Jump to content

Recommended Posts

Posted
witam -chciałbym u mojej 360 tki założyć biegi w podłodze,słyszałem że jest to możliwe ale nie mam pojęcia jak to zrobić,od czego zacząć,dodam że jeśli ktoś pomoże to jestem pojętym i wiele innowacji sam wprowadziłem w różnych maszynach rolniczych-pozdrawiam i czekam
Posted

dzięki-rozumię że mam kupić te 3 detale i założyć przedtem muszę coś wywalić,chyba nie będzie problemu,nie wiem czy u mnie w grene w Koninie to kupię,gdybyś mi mógł jeszcze trochę objaśnić montaż to będę wdzięczny -pozdrawiam

 

Posted
Kupujesz te trzy elementy, trzeba jeszcze osłonę drążka gumową z 330. Odkręcasz starą oryginalną podstawę wraz z drążkiem z pokrywy skrzyni biegów, Pierw montujesz tą największą tak byś w otworze widział nacięcia w listwach w których porusza się wybierak. nie jestem pewny w którą stronę będzie odwrócona ta podstawa, potem drążek i jego obudowę. nia ma tam filozofi prawdopodobnie źle po prostu się nie da.
Posted

Kupujesz te trzy elementy' date=' trzeba jeszcze osłonę drążka gumową z 330. Odkręcasz starą oryginalną podstawę wraz z drążkiem z pokrywy skrzyni biegów, Pierw montujesz tą największą tak byś w otworze widział nacięcia w listwach w których porusza się wybierak. nie jestem pewny w którą stronę będzie odwrócona ta podstawa, potem drążek i jego obudowę. nia ma tam filozofi prawdopodobnie źle po prostu się nie da.

[/quote']

bardzo serdecznie dziękuję-jutro wybieram się do grene-pozdrawiam

 

Posted
Witam. Dlaczego chcesz przenieść biegi na spód - ciężko wchodzą? Ja tyle lat jeżdżę 60-tką i bardzo mi pasuje taki układ biegów. A w ogóle będzie wystarczająco dużo miejsca, żeby umieścić przełączanie biegów na dole?
Posted

Chodzą lżej(przynajmniej w tej w której ja to miałem okazję ćwiczyć) Mo zna zmieniać biegi lewą ręką jednocześnie sterując hydr. zew. , nie trzeba się tak naciągać do przody jak ma się pokaźny wzrost.

Więcej nic nie wymyślę. Jest to po prostu ciekawe, takie inne.

Posted

kolego masz racje, biegi wchodza lzej i co wazne przy ladowaczu mozna je zmieniac lewa reka,

ale chyba bedziesz musial przerabiac troche ta dzwidnie z 330

no i troche ciezko moze byc wysiadac

Posted
Koledzy jeśli ustawicie odpowiednio drążek to większego problemu nie będzie z wysiadaniem ;) w zetorze np. też mamy w podłodze a jest całkiem wygodnie, wiadomo 60 ma mniej miejsca ale jeśli nauczymy się umiejętnie siadać i wstawać to zapomnimy że to nam przeszkadza ;D pozdrawiam
Posted

To znowu ja ,już miałem jechać do grene po te 3 części i zajrzałem do swego ursusa i zastanawiam się czy ten drążek zmieści mi się pod fabryczną deska rozdzielczą gdyż maskę mam oryginalną która prawie łączy się z siedzeniem,jeśli ktoś z was ma fabryczne siedzenie i oryginalną maskę no również biegi o których mowa to bardzo proszę o podpowiedź,nie chciałbym porozbierać i kupić nowe części jakby miało się okazać to pomyłką-pozdrawiam

 

Posted

No właśnie o tym mówię. Chyba będziesz musiał przerobić albo uciąć kawałek deski rozdzielczej, aby zmieścić dźwignię do biegów.

Albo pomyśl by kupić nową deskę rozdzielczą - niedawno remontowałem kabinę i w zestawie była też nowa deska rozdzielcza, znacznie krótsza i tak ustawiona pod kątem tak, że w ciągniku robi się trochę więcej miejsca.

 

Posted
Znajomy u którego to widziałem miał pół 60-ki rozkopane. Deskę zrobił nową krótszą, orbitrol, maska otwierana jak w 330. Po tych jego kombinacjach trudno powiedzieć czy ta wajcha się tam jakoś mądrze wkomponuje w oryginale. Jeden z linków które podałem to dźwignia biegów. Nie wiem teraz czy taka jak w 330. Ale podobna.
Posted
dobra wszystko wiem najlepiej byłoby zmienić deskę rozdielczą nowego typu tak żeby zegary były z drugiej str.kierownicy wtedy będzie to najlepsze rozwiązanie-dziękuje za obszerne wiadomości w tym temacie,sasiad ma taką deskę gdyż zakładał całą maskę nowego typu,bedę próbował kupić nowoczesną deskę-pozdrawiam wszystkich którzy naprawdę wiele mi pomogli,temat uważam za zamknięty.
Posted
No to w takim razie zamykam i mam nadzieje, że temat posłuży innym internautom z podobnym dylematem i ułatwi wykonanie tej właśnie modernizacji poczciwego Ursusa C-360 ;-).
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...