Wlodar77 Posted August 2, 2021 Report Posted August 2, 2021 Witam, kupiłem niedawno Bizona model BS 5110 (2 sezon) i w poprzednim roku padła mi pompa wody, wymieniłem i było wszystko ok. W tym sezonie w układzie chłodzenia występują znaczące ubytki wody po 10 godz. pracy jakieś 30 l. Bizon pracuje prawidłowo, do oleju niby trochę się dostaje ale tyle by się nie zmieściło .... Nie ma plam żeby gdzieś wyciekała woda. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem, tyle wody by nie wyparowało zwłaszcza, że temperatury pilnuję? Nie mam pomysłu co może być przyczyną. Liczę na konstruktywne wypowiedzi. Pozdrawiam Quote
Vademecum Posted August 2, 2021 Report Posted August 2, 2021 masz głowice do roboty, ale nie wiadomo i czy nie pęknięta tuleja jak sie tak użytkuje i dolewa. Quote
Vademecum Posted August 2, 2021 Report Posted August 2, 2021 generalnie jest tak, że jak padła pompa wody, a nie zorientowałeś sie naczas i chodził chwile bez chłodzenia to przepaliło uszczelke pod głowicą, ale też mogła pęknąć głowica, także masz planowanje głowicy, badanie szczelności i nie jest powiedziane że tuleja nie pękła Quote
Wlodar77 Posted August 2, 2021 Author Report Posted August 2, 2021 generalnie jest tak, że jak padła pompa wody, a nie zorientowałeś sie naczas i chodził chwile bez chłodzenia to przepaliło uszczelke pod głowicą, ale też mogła pęknąć głowica, także masz planowanje głowicy, badanie szczelności i nie jest powiedziane że tuleja nie pękłaDziękuję za odpowiedz. Rozważałem też taką opcję ale pytanie jest gdzie płyn się dostaje? Na zewnątrz nie idzie, w oleju są śladowe ilości, gdyby dostawał się do wydechu to by ciśnienie w układzie było nieprawidłowe. To jest zagadka? Quote
Vademecum Posted August 2, 2021 Report Posted August 2, 2021 odparowujeNie szukaj wycieku tylko odbarwień w kolorze płynu na połączeniach układu chłodzenia Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.