przemek2092 Posted January 3, 2013 Report Posted January 3, 2013 Witam, mam problem z c330, gdy jest zimny i go odpalę to mam wrażenie że nie pali na jeden tłok, chodzi nie równo, po chwili gdy się już rozgrzeje to wszystko jest w porządku,czego to może byc wina? czekam na podpowiedzi z góry dziękuje Quote
muzyk Posted January 3, 2013 Report Posted January 3, 2013 Być może końcówka wtryskiwacza siadła lub sekcja w p-pie wtryskowej.Pozdrawiam. Quote
przemek2092 Posted January 3, 2013 Author Report Posted January 3, 2013 wtryskiwacze sprawdziłem i są ok, byc może sekcja w pompie ale dziwi mnie to bo niedawno oddawałem ją do regeneracji... Quote
Biznez404 Posted January 3, 2013 Report Posted January 3, 2013 Sprawdź świece żarowe może któraś nie działa i takie mogą być efekty szczególnie zimą po prostu na tej co grzeje garnek zaraz łapie a drugi złapie po jakiejś chwili. Quote
muzyk Posted January 3, 2013 Report Posted January 3, 2013 Jak tylko gozapalisz to opuszkami palców trzymaj przewody wys. ciśnienia to wyczujesz jak sekcje podają paliwo Quote
grzepaku1 Posted January 3, 2013 Report Posted January 3, 2013 moim zdaniem jeśli słychać skrzypienie obydwu końcówek podczas obracania rozrusznikiem na odprężniku to końcówki powinny być w miarę dobre ,być może masz zapieczone pierścienie może popękane na jednym tłoku lub wypalone zawory a może brak luzu na zaworach najlepiej zmierz sprężanie na obydwu cylindrach a przy większych przedmuchach wyczujesz obracając wał ręcznie (kolbą) jeszcze sprawdż czy chodzi na jednym tłoku czy przerywa na obydwu i jest takie wrażenie po zapaleniu zimnego silnika zluzuj przewód na pompie wtryskowej po chwili zakręć a zluzuj drugi i będziesz wiedział Quote
przemek2092 Posted January 4, 2013 Author Report Posted January 4, 2013 Dobra chłopaki, widzę dużo podpowiedzi i jutro będę się z tym bawił, sprawdzę wszytko według podpowiedzi, myślę że przyczyna się znajdzie Quote
rolnik99 Posted January 8, 2013 Report Posted January 8, 2013 miałem ten sam problem, przyczyna szybko się znalazła, były to powypalane zawory. Jeżeli pompa była sprawdzona to problem może być w głowicy Quote
grzepaku1 Posted January 8, 2013 Report Posted January 8, 2013 pompę to trzeba zrobić w dobrym zakładzie bo w moim przypadku nie natrafiłem jeszcze na taki by wszystko było ok.sekcje w pompie to każdy może wymienić ale ustawć dawkę i zgrać z regulatorem to nie zawsze w każdym zakładzie potrafią Quote
przemek2092 Posted January 8, 2013 Author Report Posted January 8, 2013 Problem jednak tkwił w pompie, zawiozłem ją do innego zakładu i dokładnie mi ją sprawdzili, sekcje wymieniłem jeszcze raz i było warto, teraz silnik chodzi jak zegarek jak widać na moim przypadku trzeba bardzo uważać z tymi zakładami, i nie warto oszczędzać na tym pozdrawiam Quote
muzyk Posted January 8, 2013 Report Posted January 8, 2013 Myśle że sekcja była wadliwa co do fachowców to bym był ostrożniejszy z opiniami bo możesz nieświadomie komuś przykrośćzrobić.Pomyśl o tym.Pozdrawiam. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.