Jump to content

Recommended Posts

Posted
jeśli dobrze rozumiem chodzi ci o koło duże na dolnym wałku (przesówne)którym włącza się wałek przekażnika to chyba nie trzeba odjeżdżać silnikiem musisz z tyłu wysunąć wałek przekażnika następnie przez okrągły otwór około 10 cm gdzie jest często montowana kabina albo jest zaślepione pokrywką odkręcasz krótkim kluczem 13 cztery śróby na pokrywce zdejmujesz pokrywkę póżniej odpowiednimi szczypcami zdejmujesz zabezpieczenie i wałek powinien się wysunąć do tyłu tylko nie wiem czy koło zębate wyjdzie przez otwór zaślepiony pokrywką jeśli wyjdzie do zrób jak pisałem a jeśli nie to niestety trzeba jednak odjechać silnikiem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...