu, bo robili go z wieloma różnymi typami silników. Quote
muzyk Posted February 11, 2012 Report Posted February 11, 2012 Witam.Może to być zbyt wczesny zapłon,spróbuj go leciutko opużnić.Zgrabna ta ładowareczka ile trzeba zapłacić? Quote
Ojciec Posted February 11, 2012 Report Posted February 11, 2012 Jak kopci i stuka to może być głowica zrób zawory w głowicy i powinno być dobrze. No i pochwal się nią nam trochę jaki rocznik jaka cena? Quote
Guest jarki Posted February 11, 2012 Report Posted February 11, 2012 witam' date=' weidemann 3004 d/d kopci na niebiesko po rozgrzaniu oraz stukaja zawory, co to moze byc? pozdrawiam[/quote'] co z tymi stukami nastąpiły nagle czy tak sobie stuka od dawna niebieski dym to zwykle lejące końcówki Quote
Adams Posted February 12, 2012 Report Posted February 12, 2012 weidemann 3004 to taka ładowarka' date=' zresztą bardzo fajna. Kopcenie na niebiesko to nigdy nie myślałem że coś takiego może być w takiej ładowarce, miałem to w osobówce wtedy była diagnoza na turbinę. Regeneracja turbiny i koniec problemu. Ale jaki ty masz silnik w tym ładowczu, bo robili go z wieloma różnymi typami silników.[/quote'] Dzięki za wiadomość bo aż wstyd się ożyznać ale nie wiedziałem co to jest:shy: Quote
auto-doktor Posted February 13, 2012 Author Report Posted February 13, 2012 witam jest to silnik diesla o mocy 50 km chlodzony powietrzem. nagle zaczal stukac oraz kopcic na niebiesko. podejrzewam ze dostal sie diesel do silnika poniewaz jest jeszcze raz tyle oleju ile powinno byc i do tego jest bardzo rzadki. objawy sa takie, iz odpala normalnie, lecz po ok 5 minutach zaczyna strasznie kopcic i stukaja zawory. czy to mozliwe ze dostala sie ropa do komory silnika? Quote
Guest jarki Posted February 13, 2012 Report Posted February 13, 2012 dziwne te objawy może pompa paliwowa się rozleciała ?czy to silnik deutz Quote
Ojciec Posted February 13, 2012 Report Posted February 13, 2012 Pierścionki na tłokach przepuszczają musisz zdjąć głowicę i wymienić pierścienie na tłokach. Quote
piotrekg Posted February 14, 2012 Report Posted February 14, 2012 moim skromnym zdaniem nie jest to zadne przepuszczanie moze to byc awaria pompki wspomagajacej ktora pompuje rope do pompy paliwowej podejrzewam ze zbiornik paliwa masz po lewej stronie w nadkolu jezeli tak to musi byc pompka tez mialem kopcenie i sie okazalo ze to to.mozesz to sprawdzic odlaczajac przewod od tej pompki i zasilic silnik ropa z karnistra Quote
Guest jarki Posted February 14, 2012 Report Posted February 14, 2012 z tego co piszesz nic nie rozumiem fakt że ropa może sie dostawać z pompy do silnika ale tu jest jeszcze coś więcej bo PUKA Quote
piotrekg Posted February 14, 2012 Report Posted February 14, 2012 sprawdz najpierw to. i najlepiej bylo by ustawic wtryskiwacze. jezeli to zrbisz i bedzie dalej to pukanie to niestety trzeba zdjac glowice i szukac czy nie jest peknieta odrazu tez ustaw pompe bo moze nie rowno podawac paliwo na poszczegolene sekcje(wtryskiwacze) nie jest to wielki kosz a zawsze nie trzeba bawic sie ze zdejmowaniem glowicy Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.