schabowy Posted June 14, 2021 Posted June 14, 2021 Normalnie, ARiMR nie musi się kontaktować z rolnikiem jeśli we wniosku coś się nie zgadza. Może, często to robi, ale nie musi - i podczas COVID'u często tego nie robili.Aby musieli, wystarczy wkrótce po złożeniu wniosku o płatności dosłać im także kolejny. USTAWAz dnia 5 lutego 2015 r.o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego[...]Art. 3.1. Z zastrzeżeniem zasad i warunków określonych w przepisach, o których mowa w art. 1 pkt 1, do postępowań w sprawach indywidualnych rozstrzyganych w drodze decyzji stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że przepisy ustawy stanowią inaczej.2. W postępowaniach, o których mowa w ust. 1, organ administracji publicznej:[...]4) zapewnia stronom, na ich żądanie, czynny udział w każdym stadium postępowania i na ich żądanie, przed wydaniem decyzji, umożliwia im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań; Szablon wniosku:http://lubiki.pl/rolnictwo/szablon_wniosek_o_czynny_udzial.htm Jeśli wyślemy ten wniosek i nie zapewnią nam czynnego udziału w postępowaniu, to jest powód do odwołania. Jeśli zapewnią, to można będzie dyskutować na temat domniemanych nieprawidłowości. Także wysyłając ten wniosek, możesz tylko zyskać.Ja od teraz będę to robił co roku. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.