Ojciec Posted August 13, 2012 Posted August 13, 2012 Soucy Track Tworzenie prostych rzeczy, czasem jest bardzo skomplikowane i tylko Soucy Group mogło osiągnąć ten jeden cel. System Soucy Track został umiejętnie przemyślany, mając na celu uzyskanie znakomitej sprawności podczas uprawy gleby i zbioru. Jego gumowe gąsienice zapewniają doskonałą przyczepność i elastyczność. System został zaprojektowany tak aby być jak najprostszym co w konsekwencji powoduje łatwość obsługi i instalacji. INFORMACJA O SYSTEMIE NAPĘDU GĄSIENICOWEGO Soucy Track: Ciągnik wyposażony w system Track Soucy posiada o 330% lepszą trakcję niż ciągnik z konwencjonalnymi oponami. Aby uzyskać taki sam poziom trakcji jak system Soucy Track, ciągnik musiałyby posiadać 8 kół z tyłu i 6 z przodu! Współczynnik poślizgu jest mniejszy od 3% od pełnej mocy siły pociągowej ciągnika. Ta zwiększona przyczepność pozwala robić to samo za pomocą ciągnika z mniejszą mocą.Promień skrętu z systemem Soucy Track jest identyczny jak przy standardowych kołach. Nie jest konieczne blokowanie jednej strony gąsienic w celu skręcenia. Pozwoli to na nie zrywanie gruntu pod gąsienicami podczas skrętu i unikniesz zabrudzenia masą ziemi przy wychodzeniu na prostą. Masz więc całkowitą kontrolę nad sprzętem. Łukowo zaprojektowana geometria przedniej części wózka pozwala zminimalizować zapotrzebowanie mocy układu kierowniczego. Ponieważ nie jest wymagana modyfikacja ciągnika do instalacji systemu Soucy Track, ciągnik w 100% pozostaje bez zmian. Można bardzo łatwo wrócić do korzystania z kół w dowolnym momencie. Wysokość prześwitu ciągnika jest identyczna jak w ciągniku z kołami. System Soucy Track jest finansowo logicznym rozwiązaniem, ponieważ w przypadku odsprzedaży ciągnika nie potrzeba dokonywać modyfikacji do stanu oryginalnego.Montaż wózka na osi przedniej. Montaż wózka na osi tylnej. Niezawodność systemu gwarantuje jego solidna konstrukcja i łatwa konserwacja. Jednoczęściowa konstrukcja korpusu w ogóle nie wymaga konserwacji. Wymagane jest tylko regularne smarowanie łatwo dostępnych punktów smarowniczych osi i obracających się kół napinających. Zastosowane stożkowe łożyska i pierścienie uszczelniające są standardowe i dlatego łatwo dostępne jako części zapasowe. Części i podzespoły systemu Soucy Track są projektowane i produkowane są w zakładach Soucy Track: Precyzyjnie wykonana rama z wysokiej jakości stali, Najwyższej jakości gąsienice (heavy duty) składają się z gumy i taśm z drutu stalowego, idealnie dostosowane do każdego rodzaju zadań,koła wykonane są z tworzywa sztucznego (UHMW-PE ? High Density Molecular Wright ? tworzywo sztuczne z wysokozagęszczonej masy cząsteczkowej) z chemicznie związaną gumą na zewnętrznej powierzchni koła.Soucy Group produkują systemy gąsienicowe dla wojska (transportery opancerzone i wozy bojowe, czołgi), maszyn budowlanych, pojazdów śnieżnych (ratraki, skutery śnieżne), quad-ów i innych pojazdów. PROFITY Z UŻYTKOWANIA SYSTEMU GĄSIENICOWEGO: Zmniejszone wielkości poślizgu w połączeniu z niskim oporem toczenia pozwalają na optymalne wykorzystanie mocy ciągnika. Dasz nowe życie Twojemu ciągnikowi, łącząc go z systemem Soucy Track, zobaczysz ile będziesz w stanie wykonać więcej pracy, wykonując ją mniejszym ciągnikiem.Mniejsze zagęszczenie gleby pod torem jazdy ciągnika z systemem Soucy Track pozwala na zwiększenie wydajności plonowania pól i będzie można zrobić znacznie więcej prac i utrzymywać sprzęt w doskonałej kondycji. System Soucy Track zmniejsza o 3 1 / 2 razy zagęszczanie gleby w stosunku do ciągnika z tradycyjnym ogumieniem. Na przykład, ciągnik o masie11800 kg zmniejszy nacisk jednostkowy z 0,53 kg / cm2 do 0,16 kg / cm2. Jest to mniejszy nacisk na podłoże niż ten, jaki wytwarzamy chodząc po polu! http://i215.photobucket.com/albums/cc173/Leblond/b30303.jpg http://www.graafstra.nl/cache/images/500-350-0-crop-d8023869189143662191b2729397a150-270012.png http://img27.xooimage.com/files/3/f/7/halloween-043-14e16b3.jpg YouTube_com/watch?v=OVikx3rQOZA Przód YouTube_com/watch?v=O_Tn9vAyE6Q TyłYouTube_com/watch?v=4zYLQSx4j-k Napęd w akcji. Co o tym sądzicie ma to jakiś sens w polskiej rzeczywistości? Quote
*SSaPeRR* Posted August 15, 2012 Posted August 15, 2012 4 km ode mnie jest gospodarstwo wielkoobszarowe i tam jakoś sobie upodobali maszyny gąsienicowe. Mają 2x Case STX 450, John Deere 9400T, 7930 na podobnym systemie jaki przedstawiłeś. Kombajny tak samo 2x Claas Lexion 580 TT.Zauważyłem że uprawa i siewy wykonywane są zawsze ciągnikami gąsienicowymi. Drobniejsze zabiegi już kołowymi. W tym roku jak kosili rzepak rozmawiałem z jednym kierowcą to Lexiony TT ani razu nie siedziały na mokrych polach, a kołowe kilkanaście razy były wyciągane.Według mnie w większym gospodarstwie jeden taki ciągnik na gąsienicach byłby dobrym wzbogaceniem parku maszynowego. Gąsienicowy ciągnik był by dobry jak chciało by się wczesną wiosną ruszyć z uprawami, a kołowe ciągniki w tym czasie ryły by koleiny po kolana. Quote
íktorn Posted August 17, 2012 Posted August 17, 2012 Takie zeczy nie dla nas bo il rolnikow na to stac 0.5%mysle ze temat to nowinka do popatrzeniadla gospodarzy a 90proc miesci sie w areale 5do80ha.Sam dostalem foldery ale tak szczeze kazdy liczy kazdy groszA na to nas nie stacA tak po za tym forschtrit juz w 70latach wykonywal kabajny na gasienicach metalowo gumowych nasze bizony na eksportna pola ryzowe w japoni byly na gasienicach mnialem okazjena žuławach widziec taki w akcji Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.