mario770 Posted August 23, 2012 Report Posted August 23, 2012 Witam, chciałbym się zapytać czy wie ktoś jaki jest symbol/numer/nazwa takiego jakby wsuwanego czujnika od podnośnika znajdującego się z tyłu pod kabiną w Renault Nectra 120.54, bo mam możliwość kupna takowego ciągnika, lecz nie ma tego czujnika i chciałbym się dowiedzieć ile takie coś kosztuje i czy wgl w polsce dostanę.Jestem nowy, jeżeli zły dział to przenieście;)Pozdrawiam Quote
Ojciec Posted August 23, 2012 Report Posted August 23, 2012 Witaj ja osobiście nie pchał bym się w limitowane wersje ciągników jakim jest min. Renault Nectra z wielu powodów zazwyczaj trudno jest dostać do nich części zamienne a jeżeli już są to bardzo drogie taka sprężyna amortyzująca kabinę kosztuje około 4 000 zł/sztuka. Nie wspomnę już o elektronice w którą został wyposażony ten model ciągnika, jeżeli jesteś zainteresowany ciągnikiem marki Renault to poszukaj zwykłej wersji będzie mniej awaryjna i bez zbędnej elektroniki pozdrawiam. Quote
grzepaku1 Posted August 23, 2012 Report Posted August 23, 2012 mam dwie renówki 155 54 jedną z elektrycznym podnośnikiem drugą zwykłą z elektrycznym się spaliła i bardzo sobie je chwale ale nigdy bym nie kupił nektry tam są elektrycznie półbiegi i rewers w damasławku koło żnina u handlarza rozebrali taką na części bo nie mogli dojść do ładu z elektroniką tym bardziej jak coś nie działa a może czujnik celowo wyjęty byś nie mógł sprawdzić działania podnośnika taki czujnik napewno dostaniesz używany u handlarza ale nie wiem czy nie są tam dwa różne czujniki położenia i krańcowy jeszcze trzeba go umieć doregulować i tak jak kolega pisze kup mechaniczną wersję, chyba jeden z czujników mam lecz nie do sprzedarzy, nektrę mogłem kupić 20 tysięcy taniej to też coś mówi Quote
izydor6280 Posted August 24, 2012 Report Posted August 24, 2012 jaka tam limitowana wersja, po roku 92-93, czyli kiedy byla produkowana, wychodzily takie same wersje ciagnikow, z tymi samymi bajerami, tylko w normalnym kolorze i bez skory na siedzeniuosobiscie nie przepadam za elektronika, wole miec wszystko mechaniczne i proste w naprawie, oczywiscie jesli trafisz zadbany ciagnik to troche polata, ale co kilka miesiecy bedziesz musial czyscic styki w EHR, badz beda jakies problemy z jazda, spowodowanie uszkodzeniem elektrozaworowwybor nalezy do Ciebie Quote
mario770 Posted September 2, 2012 Author Report Posted September 2, 2012 No dziękuję Wam za podpowiedzi. Odpuściłem sobie ją bo faktycznie szkoda pieniędzy.Jest też opcja kupna CASE INTERNATIONAL 1056XL z turem dosyć dużym. Rok 1988 chyba ok 40tyś zł. Z tego co wiem tam elektroniki nie ma...bynajmniej w skrzyni.Co myślicie? Quote
Ojciec Posted September 2, 2012 Report Posted September 2, 2012 Wiele zależy od stanu maszyny jeżeli ciągnik większość prac wykonywał ładowaczem czołowym to może mieć wyrobiony przedni napęd (luzy itp). Jeżeli tak jak piszesz ładowacz jest dosyć duży czyli mocno wysunięty do przody dodatkowe obciążenie na przednią oś, przy długich ładowaczach trzeba uważać na skrętach żeby nie przewalić ciągnika a przy załadunku obornika lub piachu czy innych materiałów ciężkich proponował bym z tyłu balast zaczepić coś ciężkiego pługi czy coś w tym stylu. Najlepiej kupić sam ciągnik po czym założyć do niego ładowacz. Quote
mario770 Posted September 3, 2012 Author Report Posted September 3, 2012 No obciążnik na tył to nie problem. Można np zabetonować beczkę. Znajomy ma to coś koło 500kg wazy. A tego tura to podjadę jak będę miał czas i obejrzę, bo ten ciągnik stoi dosyć niedaleko mnie. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.