henryk Posted March 6, 2023 Report Posted March 6, 2023 Witajcie ,chciałem powrócić do tematu biegów w podłodze u 360-ki.Proszę o pomoc co trzeba kupić żeby to ładnie zadziałało.dziękuję i czekam ,pozdrawiam. Quote
izydor6280 Posted March 7, 2023 Report Posted March 7, 2023 podstawę dźwigni k162/362 oraz kompletną dźwignię z tych modeli lub z 330, z tym że jest krótsza i trzeba szlifować palec wybierakadruga opcja to komplet z zetora henryk 1 Quote
henryk Posted March 11, 2023 Author Report Posted March 11, 2023 podstawę dźwigni k162/362 oraz kompletną dźwignię z tych modeli lub z 330, z tym że jest krótsza i trzeba szlifować palec wybierakadruga opcja to komplet z zetoraDziękuję Ci serdecznie,nie wiem czy w grene będą mieli ,wolałbym z zetora żeby nie było przeróbki-pozdrawiam. Quote
henryk Posted March 11, 2023 Author Report Posted March 11, 2023 Dziękuję Ci serdecznie,nie wiem czy w grene będą mieli ,wolałbym z zetora żeby nie było przeróbki-pozdrawiam.Rozumiem że będziesz zakładał,bo chyba leży w w 60-ce Quote
izydor6280 Posted March 12, 2023 Report Posted March 12, 2023 zdjęcie z internetów, choć sam też o tym myślę i zawsze czasu brakuje na ulepienie takiej podstawkinie wiem czy chcesz czeskie, bo sama obudowa to koszt około 450zł a gdzie jeszcze bebechytu masz komplet i chyba wyjdzie Ci najtaniejhttps://sprzedajemy.pl/dzwignia-zmiany-biegow-c-360-ostrowek-warszawa-2-e30984-nr65245776 henryk 1 Quote
Kamilc-360 Posted March 13, 2023 Report Posted March 13, 2023 Mnie to zawsze zastanawiało ktoś chce biegi w podłodze w C-360 ale po co? Przecież masz dźwignie pod ręką wygodnie itd. większość producentów przenosi właśnie dźwignie z środka na prawą stronę więc nie rozumiem po co kombinować I to się wsiadać gorzej będzie-niewygodnie jak dla mnie bezsensu Quote
Vademecum Posted March 13, 2023 Report Posted March 13, 2023 ale sam też kolego kombinujesz w przeróbkach które można odebrać jako bezsensu.Mi sie wydaje, że zmiana biegów w podłodze na środku jest wygodniejsza, ale przeszkadza w wsiadaniu i wysiadaniu. Quote
izydor6280 Posted March 13, 2023 Report Posted March 13, 2023 wystarczy rzut oka na oba rozwiązania i widać o ile większe jest przełożenie dźwignia-palec, co za tym idzie o wiele lżej wrzucić bieg i da się to zrobić lewą rękąco do wsiadania nie będzie to wiele przeszkadzać o ile będzie tam normalny kokpit a nie fabryczny 355/360 zajmujący niepotrzebnie miejsce henryk 1 Quote
henryk Posted March 20, 2023 Author Report Posted March 20, 2023 ale sam też kolego kombinujesz w przeróbkach które można odebrać jako bezsensu.Mi sie wydaje, że zmiana biegów w podłodze na środku jest wygodniejsza, ale przeszkadza w wsiadaniu i wysiadaniu.kokpit mam nowy jak w zetorze,przełożyłem wtedy jak mi wspomaganie montowali za jedna opłatą. Quote
henryk Posted March 20, 2023 Author Report Posted March 20, 2023 Mnie to zawsze zastanawiało ktoś chce biegi w podłodze w C-360 ale po co? Przecież masz dźwignie pod ręką wygodnie itd. większość producentów przenosi właśnie dźwignie z środka na prawą stronę więc nie rozumiem po co kombinować I to się wsiadać gorzej będzie-niewygodnie jak dla mnie bezsensuJeśli mam nowy kokpit to nic nie będzie przeszkadzać Quote
DuzyGrzegorz Posted March 25, 2023 Report Posted March 25, 2023 Nie mam sześćdziesiątki, a wszystkie traktory które miałem lub mam miały biegi w podłodze. Może kwestia przyzwyczajenia, ale wolę w podłodze. Jakoś te biegi przy kierownicy zalatują mi Zetorem 50 Super, poniekąd bardzo dobrym traktorem. Sześćdziesiątką jeździłem kila razy w życiu. Pozdrawiam! henryk 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.