Różnica między Ursusem C-4011 , a C-360
#41
Napisano 24 styczeń 2013 - 15:28
Tutaj masz filmik koleś dobrze przerobił Ursusa, ale nie wiem czy turbinę wstawiał.
#42
Napisano 24 styczeń 2013 - 17:09
#43
Napisano 24 styczeń 2013 - 20:39
#44
Napisano 24 styczeń 2013 - 20:45
#45
Napisano 24 styczeń 2013 - 20:59
#46
Napisano 24 styczeń 2013 - 21:58
#47
Napisano 24 styczeń 2013 - 22:55
Ja posiadam zetora 4011 rok budowy 1976 sprowadzony z Holandi w 2003 roku co ciekawe w pl c-4011 produkowowali do 1972r a kolejna ciekawostka jest taka że moja 40 ma odprężnik jak 330 piekna sprawa przy zimowym odpalaniu mam pociągany w kabinie na rączke jak puszcze to wraca do pierwotnego połozenia a w 30 tak niema. w tylnym moście też jest mała róznica a dokłądnie taka że atak ma skośne zęby i nic nie wyje pompa wtryskowa typowo jak w zetorze z przyspieszaczem czyli zwiękrza chwilowo dawke paliwa jezeli uzyjemy tego wciskając przysisk przy pompie wtryskowej przy odpalaniu a co dego zaworu pod siedzeniem to mozna sobie ustawic pozycje mieszaną Co ciekawe w polskich 40 też występował odprężnik ale co sie dowiedziałem wczoraj od jednego z posiadaczy polskiej 40 w której ma odpręznik na bloku silnika jest napis zetor a znowusz kolega ma c-4011 z 1969r i na bloku jest napis ursus i odprężnika niema
a oto filmik z odpręznikiem w mojej 40
Moim zdaniem to zbędny wydatek fajnie gwizdze ale zbyt wiele nie wnosi przy większych silnikach owszem ale nie przy tym pozdrawiam
Znajomy kolegi ma turbo w 40 i efekt taki ze silnik stał sie dziarniejszy szybciej wkęca sie na obroty a kolejna korzyść jest taka że zmalało spalanie
#48
Napisano 24 styczeń 2013 - 23:07
muzyk, te złomy zbudowały i nakarmiły Polskę i należy się im szacunek. A jeśli chodzi o ścisłość, to żadna maszyna z Twojego XXI w. nie wytrzyma połowy tego co Polskie maszyny z lat 70-tych. Obejrzyj film o celowym postarzaniu produktów.
dokładnie wiesz co mówisz ja posiadam u 904 i dwa zetorki 4011 i 7211 ostatnio kilka dni temu prawdopodobnie pierwszy raz od nowosci odkrecałem zwolnice zeby wymienic uszczelniacz bo olej puszczał i poprostu to jest wszystko jakosciowo taki materiał ze poprostu zębatki wałki jak nowe zaden nh niewytrzyma tyle co stary dobry sprzęt
#49
Napisano 25 styczeń 2013 - 09:45
c4011 jako jedyna miała skośne zęby na ataku jak dobrze pamiętam, 355 już ma proste ale bez problemu można kupić atak od zetora i cieszyć się cichym mostem
Lukas przy którym ciągniku odkręcałeś zwolnice??
i który rocznik ??
Ja robiłem teraz troche swojego fiata z 77 roku 80 ps (póżniej New Holland) co przerobil chyba ze 30 tys mth. Tryby wałki itp tak samo wszystko w idealnym stanie.
#50
Napisano 25 styczeń 2013 - 15:50
muzyk, te złomy zbudowały i nakarmiły Polskę i należy się im szacunek. A jeśli chodzi o ścisłość, to żadna maszyna z Twojego XXI w. nie wytrzyma połowy tego co Polskie maszyny z lat 70-tych. Obejrzyj film o celowym postarzaniu produktów.
dokładnie wiesz co mówisz ja posiadam u 904 i dwa zetorki 4011 i 7211 ostatnio kilka dni temu prawdopodobnie pierwszy raz od nowosci odkrecałem zwolnice zeby wymienic uszczelniacz bo olej puszczał i poprostu to jest wszystko jakosciowo taki materiał ze poprostu zębatki wałki jak nowe zaden nh niewytrzyma tyle co stary dobry sprzęt
Dokładnie kiedyś robiono ciągniki na dłuuugie lata, wszystko było robione nie na ilość jak teraz tylko na jakość, najlepszy dowód na to są to Ursusy c4011 c330 c360, i wiele innych starszych ciągników, ogólnie motocykle i samochody też były trwalsze. Teraz wszystko jest robione na tyle na ile jest czas gwarancji potem maszyna ma się rozlecieć a własciciel ma kupić nową i biznes ma się kręcić. Jakie czasy takie maszyny..
#51
Napisano 25 styczeń 2013 - 21:57
#52
Napisano 26 styczeń 2013 - 06:17
#53
Napisano 26 styczeń 2013 - 09:35
#54
Napisano 26 styczeń 2013 - 12:08
#55
Napisano 26 styczeń 2013 - 12:16
#56
Napisano 26 styczeń 2013 - 12:40
Tak samo w bajki można powiedzenia typu super do transportu, dużo szybsza itp. 4011 od zwykłej jest szybsze ledwo kilkaset metrów na godzinę. Więc ścigając się przez godzinę a to już kupa jazdy czasowo szybszy ciągnik nawet za zakrętem nie zniknie.
Jeździłem 40-ką bardzo dużo po węgiel do kopalni oddalonej ponad 40 kilometrów za czasów kiedy transport ciągnikiem był wszechobecny. Za nie jednym ciągnikiem się jechało. Jakaś szałowa prędkość 40-ki i z tego tytułu lepsza predyspozycja do transportu mocno naciągnięta.
#57
Napisano 26 styczeń 2013 - 18:04
#58
Napisano 26 styczeń 2013 - 20:59
#59
Napisano 26 styczeń 2013 - 22:49
#60
Napisano 27 styczeń 2013 - 07:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych