Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witajcie ,chciałem powrócić do tematu biegów w podłodze u 360-ki.Proszę o pomoc co trzeba kupić żeby to ładnie zadziałało.dziękuję i czekam ,pozdrawiam.

Posted

podstawę dźwigni k162/362 oraz kompletną dźwignię z tych modeli lub z 330, z tym że jest krótsza i trzeba szlifować palec wybieraka

druga opcja to komplet z zetora

lewarek-zmiany-biegow-ostrowek_l_54a3b8e

Dziękuję Ci serdecznie,nie wiem czy w grene będą mieli ,wolałbym z zetora żeby nie było przeróbki-pozdrawiam.

Posted

Dziękuję Ci serdecznie,nie wiem czy w grene będą mieli ,wolałbym z zetora żeby nie było przeróbki-pozdrawiam.

Rozumiem że będziesz zakładał,bo chyba leży w w 60-ce

Posted

Mnie to zawsze zastanawiało ktoś chce biegi w podłodze w C-360 ale po co? Przecież masz dźwignie pod ręką wygodnie itd. większość producentów przenosi właśnie dźwignie z środka na prawą stronę więc nie rozumiem po co kombinować :-/

I to się wsiadać gorzej będzie-niewygodnie jak dla mnie bezsensu

Posted

ale sam też kolego kombinujesz w przeróbkach które można odebrać jako bezsensu.

Mi sie wydaje, że zmiana biegów w podłodze na środku jest wygodniejsza, ale przeszkadza w wsiadaniu i wysiadaniu.

Posted

wystarczy rzut oka na oba rozwiązania i widać o ile większe jest przełożenie dźwignia-palec, co za tym idzie o wiele lżej wrzucić bieg i da się to zrobić lewą ręką
co do wsiadania  nie będzie to wiele przeszkadzać o ile będzie tam normalny kokpit a nie fabryczny 355/360 zajmujący niepotrzebnie miejsce
ursus-c362-niekazanice-532132078.jpg

Posted

ale sam też kolego kombinujesz w przeróbkach które można odebrać jako bezsensu.

Mi sie wydaje, że zmiana biegów w podłodze na środku jest wygodniejsza, ale przeszkadza w wsiadaniu i wysiadaniu.

kokpit mam nowy jak w zetorze,przełożyłem wtedy jak mi wspomaganie montowali za jedna opłatą.

Posted

Mnie to zawsze zastanawiało ktoś chce biegi w podłodze w C-360 ale po co? Przecież masz dźwignie pod ręką wygodnie itd. większość producentów przenosi właśnie dźwignie z środka na prawą stronę więc nie rozumiem po co kombinować :-/

I to się wsiadać gorzej będzie-niewygodnie jak dla mnie bezsensu

Jeśli mam nowy kokpit to nic nie będzie przeszkadzać

Posted

Nie mam sześćdziesiątki, a wszystkie traktory które miałem lub mam miały biegi w podłodze. Może kwestia przyzwyczajenia, ale wolę w podłodze. Jakoś te biegi przy kierownicy zalatują mi Zetorem 50 Super, poniekąd bardzo dobrym traktorem. Sześćdziesiątką jeździłem kila razy w życiu. Pozdrawiam!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...