Jump to content

Recommended Posts

Posted
Witam , w niedziele zakupiłem Ursusa, z małym lub dużym problem . Gość wrócił z pola, postawił ciągnik w stodole i okazało się ze wyleciał olej . Czy ktoś miał podobnie ? Bede dopiero mył porządnie wszystko i próbował coś zalać żeby za dużo nie uciekło . Olej jakby wyglądało ze wyciekał spod przystawki przedniego napędu . Biegi normalnie wchodzą .
Posted

Mnie to wygląda jakby ktoś wkręcił zbyt długą śrubę łączącą tylni most do skrzyni i wyłamała blok. Wtedy do śruby dostaje się olej i leci po gwincie. W skrzyni lub moście może być wyłamany fragment odlewu i może narozrabiać. Wykręć podejrzaną śrubę i zobacz czy leci olej.

Mój jest suchutki z wyjątkiem wspomagania. Może problem jest tyko z powodu, że nie dołożyłem się do niego należycie.

Pozdrawiam!

Posted

Czyli , normalnie po wykręceniu śruby olej nie powinien się lać ?

Nie powinien się lać. U mnie też jedna jest wyłamana. Najczęściej przy zjeżdżaniu ktoś założy na początek dłuższą śrubę, a potem ją dokręci. Ja wkręciłem na klej i jest dobrze. Robiłem sam, ale mechanik mnie trochę skrytykował, że tam powinna być naprawczo wklejona szpilka. Śrubę wymień i sprawdź czy nie jest za długa. Powinna dojść bez podkładki do korpusu (oczywiście ostatecznie podkładka musi być). Pozdrawiam!

Posted
Wszystkie trzy śruby maja tą samą długość . Dzisiaj jadę po nowe, podkładka tu gdzie z tej śruby ciekło jest zjechana do zera od tej strony gdzie ciekło , mam nadzieje ze to jest przyczyną.
Posted

porównaj z katalogiem bo to że są równe nie znaczy że tak ma być.

Jest taka partacka szkoła, jak śruba słabo czyma bo w obudowie (nie śrubie ) jest uszkodzony gwint to sie wywala podkładke i ten obrót wejdzie głębiej a gwint świeży i nie uszkodzony.

Tam powinna być podkładka sprężynowa i musze cie zmartwić bo nie kupisz w takiej klasie.

Ja ze starych maszyn odzyskuje podkładki i niektóre śruby. Śrube dobrą kupi tylko cza wiedzieć co to znaczy. Rzeczywiście możesz mieć uszkodzoną obudowe.

Druga partacka szkoła to taka , że jak sie już zamorduje obudowy i śruby same sie odkręcają albo wręcz wypadają to sie sprzedaje taki ciągnik. Rejkojmia byłaby wskazana na takich oszustów bo inaczej ich niemożna nazwać.

Posted

W klasie kupisz w dobrym sklepie, bo w kiepskim to nie wiedzą o co chodzi i jak chcesz to masz. 5,6 robi za 8.8. W katalogu jest tylko numer więc śruba jest specjalna. Nie ma ani klasy twardości ani wymiarów. Tam gdzie śruby są wymiarowe to w katalogu jest klasa twardości i wymiar. Ja jak wymieniam te śruby to daje 10.9 i podkładki też. Kupuję trochę dłuższe i obcinam. Jak jest zniszczony gwint na śrubie to w korpusie pewnie też. Możesz gwint zrobić na M16, ale jak leci olej to tego nie rób bez rozjeżdżania bo wióry pójdą do oleju i nabroją. M14 i M16 mają ten sam skok więc to ułatwia sprawę. Pozdrawiam!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...