Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, chciałbym się zapytać czy wie ktoś jaki jest symbol/numer/nazwa takiego jakby wsuwanego czujnika od podnośnika znajdującego się z tyłu pod kabiną w Renault Nectra 120.54, bo mam możliwość kupna takowego ciągnika, lecz nie ma tego czujnika i chciałbym się dowiedzieć ile takie coś kosztuje i czy wgl w polsce dostanę.

Jestem nowy, jeżeli zły dział to przenieście;)

Pozdrawiam

Posted
Witaj ja osobiście nie pchał bym się w limitowane wersje ciągników jakim jest min. Renault Nectra z wielu powodów zazwyczaj trudno jest dostać do nich części zamienne a jeżeli już są to bardzo drogie taka sprężyna amortyzująca kabinę kosztuje około 4 000 zł/sztuka. Nie wspomnę już o elektronice w którą został wyposażony ten model ciągnika, jeżeli jesteś zainteresowany ciągnikiem marki Renault to poszukaj zwykłej wersji będzie mniej awaryjna i bez zbędnej elektroniki pozdrawiam.
Posted
mam dwie renówki 155 54 jedną z elektrycznym podnośnikiem drugą zwykłą z elektrycznym się spaliła i bardzo sobie je chwale ale nigdy bym nie kupił nektry tam są elektrycznie półbiegi i rewers w damasławku koło żnina u handlarza rozebrali taką na części bo nie mogli dojść do ładu z elektroniką tym bardziej jak coś nie działa a może czujnik celowo wyjęty byś nie mógł sprawdzić działania podnośnika taki czujnik napewno dostaniesz używany u handlarza ale nie wiem czy nie są tam dwa różne czujniki położenia i krańcowy jeszcze trzeba go umieć doregulować i tak jak kolega pisze kup mechaniczną wersję, chyba jeden z czujników mam lecz nie do sprzedarzy, nektrę mogłem kupić 20 tysięcy taniej to też coś mówi
Posted

jaka tam limitowana wersja, po roku 92-93, czyli kiedy byla produkowana, wychodzily takie same wersje ciagnikow, z tymi samymi bajerami, tylko w normalnym kolorze i bez skory na siedzeniu

osobiscie nie przepadam za elektronika, wole miec wszystko mechaniczne i proste w naprawie, oczywiscie jesli trafisz zadbany ciagnik to troche polata, ale co kilka miesiecy bedziesz musial czyscic styki w EHR, badz beda jakies problemy z jazda, spowodowanie uszkodzeniem elektrozaworow

wybor nalezy do Ciebie

  • 2 weeks later...
Posted

No dziękuję Wam za podpowiedzi. Odpuściłem sobie ją bo faktycznie szkoda pieniędzy.

Jest też opcja kupna CASE INTERNATIONAL 1056XL z turem dosyć dużym. Rok 1988 chyba ok 40tyś zł. Z tego co wiem tam elektroniki nie ma...bynajmniej w skrzyni.

Co myślicie?

Posted
Wiele zależy od stanu maszyny jeżeli ciągnik większość prac wykonywał ładowaczem czołowym to może mieć wyrobiony przedni napęd (luzy itp). Jeżeli tak jak piszesz ładowacz jest dosyć duży czyli mocno wysunięty do przody dodatkowe obciążenie na przednią oś, przy długich ładowaczach trzeba uważać na skrętach żeby nie przewalić ciągnika a przy załadunku obornika lub piachu czy innych materiałów ciężkich proponował bym z tyłu balast zaczepić coś ciężkiego pługi czy coś w tym stylu. Najlepiej kupić sam ciągnik po czym założyć do niego ładowacz.
Posted
No obciążnik na tył to nie problem. Można np zabetonować beczkę. Znajomy ma to coś koło 500kg wazy. A tego tura to podjadę jak będę miał czas i obejrzę, bo ten ciągnik stoi dosyć niedaleko mnie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...