Jump to content

Recommended Posts

Posted
witam wszystkich.mam pytanko do uzytkownikow ciapkow moze ktos wie jak zaradzic na uciekajacy olej z rozdzielacza na blotniku w miejscu gdzie dzwignia od sterowania sie porusza.dodam ze nie bylo wczesniej takich przeciekow a z czasem jest coraz gorzej ..jak ktos mial podobny problem i rozwiazal to bez wymiany rozdzielacza to bede wdzieczny za podpowiedz.pozdrawiam
Posted
Wisiek coś mi się wydaje że poprostu przyszedł czas na wymianę rozdzielacza, jak cieknie i jest coraz gorzejm, a wyciek nmie jest nigdzie na usczelkach tylko na gałce to nie ma innego wyjścia jak tylko wymiana albo regeneracja. Słyszałem też że całkowicie pomijają rozdzielacze na błotniku i wtedy operujesz tylko z tego pod siedzeniem.
Posted
ten rozdzielacz jest na pewno dobry odkręć obok tej dżwigni 2 sruby m 6 wyjmij tą dżwignię wymień oringa pod tą dżwignią a cały sęk wtym że tą dżwignię trzeba teraz docisnąć tak żeby tą dżwignią można operowac lecz nie pozostawiać zbyt dużego luzu bo itak będzie leciało ta pokrywka na tej dżwigni jest aluminiowa troszkę się podrobiła i dżwignia poszła troszkę do góry można ją delikatnie od spodu przyszlifować lub pod pokrywką korpus rozdzielacza w tej pokrywce jest uszczelka która chroni przed dostaniem się kurzu ale ona nie uszczelnia przed wyciekiem oleju ja u siebie zrobiłem tą pokrywkę z dużej podkładki od środka lekko rozwiercając bez tej uszczelki i na razie nie leci
Posted
hm jest dokladnie tak jak mowisz wczoraj to rozbieralem oring jest niby caly nie mialem takiego drugiego wiec poskladalem a o tym zeby to jajko docisnąc nie pomyslalem.teraz jest niezle ale w lato to denerwujace juz bylo jak ciagle olej kapal.dzięki wielkie kolego za podpowiedz.
Posted
zrobilem tak jak mowiles znaczy podobnie podpilowalem tą przykrywke i jest ok.w sumie to pod ta przykrywka są dwie cienkie podkladki metalowe ktorych wczesniej nie widzialem bo przyklejone ladnie byly kiedys pewnie je wyjme jak tez tak sie bedzie dzialo.
Posted
jeśli masz te podkładki i jakąkolwiek uszczelkę to wszystko wyjmij ale jak wykorzystujesz ten rozdzielacz do tura to tam się szybko wyrabia to rozwiązanie tego uszczelnienia w tym rozdzielaczu to jest wielkim bublem ja mam tura z rozdzielacza pod siedzeniem a ten rozdzielacz jest trwały i nie leci przyzwyczaiłem się nim operować a na błotniku było by mi nie wygodnie wydaje mi się że rozdzielacz na błotniku nie nadaje się do tura jeśli używasz go do tura napisz powiem ci dlaczego napisz w jakim położeniu dżwigni podnosisz i w jakim opuszczasz masz 4 położenia
Posted
podnosze w polozeniu do przodu pozniej jest neutralne 2 a pozniej 3 i 4 opuszczanie nic zlego sie juz nie dzieje bo drugie szybkozlocze jest otwarte i odprowadzony olej do skrzyni wzczesniej przejscie przez 3 pozycje to bylo przeciazanie pompy ale z powrotem jest ok
Posted
może tobie lepiej bo się przyzwycaiłeś i niech tak będzie dużo ludzi tak ma tylko w czasie podnoszenia dżwignia popchnięta do przodu tur podnosi i jest ok lecz gdy opuszczasz dżwignię cofasz do tyłu i teraz jeżeli ją cofniesz w pierwsze położenie tur opuszcza ale hydraulika cierpi ponieważ w tym położeniu jest ciśnienie maksymalne na drugiej końcówce ale podejrzewam że tą dżwignię cofasz do końca i wtedy jest ok na żadnej końcówce nie ma ciśnienia tylko w momencie przesówania dżwigni z położenia neutralnego do opuszczania przechodsisz przez położenie podnoszenia na na wolnej końcówce a że nie ma tam żadnego odbiornika przez ułamek sekundy powstaje w hydraulice maksymalne ciśnienie pompa cierpi otwiera się zawór w rozdzielaczu pod siedzeniem co skraca jego żywotność (wybija się gniazdo pod kulką)powstają nieszczelności czasem jest to główną przyczyną żle działającej chydrauliki i moim zdaniem ten rozdzielacz nadaje się do siłownika dwustronnego działania i jednostronnego lecz jednostronnego używany sporadycznie na przykład wywrotu przyczepy a do tura jest cichym zabójcą hydrauliki jeśli nie mam racji niech mnie ktoś poprawi
Posted

masz calkowitą racje a gniazdo pod kulką zaworu przelewowego nie musi sie rowno wybic i wtedy juz zadne podkladki pod sprezyne nie pomoga,pomoze 2 grosze w sumie prawie pasuje u mnie tak jest ale to nie zwiazane z turem bo go jeszcze nie bylo.


nie koniecznie polecam takie rozwiazanie bo trzeba uwazac zeby np silownika w maszynie nie rozerwac jesli jest sporej srednicy jak sie za dlugo przytrzyma

Posted
za dużo nie wkładaj podkładek byś nie zablokował zaworu całkowicie u kolegi( regenerowałem) to gniazdo poprostu nową kulkę poprzez miękki pręt dobiłem z czuciem młotkiem gniazdo się uformowało i było lepiej

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...