Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest' date=' że ma 52KM ,pozdrawiam

[/quote']

 

52KM to ona miała 30 lat temu jak ją produkowali teraz jedne mają 50, a drugie 55KM to różnie jest przez tyle lat ile mają te ciągniki to było przeprowadzonych wiele napraw i przeróbek.

  • 3 months later...
Posted

kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest' date=' że ma 52KM ,pozdrawiam

[/quote']

 

52KM to ona miała 30 lat temu jak ją produkowali teraz jedne mają 50, a drugie 55KM to różnie jest przez tyle lat ile mają te ciągniki to było przeprowadzonych wiele napraw i przeróbek.

 

woytek teraz to nie produkują 60-tek a te co są to właśnie maja po 30 lat i one miały 52KM jedynie mogę się zgodzić z tobą że mają mniej bo zesłabły-pozdrawiam

  • 1 month later...
Posted

zastanawiam się czy jest jeszcze w ogóle coś do napisania w tym temacie. może ktoś ma jakieś ciekawe modernizacje wykonane własnoręcznie w takich traktorach?

 

U mnie w 4011 powstało wiele modyfikacji :)

to pozwole sobie zaprezentować co zostało zmienione :D

w 2003 roku został sprowadzony z Holandi no i wtedy został łądnie odmalowany i cieszył oko ale ja wiem chyba rok 2007 tata wpadł an pomysł zeby cos zmienic

1.została zakupiona nowa kabinka szyszka z błotnikami tapicerowanymi

Nowa maska cos w stylu c-362 filtr powietrza przeniesiony z boku silnika jak w c-330

2.z 2 lata temu zostało załozne radyjko :)

3.z racji tego ze tata pracował to ja miałem wolny warsztat i sporo czasu i do głowy wpadły mi rózne pomysły az wkońcu zabrałem sie do pracy :P na początku zrobiłem zabudowe do okoła zbiornika paliwa z wygłuszeniem oczywiscie dało to ciekawe efekt uprzednio tata marudził ze tego ciągnika nieda sie wygłuszyc ale ja go nie słuchałem :) w zeszłe wakacje zostało zakupione nowe siedzonko wiec niemogłem sie powstrzymać zeby niezrobic tego co wielu osobom sie marzy czyli zabudowa tylnej sciany i przedłuzenie dzwigni wszystko wraz z p[odłogą od spodu zostało wygłuszone :) kolumna kierownicza jest orginalna wiec dwa drązki wchodzą do kabiny ale i z tym sobie poradziłem zostały zabudowane pedał hamulca wydłużony i dzisiaj przerobiłem pedał gazu jest nowy z boku bo tamtego zawsze trącał drążek kierowniczy i dodawał gazu na zakretach:P

zbiorniczek płynu hamulcowego przeniosłem pod maske przy zbioniku paliwa jest 1 aku 12v z przodu w skrzyneczce i rozrusznik planetarny magneton orginał czeski oczywiscie 2 lata temu prądnica inaczej mówiąc napinacz paska zniknoł a w zamian alternator Lacus 70A zaczep polowy od c-385(nie jego rama) koła z tyłu w orginale byłe 16.9 ale niemiesciły sie w tą kabine i załozylismy koła od bizona ZO40 z laczkami 14,9,28 a bizon dostał koła 16 ale inne nie te z 40 :P i inne szczeguły takie jak dodatkowe oswietlenie robocze i w planie mnustwo innych bajerów miedzy innymi blokada tylnego mostu na ręczny dodatkowy kokpit z kontrolkami i zegaramia oczywiscie niezabraknie wskaznika paliwa :) i chce wygłsuzyc dokładnie cała kabinke a juz jest przyzwoicie pewnie jeszcze pominołem jakies modyfikacje jak mi sie przypomni to dopisze ;p

Posted

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA MOJEGO KANAŁU I FILMÓW

Komentujcie!!! Subskrybujcie!!! Lajkójcie!!!

MÓJ KANAŁ: michaltco99 http://www.youtube.com/user/michaltco99

Sianokosy :

Zbieranie grochu http://www.youtube.com/watch?v=7UyNcroy79I&feature=c4-overview&list=LLZehBYwh02Zkb3njStgBmiw

Agregatowanie:

Siew QQ:

Cz.1:

Cz.2:

Wywóz obornika:

Siew nawozów:

Zbieranie grochu http://www.youtube.com/watch?v=7UyNcroy79I&feature=c4-overview&list=LLZehBYwh02Zkb3njStgBmiw

Posted

Jak można zakładaćturbinę do silnika który jest nieprzystosowany do tego.Pod turbinę silnik jest inaczej robiony a za dużo pisaniny żeby to opisać.Według mnie te wszystkie 40i60 to kupa złomu dobre na lata 70 te ale nie w xxi wieku.Pozdrawiam.

