marcink90 Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 Jak w temacie, teraz mam 12V 110Ah 750A firmy Zap Piastów ale jest przy słaby, no ciągnik stał w stodole ten +1st i odpalił ale słabo kręcił, spadnie temp będzie morx to nie odpali, co można dać max??? Quote
Vademecum Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 Podladuj prostownikiem a nie mocniejszy. Ile lat ma ten akumulator ? ile lat ciągnik ? świeca płomieniowa działa ? kable na stykach czyściłeś ? Jest cala masa punktow krytycznych ktore musisz sprawdzić, bo w przeciwnym razie zaden akumulator niezadziała. Quote
Vademecum Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 w trójce mam 120 Ah, w 6 też 120 Ah, i w 4 cyl. niema sensu mocniejszego niż 120 Ah, ale to 10 Ah to zadna różnica jeśli masz akumulator np. 4 - 5 lat. Quote
marcink90 Posted December 5, 2021 Author Report Posted December 5, 2021 Ciągnik z 2009r akumulator ma rok. Ja dbam o instalacje, klemy posmarowane wazeliną, Hebel dobry Zetorowski, końcówki psikane contact spreyem, świece Beru działają grzeją. Tak to mi zaesze pali woltomierz pokazuje 12.65V ale on strasz słabo kręci. Quote
Vademecum Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 to troche słabo ładuje jak 12.65 v, rozrusznik wymontuj i sprawdź luz na zębatce on też powoduje opór. Podłącz prostownik bo roczny akumulator przy prawidłowej obsłudze powinien być dobry. Quote
marcink90 Posted December 5, 2021 Author Report Posted December 5, 2021 12.65V na zgaszonym pokazuje w sensie, ładowanie jest 14.4V schodzi do jakiś 13.5V jak są włączone światła i halogeny na kabinie Quote
Vademecum Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 to dobre ladowanie, sprawdź rozrusznik Quote
marcink90 Posted December 5, 2021 Author Report Posted December 5, 2021 Rozrusznik też jest dobry, jak podłącze rozruch to kręci dobrze Quote
DuzyGrzegorz Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 Jeżeli dobrze kręci rozrusznik to wina po stronie silnika (wtryski, pompa lub ciśnienie sprężania). Pozdrawiam! Quote
Vademecum Posted December 5, 2021 Report Posted December 5, 2021 To kolego jak masz wszystko sprawne to czego szukasz ? albo coś szwankuje albo nie jesteś w sta ie tego zdiagnozować. Podĺącz prostownik na pare godzin przed rozruchem. Samym prostownikiem też możesz zdiagnozować stan akumulatora obserwując amperomierz, ale to też pewnie wiesz. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.