Skocz do zawartości


Zdjęcie

Różnica między Ursusem C-4011 , a C-360


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#101 kubusjettaII

kubusjettaII

    moderator forum

  • Super Moderator
  • 1628 postów

Napisano 30 styczeń 2013 - 13:23

aleście się na temat tych akumulatorów że ho ho
  • 0

#102 rysiek1965

rysiek1965

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 119 postów

Napisano 09 luty 2013 - 08:55

kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest, że ma 52KM ,pozdrawiam
  • 0

#103 VoYtek8

VoYtek8

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 2648 postów

Napisano 09 luty 2013 - 22:47

kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest, że ma 52KM ,pozdrawiam


52KM to ona miała 30 lat temu jak ją produkowali teraz jedne mają 50, a drugie 55KM to różnie jest przez tyle lat ile mają te ciągniki to było przeprowadzonych wiele napraw i przeróbek.
  • 0

#104 stefanski_g

stefanski_g

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 30 maj 2013 - 07:48

czy może ktoś wie czy wałek rozrządu z 360 będzie pasować do 4011, czy to będzie chodzić, czy trzeba coś przestawiać?
  • 0

#105 Mikruss

Mikruss

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 972 postów

Napisano 30 maj 2013 - 12:37

jak masz zepsuty to lepiej zapytaj tego Pana
rewar.republika.pl
będzie lepszy jak te nowe co teraz robią
  • 0

#106 henryk

henryk

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 1024 postów

Napisano 06 czerwiec 2013 - 19:14


kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest, że ma 52KM ,pozdrawiam


52KM to ona miała 30 lat temu jak ją produkowali teraz jedne mają 50, a drugie 55KM to różnie jest przez tyle lat ile mają te ciągniki to było przeprowadzonych wiele napraw i przeróbek.


woytek teraz to nie produkują 60-tek a te co są to właśnie maja po 30 lat i one miały 52KM jedynie mogę się zgodzić z tobą że mają mniej bo zesłabły-pozdrawiam
  • 0

#107 VoYtek8

VoYtek8

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 2648 postów

Napisano 06 czerwiec 2013 - 19:31

Henryk ja nie napisałem że teraz produkują 60.... Napisałem "teraz jedne mają 50, a drugie 55KM" ale chodziło mi o te stare co były składane 20-30 lat temu. :) Pozdrawiam :)
  • 0

#108 michaltco99

michaltco99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 czerwiec 2013 - 07:51

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA MOJEGO KANAŁU I FILMÓW
Komentujcie!!! Subskrybujcie!!! Lajkójcie!!!
MÓJ KANAŁ: michaltco99 http://www.youtube.c...ser/michaltco99
Sianokosy :
Agregatowanie:
Siew QQ:
Cz.1:
Cz.2:
Wywóz obornika:
Siew nawozów:
  • 0

#109 lukasz-333

lukasz-333

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 11 lipiec 2013 - 21:26

zastanawiam się czy jest jeszcze w ogóle coś do napisania w tym temacie. może ktoś ma jakieś ciekawe modernizacje wykonane własnoręcznie w takich traktorach?