 

Widać nie masz pojęcia co te cacka potrafią do dziś jest to najbardziej poszukiwany ciągnik na rynku wtórnym sam mam ich z 6 i bardzo sobie chwalę przy pracach leśnych.

Posted
wszyscy opisują różnice między 360 a 4011 , a co zostało zmienione ż e wzrosła moc bo silniki te same, wieksza dawka paliwa, fazy rozrządu,podana moc ciągnika to siła uciągu czy samego silnika ,byłbym wdzięczny za odpowiedż , sam mam 355 czyli cos pośredniego z okrągłą osią(innych różnic od360 nie widzę), nie wiem jak z zwolnicami rocznik 1975
Posted
Na bank jest inaczej ustawiona pompa wtryskowa i regulator obrotów. 60-ka ma większą moc przy większych obrotach i tu pewnie cały widz. Wałek, fazy rozrządu są w obu takie same.
  • 2 months later...
Posted
Różnica jest również w pompie olejowej silnika ponieważ ta od c 60 nie pasuje i na odwrót. Czy ktoś wie pytam z ciekawości do którego roku robiono c 4011 bo na wikipedii napisali że do 1968 a mój ciągnik jest z 1971 tak ma na tabliczce znamionowej ??. Kolejna różnica to wałek wom w c 4011 jednolity w c 360 z 2 części różnica przełożenia w zwolnicy na dużym trybie o 1 ząbek w c4011 55 zębów w c 360 56 zębów, inny wskażniki obrotowe innaczej zrobiony gaz ręczny tj. na kolubnie kierownicy połączony linka , hamulec ręczny wyciągany na linke inna kabina i maska, oryginalnie na błotnikach c 4011 miał same kierunkowskazy a z tyłu lampy chyba od stara 25 z takimi 2 kółkami jedno kółko to kierunek drugi to pozycyjne i stop (żarówka 2 włóknowa)
Posted

Ja miałem 4011 z 72 roku. Prawdopodobnie produkcji już nie było ale wychodziły jeszcze jakieś egzemplarze z magazynowych części. W tamtych latach wielkie zapasy były w modzie.

Był też inny wspornik szczęk hamulcowych i zdaje się bębny.

Posted
kolejna różnica to obciążniki z : tył dwa okrągłe odlewy z wystającym sworzniem każdy po 50 kg i 6 talerzy po 3 na koło każdy po 45 kg czyli 370kg na tył i z przodu po 2 półksiężyce na koło montowane do piasty i 6 lub 8 cegłówek montowanych po obu stronach do wspornika os przedniej
Posted

na przedniej feldzie nie bylo polowek tylko calosciowy przykrecony na 4 sruby do piasty

polowki byly dopoier na 16 mocowane do obreczy

na tyle jak sie nie myle byly montowane zwykle po 2 talerze, na wsporniku chyba tylko nieliczne mialy

Posted

Oficjalnie 4011 z tyłu po 6 talerzy miały tylko bez kabiny. Z kabiną po dwa na koło.

Na wsporniku to faktycznie rarytas. I w sumie się nie dziwię. Wspornik przedniej osi jest niemożliwie lichy. Wyrabia się bolec który łączy sworzeń z blachą i hakiem, jak tak się stanie to aś nie obraca się na sworzniu tylko sworzeń kręci się w wsporniku. W krótkim czasie robią się kolosalne luzy.

  • 3 months later...
Posted
Chyba najbardziej efektywny sposób. Możliwe że mniej spali. Silnik ma większy moment i pompa z regulatorem pod obciążeniem nie usiłuje za wszelką cenę utrzymać zadane obroty zwiększając dawkę paliwa.
  • 3 weeks later...
Posted
Ja dziś swojej "ryczącej czterdziestce" poświęciłem trochę czasu bo tego już wymagała. Dostała trochę świeżego "poweru" czyli nowe akumulatory, miała mieć jeszcze nowe skrzynki na te baterie ale że kabina "orzeszek" i za dużo przerabiania mocowań kabiny postanowiłem zreanimować stare. Poza tym kosmetyki trochę było potrzeba...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...