marcink90 Posted August 18, 2021 Report Posted August 18, 2021 WitamWziąłem się za małe oględziny sześćdziesiątki która niby osobiście nie jest moja bo to dziadka ale coś przy niej grzebie, dwie sprawy mnie nurtują tam gdzie sprawdza się olej w pompie wtryskowej (ta śruba z bagnetem) wykręciłem ją i zaczeła wypływać ropa cały czas leci póki nie zakręcę coś z tym robić czy lepiej tego nie ruszać?Druga sprawa nie ma ładowania, kontrolka w ogóle nie świeci sprawdzałem woltomierzem prąd na rozruszniku i tej śrubie z alternatora co idzie to tylko 12.7v jest a alternator stosunkowo nowy więc podlega regeneracji czy coś się rozłączyć mogło? Czy to może być przyczyną to że ta kontrolka w ogóle nie świeci? Tam nie ma prądu nie to że żarówka się spaliła Quote
Robert ;-) Posted August 18, 2021 Report Posted August 18, 2021 Jeśli chodzi o rope w pompie to wymień oryng na tym pręcie co jest w pompce zasilającej ,odkręć te 3 śruby wyjmij ten pręt i w tym otworze będzie oryng, wymień go na jakiś czas pomoże, co do elektryki trzeba posprawdzać połączenia bezpieczniki czy jakiś kabelek nie wisi ,jesli to nie pomoże to regenracja bądź wymiana na inny Quote
Robert ;-) Posted August 18, 2021 Report Posted August 18, 2021 A i w pompie powinien być olej ,ja leje taki jak do silnika mobil delwac Quote
marcink90 Posted August 19, 2021 Author Report Posted August 19, 2021 Wymieniłem alternator na nowy bo stary wydawał dziwne odgłosy ale mimo to ładowania brak, pasek zmieniony może ktoś podpowie czemu nie ma ładowania? Odpiąłem 2 przewody od starego i podłączyłem tak jak powinny być jedna na śrubkę i idze do rozrusznika grubszy czerwony kabelek a drugi No właśnie gdzie on ma iść? Do kontrolki? Jak to prawidłowo podłączyć?Dodam że czy jest ładowanie czy nie kontrolka gasnie jak zapale światła Quote
Vademecum Posted August 19, 2021 Report Posted August 19, 2021 gruby czerwony jak piszesz masz ok. podł. a ten drugi podepnij pod prąd + w stacyjce tak jak wyłączysz stacyjke żeby w nim prądu nie było. To jest uzwojenie wirnika , bez tego w wirniku niema pola magnetycznego i alternator nie działa. Nie może być nonstop prądu bo sie spali. Quote
marcink90 Posted August 20, 2021 Author Report Posted August 20, 2021 Już to rozwiązałem właśnie przy kontrolce źle był kabel podpięty zamieniłem i jest niby ok bo gasnie, ładowanie jest ale małe jakieś na jałowych 13.10V jak dodam gazu tak na 1200obr to 14V Quote
Robert ;-) Posted August 20, 2021 Report Posted August 20, 2021 Ładowanie poprawne masz 14v wystarczy henryk 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.