Kropacz Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Czy warto kupować nową kabinę np. z firmy naglak. Mamy starą sześćdziesiątkę , ojciec chce wyspawać sam ale czy to warto. Co myślicie o takiej kupnej kabibie, czy ktoś z was taką zakładal?. Na zdjęciach c360 wygląda super, ale jak jest w praktyce? Quote
muzyk Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Witam.Mnie się wydaje że twój ojciec ma racje bo jesli można naprawić starą kabinę to dlaczegowydawać pieniądze na nową. Zrozumiałbym jeśli ten ciągnik nie miał by kabiny wogóle to zakupbył byzrozmiany ale w tym przypadku to zakup bezpodstawny. Quote
*SSaPeRR* Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Właśnie koledze "bodzio" chodzi chyba o to że nie ma kabiny. Widziałem ostatnio kabinę na allegro za 1900zł. Teraz policzyć cenę profili zamkniętych, jakieś ceowniki i podobne na ramę, blachy, uszszelki do szyb, szyby, prąd, elektrody, tarcze do cięcia, głównie robociznę i nerwy, że znowu coś nie pasuje. Sam nie wiem jak ja bym zrobił. Quote
Kropacz Posted February 26, 2012 Author Report Posted February 26, 2012 No własnie chodzi o to że nie mam, wiadomo nasz ursusik nie jest już pierwszej młodości tak wiec o estetykę nie chodzi. Do tej pory ten trkator nie miał kabiny. Widziałem już kabiny od 1600zł ale się zastanawiam ile one pochodzą bo jak policzliśmy szyby malowanie, nie licząc takich bajerów jak klamaka i wycieraczka to na pewno taniej bedzie kupić gotową. Ale nasuwa się pytanie skoro takie tanie to ile one sa warte, czy po roku nie przyjdzie mi znowu kombinowac bo ta kabina się rozpadnie? Czasy są takie że już z Chin wszystko potrafią sprowadzić. Quote
*SSaPeRR* Posted February 26, 2012 Report Posted February 26, 2012 Obejrzeć najpierw kabinę, z jakich profili jest zrobiona, jak gruby materiał, jak wykonane spawy, porównac z inną np 200-300zł droższą i zadecydować. Kabina to nie żaden mechanizm który by się wypracowywał. Aby była odporna na drgania, czyli nie pękała. A i tak jakby tak się działo to można wzmocnić. Quote
grzepaku1 Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 moim zdaniem kup kabinę jaką tańszą bo samemu zrobić nie jest łatwo a jeśli byś policzył wszystko to nie wiele wyjdzie taniej a firmy o której wspominasz bym nie polecał bo mam kabinę tej firmy do c-330 z turem na gwarancji zardzewniały niektóre elementy malowane na nieodtłuszczoną blachę bez podkładu odpadły drzwi (nie osiowo wspawany zawias) zacinały się zamki z przodu nie widać przednich kół w miescu szyby są wsporniki od tura i tak nic nie widać a można by to inaczej wykonać kabinę mi wymieniono ogólnie kabina wygląda estetycznie dużo reklamy a z jakością jest różnie Quote
izydor6280 Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 podobno ostatnimi czasy kabiny naglaka to loteria, zalezy co trafisz, po roku moze zaczac odchodzic farba lub bedzie wszystko okna innym forum jest jeden uzytkownik, ktory sam zrobil kabine do swojej 60, wiec jesli chcialbys namiary to moge podeslac na PW Quote
Adams Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 Mi się zdaje że nie ma co jej remontować. Nowa jest bezporównania lepsza i szczelniejsza, cieplejsza,cichsza.itp. Quote
henryk Posted December 19, 2012 Report Posted December 19, 2012 Mi się zdaje że nie ma co jej remontować. Nowa jest bezporównania lepsza i szczelniejsza' date=' cieplejsza,cichsza.itp.[/quote'] być może to już za późno ale może innym się przyda na przyszłość ja też miałem starą czeską kabinę na 60-ce,dziury wiatr ,kurz hałas blach itd.,kupiłem nową poszerzaną z błotnikami i wyściełaną tapicerką ,,naglak'' przywieźli mi na miejsce ok.90km cena 3500zł.-ludzie jestem tak zadowolony że mimo że 60-ka jest głośnym ciągnikiem to jazda w takiej kabinie naprawdę sprawia mi przyjemność,a dodam że na pole jeżdżę 16 km..kabinę mam 4-ty rok jest super,nigdy nie zrobi się samemu takiego cacka,chyba że za 10-tym razem-pozdrawiam Quote
garzew Posted December 20, 2012 Report Posted December 20, 2012 Wg. mnie lepiej jednak zainwestować w nową kabinę. Będziesz miał dobrze przystosowaną, szczelną kabinę. Samemu raczej nie wykonasz tak dobrze kabiny, szczególnie, że nie masz żadnego schematu czy projektu takiej kabiny. I wszystko byś musiał dosztukowywać i dopasowywać. Quote
przemek2092 Posted December 20, 2012 Report Posted December 20, 2012 Dokładnie garzew ma rację potrzebny jest schemat bo inaczej jak pojedziesz w pole to możesz wrócic juz bez szyb ;D no i dobrą giętarkę do wykonania dachu ja sam miałem robic kabinę do c330 ale zrezygnowałem i nie żałuję kupiłem kabinę okolicznej firmy i nie narzekam mam ją już łądnych parę lat i korozji brak pozdrawiam Quote
VoYtek8 Posted January 11, 2013 Report Posted January 11, 2013 Ja myślę że warto kupić nową kabinę, zawsze lepsza lub jakąś używaną wydaje mi sie że na allegro jest ich dość sporo a kupisz ją 2-3 razy taniej niz nową, pomalujesz na jaki kolor chcesz wstawisz szybę jak wybita jest i zawsze pare stów zaoszczędzisz. Samemu robić to dużo czasu zajmie i koszty spore a i tak nie masz gwarancji że wyjdzie Ci taka jak chcesz Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.