Kamilc-360 Posted October 1, 2020 Report Posted October 1, 2020 WitamMój sąsiad ma ciągnik trzydziestke która chciałem kupić, okazało się że to jest model C-335M wersja eksportowaJedyne różnice jakie ja widzę to to że ma inaczej podnośnik sterowany (jak w C-360) 2 wyjścia hydrauliczne na tyle błotnika, i jest szybka, szybsza nawet od mojej C-360Jakie jeszcze różnice to ma? Pytam czy nie będzie problemów z częściami do bebechów gdyby coś. I jeszcze pyeanko czy to prawda że ona jest mocniejszą od zwykłej C-330 i ma moc 35km? Quote
Vademecum Posted October 1, 2020 Report Posted October 1, 2020 ciekawe, że nie zauważyłeś różnicy w silniku, jeśli to jest M-ka to silnik powinienł mieć 3 cylindry i nie być ursusem tylko P... Quote
izydor6280 Posted October 1, 2020 Report Posted October 1, 2020 taki fachura wymądrzający się na YT a zadaje takie proste pytania pawel7991 1 Quote
Kamilc-360 Posted October 1, 2020 Author Report Posted October 1, 2020 Pytam się o różnice tylko jak nie chcecie się włączać do dyskusji to lepiej nic nie pisać... Quote
DuzyGrzegorz Posted October 1, 2020 Report Posted October 1, 2020 Z mocą to faktycznie ma 35 KM, ale wg normy SAE. Wg normy DIN (europejskiej) to 30,5 KM. Różnica między normami polega na tym, że wg DIN moc jest mierzona na sprzęgle, a wg SAE na wale. Te 4,5 KM różnicy to moc potrzebna do napędu rozrządu i pompy wtryskowej. Aby porównać moc należy ją porównywać wg tej samej normy.Różnica natomiast jest w TUZ. C-335 ma podnośnik wzorowany na podnośniku C-385. Czujnik automatycznej regulacji (fachowo: czujnik impulsów) np. głębokości orki, umieszczony jest w tylnym moście i reaguje na siłę w cięgnach dolnych, a nie tak jak w C-360 gdzie regulacja odbywa się na podstawie siły w łączniku górnym. Działa bardzo precyzyjnie, choć nie należy do szczególnie trwałych elementów, ale bez tragedii. C-330 w ogóle nie posiada regulacji automatycznej za wyjątkiem pojedynczych egzemplarzy które w istocie są C-335, ale zostały odrzucane podczas kontroli technicznej na eksport i zostały sprzedane na rynku krajowym jako C-330. Czasami się mówi, że mają podnośnik od c-360, co nie jest prawdą. Od C-360 pochodzą jedynie dźwignie regulacji.Zerknij na ten link - Pozdrawiam! henryk 1 Quote
pawel7991 Posted October 2, 2020 Report Posted October 2, 2020 taki fachura wymądrzający się na YT a zadaje takie proste pytania Gdzieś trzeba tą wiedzę zdobywać. Tutaj popyta kogo trzeba, dowie się czegoś, a tam powie że już to sam dawno wiedział i dzieci nie będą go pouczać henryk 1 Quote
henryk Posted November 19, 2020 Report Posted November 19, 2020 ciekawe, że nie zauważyłeś różnicy w silniku, jeśli to jest M-ka to silnik powinienł mieć 3 cylindry i nie być ursusem tylko P... Dane techniczne c 335silnik: 4-suwowy.liczba cylindrów: 2.średnica cylindra/skok tłoka: 102/120 mm.moc: 22,4 KW, 30,5 KM według normy DIN, 35 KM według normy SAE.liczba biegów do jazdy w przód: 6.liczba biegów wstecznych: 2.prędkość jazdy: 1,87–23,44 km/h......wg.ciebie powinien mieć 3 cylindry ale nie ma,wystarczy trochę poczytać-pozdrawiam. Quote
henryk Posted November 19, 2020 Report Posted November 19, 2020 Dane techniczne c 335silnik: 4-suwowy.liczba cylindrów: 2.średnica cylindra/skok tłoka: 102/120 mm.moc: 22,4 KW, 30,5 KM według normy DIN, 35 KM według normy SAE.liczba biegów do jazdy w przód: 6.liczba biegów wstecznych: 2.prędkość jazdy: 1,87–23,44 km/h......wg.ciebie powinien mieć 3 cylindry ale nie ma,wystarczy trochę poczytać-pozdrawiam. Z mocą to faktycznie ma 35 KM, ale wg normy SAE. Wg normy DIN (europejskiej) to 30,5 KM. Różnica między normami polega na tym, że wg DIN moc jest mierzona na sprzęgle, a wg SAE na wale. Te 4,5 KM różnicy to moc potrzebna do napędu rozrządu i pompy wtryskowej. Aby porównać moc należy ją porównywać wg tej samej normy.Różnica natomiast jest w TUZ. C-335 ma podnośnik wzorowany na podnośniku C-385. Czujnik automatycznej regulacji (fachowo: czujnik impulsów) np. głębokości orki, umieszczony jest w tylnym moście i reaguje na siłę w cięgnach dolnych, a nie tak jak w C-360 gdzie regulacja odbywa się na podstawie siły w łączniku górnym. Działa bardzo precyzyjnie, choć nie należy do szczególnie trwałych elementów, ale bez tragedii. C-330 w ogóle nie posiada regulacji automatycznej za wyjątkiem pojedynczych egzemplarzy które w istocie są C-335, ale zostały odrzucane podczas kontroli technicznej na eksport i zostały sprzedane na rynku krajowym jako C-330. Czasami się mówi, że mają podnośnik od c-360, co nie jest prawdą. Od C-360 pochodzą jedynie dźwignie regulacji.Zerknij na ten link - Pozdrawiam!Filmik obejrzałem z uwagą,naprawdę super gość,-pozdrawiam. Quote
Vademecum Posted November 19, 2020 Report Posted November 19, 2020 kolego pomyliłem , myślełem że to ta kródka seria z 3 perkinsa. O tej dwujce to nawet niesĺyszaĺem. henryk 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.