Tofik Posted August 25, 2013 Report Posted August 25, 2013 Pewnie myśli że strasznie zaoszczędzi:) poza tym mi sie wydaje ze taka wymiana i tak będzie do pewnego czasu bo skutek takiej wymiany oleju może być tylko jeden:)Pozdrawiam Quote
zetor 11 Posted August 26, 2013 Report Posted August 26, 2013 a niby czemu miało by się coś stać ja też tak robię u mnie kombajn chodzi max 12 h rocznie to co mam wywalić taki olej jak co roku wlewam nowy a ten olej z kombajnu to nawet 100 h nie zrobię ciągnikiem i znowu jest następny . pozdrawiam Quote
Tofik Posted August 26, 2013 Report Posted August 26, 2013 a niby czemu miało by się coś stać ja też tak robię u mnie kombajn chodzi max 12 h rocznie to co mam wywalić taki olej jak co roku wlewam nowy a ten olej z kombajnu to nawet 100 h nie zrobię ciągnikiem i znowu jest następny . pozdrawiamChciałem tylko zauważyć że olej z biegiem czasu traci lepkość wiec co za tym idzie gorsze smarowanieCo innego jak wlewasz nowy olej tylko na żniwa do kombajnu a potem spuszczasz i wlewasz do ciągnikaPozdrawiam Quote
TVR24 Posted September 4, 2013 Report Posted September 4, 2013 Jakie czynniki wpływają na zużycie oleju? Sprawdźcie sami w kompendium podstawowej wiedzy o olejach w rolnictwie: http://www.tvr24.pl/wiadomosc-Co_wplywa_na_zuzycie_oleju-4422.htmlZapraszamy do lektury! Quote
masquerade Posted March 24, 2016 Report Posted March 24, 2016 Ja mam Zetora i wlewam w niego Aral co około 120 Quote
henryk Posted March 24, 2016 Report Posted March 24, 2016 otóż muszę stwierdzić że po regeneracji głowić moja 60-ka na 200 mtg. wzięła 0 oleju,co 200mtg.wymieniam na nowy obecnie jeżdżę na turdusie-pozdrawiam Quote
Vademecum Posted June 22, 2016 Report Posted June 22, 2016 olej sie wymienia co ile zaleca producent, albo zawsze na wiosne, nawet jak niema wyjechanych tych 200 czy 300 godzin.Oleje sie stosuje zgodnie z zaleceniami producenta. Stare ursusy mogą chodzić na całej gamie oleji, natomiast jeśli chodzi o nowe to lepiej zalać tym co zaleca producent. Quote
DuzyGrzegorz Posted June 23, 2016 Report Posted June 23, 2016 Do sprzętu rolniczego stosuję też zgodnie z zaleceniami producenta. Wybrałem AGROL STOU 10W30. Silniki, przekładnie, hydraulika, kombajn, wszystko. Samochód diesel leję "czarną jedynkę" 5W50, do benzyniaka podręcznego "złoty Lotos", do terenowego syntetyczny 5W40 różnych firm. Do wspomagania stosuję "czerwony automat" najczęściej polski. Pozdrawiam Forumowiczów! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.