edek Posted May 27, 2012 Report Posted May 27, 2012 Hej forumowicze, wiem jak wygląda praca na wsi bo sam jestem rolnikiem, nie zawsze jest czas na coś poza... jakieś hobby lub inne zajęcie, pasja itd. itp.ale może macie jakieś zainteresowania poza pracą w gospodarstwie? Może porozmawiamy na ten temat ... ?pozdrawiam Quote
DuzyGrzegorz Posted September 5, 2012 Report Posted September 5, 2012 Ciężko o hobby jak się jest rolnikiem. Hobby wymaga czasu. Jednak jakieś zainteresowania każdy chyba ma. Kiedyś interesowałem się polityką, później informatyką, teleinformatyką, elektroniką. Powiem tylko, że te wszystkie hobby okazały się niebezpieczne. Quote
docia55 Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 Hej. Mam na imię Dorota. Mój mąż bardzo sie interesuje rolnictwem, w tym roku chciała bym mu kupić na gwiazdke pasek z JOHN DEERE tylko mam kłłopot z wyszukaniem sensownej strony z takimi paskami. Bardzo prosiła bym o pomoc w tej sprawie Quote
Miki Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 Polecił bym udanie się do najbliższego deallera JD i z pewnością tam można zakupić takowy gadżet i nietylko (masz pewność oryginalności). Pozdrawiam! Quote
Mikruss Posted December 4, 2012 Report Posted December 4, 2012 A ja motoryzacją Ostatnio sobie ulepiłem starą vectre z v6 3.2, teraz bede kleił następna i może jakąś corse v6 http://imageshack.us/a/img232/3772/pict1194p.jpghttp://imageshack.us/a/img717/8703/dsc00420en.jpg Quote
Miki Posted December 5, 2012 Report Posted December 5, 2012 Łaaaadnie ;-). Ile to ma kucy? 230-260? Quote
Mikruss Posted December 5, 2012 Report Posted December 5, 2012 na razie ok 200, teraz by sie przydało trochę dolot wydłubać inny (cały kolektor) i strojenie także w tedy ok 230 można celowac Quote
edek Posted December 5, 2012 Author Report Posted December 5, 2012 Wow, bryczka robi wrażenie A ile wyciąga na maksa na 'budziku' ? Quote