Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, kupiłem niedawno Bizona model BS 5110 (2 sezon) i w poprzednim roku padła mi pompa wody, wymieniłem i było wszystko ok. W tym sezonie w układzie chłodzenia występują znaczące ubytki wody po 10 godz. pracy jakieś 30 l. Bizon pracuje prawidłowo, do oleju niby trochę się dostaje ale tyle by się nie zmieściło .... Nie ma plam żeby gdzieś wyciekała woda. Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem, tyle wody by nie wyparowało zwłaszcza, że temperatury pilnuję? Nie mam pomysłu co może być przyczyną. Liczę na konstruktywne wypowiedzi. Pozdrawiam

Posted
generalnie jest tak, że jak padła pompa wody, a nie zorientowałeś sie naczas i chodził chwile bez chłodzenia to przepaliło uszczelke pod głowicą, ale też mogła pęknąć głowica, także masz planowanje głowicy, badanie szczelności i nie jest powiedziane że tuleja nie pękła
Posted

generalnie jest tak, że jak padła pompa wody, a nie zorientowałeś sie naczas i chodził chwile bez chłodzenia to przepaliło uszczelke pod głowicą, ale też mogła pęknąć głowica, także masz planowanje głowicy, badanie szczelności i nie jest powiedziane że tuleja nie pękła

Dziękuję za odpowiedz. Rozważałem też taką opcję ale pytanie jest gdzie płyn się dostaje? Na zewnątrz nie idzie, w oleju są śladowe ilości, gdyby dostawał się do wydechu to by ciśnienie w układzie było nieprawidłowe. To jest zagadka?  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...