Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć, posiadam T25a. Dopadł mnie dziwny problem. Ciągnik bardzo ciężko odpalić a jak już się uda to chodzi jedynie na dosyć wysokich obrotach, na oko obroty 2+ (akurat linka się urwała więc zegar nie pokazuje), na niższych od razu gaśnie. Co może być przyczyną?

Drugi temat to będę chciał zrobić remont silnika tylko widzę że wał jest do wyboru na 2 rodzaje śrub, jak bez rozbierania w drobny mak sprawdzić jaka jest obecnie wersja?

Kolejna sprawa to obecnie mam stary typ głowic, czy warto przy okazji pełnego remontu zmienić to na nowy typ?

Posted

a wymieniałeś olej w pompie wtryskowej ? jak sie wleje zadużo to różnie bywa. Jak robisz remonnt silnika to pompe też daj do serwisu do sprawdzenia i regulacji. Wtryski również ale to przy samym remoncie.

co do wału to może z rocznika ci wyjdzie

Posted

Tak, co sezon przed orką ma zmieniany, obecny ma może z 20h zegarowych pracy. I pracował dobrze, na noc zjazd, zgaszony a następnego dnia już robi problemy.

Masz może jakieś dane dotyczące tego roku żeby ustalić rozmiar śrub?

Posted

w sklepie jak podasz rok i model bo były przynajmniej 3 to powinni wiedzieć co masz.

Na 99% wina leży w pompie wtryskowej. W tym co my mieliśmy co mniej więcej 600 mth cza było sekce wysokiego ciśśnienia zmieniać.

Posted
tak, pompe wtryski do sprawdzenia, pewnie regeneracji i ustawienia. Możesz przy okazji wyjętych wtrysków zmierzyć ciśnienie w cylindrach, pokaże ci to w jakim stanie są pierścienie, zawory.Może ma ciśnienie i remont zbyteczny.
Posted
Natomiast co do remontu to myślę że jest konieczny, z korka oleju widać jak leci trochę dym, wali olejem spod kolektora wydechowego oraz sam wiek powoduje że trzeba to zrobić (86r a miał tylko 2 razy zmieniane pierścionki i raz panewki i nic więcej)
Posted

kolego, dym z korka oleju nie świadczy o potrzebie remontu. Zawsze coś przez pierścienie ucieka, pytanie ile. a to stwierdzisz po ciśnieniu w cylindrach. Drugi element to ciśnienie oleju na wale korb. Jak nie spada poniżej 0.5 bar to jest ok. Ważne by ustawiać wolne obroty nie do obrotów tylko do ciśnienia okeju O.5 nie mniej. Nie piszesz nic o tym ciśnieniu a to jest wyznacznik.

Nasz władek miał niegrzebany silnik, przez ponad 20 lat i miał około 3 000 mth.

Jak ci idzie olej z kol. wydech. to zregeneruj gĺowice (zawory) i zmierz ciśnienie w cyl. ędziesz wiedział czy potrzebny remont.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...