U mnie w 4011 powstało wiele modyfikacji :)
to pozwole sobie zaprezentować co zostało zmienione :D
w 2003 roku został sprowadzony z Holandi no i wtedy został łądnie odmalowany i cieszył oko ale ja wiem chyba rok 2007 tata wpadł an pomysł zeby cos zmienic
1.została zakupiona nowa kabinka szyszka z błotnikami tapicerowanymi
Nowa maska cos w stylu c-362 filtr powietrza przeniesiony z boku silnika jak w c-330
2.z 2 lata temu zostało załozne radyjko :)
3.z racji tego ze tata pracował to ja miałem wolny warsztat i sporo czasu i do głowy wpadły mi rózne pomysły az wkońcu zabrałem sie do pracy :P na początku zrobiłem zabudowe do okoła zbiornika paliwa z wygłuszeniem oczywiscie dało to ciekawe efekt uprzednio tata marudził ze tego ciągnika nieda sie wygłuszyc ale ja go nie słuchałem :) w zeszłe wakacje zostało zakupione nowe siedzonko wiec niemogłem sie powstrzymać zeby niezrobic tego co wielu osobom sie marzy czyli zabudowa tylnej sciany i przedłuzenie dzwigni wszystko wraz z p[odłogą od spodu zostało wygłuszone :) kolumna kierownicza jest orginalna wiec dwa drązki wchodzą do kabiny ale i z tym sobie poradziłem zostały zabudowane pedał hamulca wydłużony i dzisiaj przerobiłem pedał gazu jest nowy z boku bo tamtego zawsze trącał drążek kierowniczy i dodawał gazu na zakretach:P
zbiorniczek płynu hamulcowego przeniosłem pod maske przy zbioniku paliwa jest 1 aku 12v z przodu w skrzyneczce i rozrusznik planetarny magneton orginał czeski oczywiscie 2 lata temu prądnica inaczej mówiąc napinacz paska zniknoł a w zamian alternator Lacus 70A zaczep polowy od c-385(nie jego rama) koła z tyłu w orginale byłe 16.9 ale niemiesciły sie w tą kabine i załozylismy koła od bizona ZO40 z laczkami 14,9,28 a bizon dostał koła 16 ale inne nie te z 40 :P i inne szczeguły takie jak dodatkowe oswietlenie robocze i w planie mnustwo innych bajerów miedzy innymi blokada tylnego mostu na ręczny dodatkowy kokpit z kontrolkami i zegaramia oczywiscie niezabraknie wskaznika paliwa :) i chce wygłsuzyc dokładnie cała kabinke a juz jest przyzwoicie pewnie jeszcze pominołem jakies modyfikacje jak mi sie przypomni to dopisze ;p
  • 0

#110 Robert ;-)

Robert ;-)

    Duży Robert;-)

  • Super Moderator
  • 8014 postów

Napisano 12 lipiec 2013 - 06:55

Witam,wygląda dość ciekawie a może kolega wstawiłby na forum jakieś fotki?chętnie bym obejrzał i inni pewnie też pozdrawiam
  • 0

#111 michaltco99

michaltco99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 13 lipiec 2013 - 15:29

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA MOJEGO KANAŁU I FILMÓW
Komentujcie!!! Subskrybujcie!!! Lajkójcie!!!
MÓJ KANAŁ: michaltco99 http://www.youtube.c...ser/michaltco99
Sianokosy :
Zbieranie grochu
Agregatowanie:
Siew QQ:
Cz.1:
Cz.2:
Wywóz obornika:
Siew nawozów:
Zbieranie grochu
  • 0

#112 Mr_xxx

Mr_xxx

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 13 postów

Napisano 14 lipiec 2013 - 23:39

Jak można zakładaćturbinę do silnika który jest nieprzystosowany do tego.Pod turbinę silnik jest inaczej robiony a za dużo pisaniny żeby to opisać.Według mnie te wszystkie 40i60 to kupa złomu dobre na lata 70 te ale nie w xxi wieku.Pozdrawiam.


Widać nie masz pojęcia co te cacka potrafią do dziś jest to najbardziej poszukiwany ciągnik na rynku wtórnym sam mam ich z 6 i bardzo sobie chwalę przy pracach leśnych.
  • 0

#113 ali

ali

    Super Farmer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 730 postów

Napisano 15 lipiec 2013 - 08:33

wszyscy opisują różnice między 360 a 4011 , a co zostało zmienione ż e wzrosła moc bo silniki te same, wieksza dawka paliwa, fazy rozrządu,podana moc ciągnika to siła uciągu czy samego silnika ,byłbym wdzięczny za odpowiedż , sam mam 355 czyli cos pośredniego z okrągłą osią(innych różnic od360 nie widzę), nie wiem jak z zwolnicami rocznik 1975
  • 0

#114 massay1

massay1

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 1352 postów

Napisano 15 lipiec 2013 - 14:05

Na bank jest inaczej ustawiona pompa wtryskowa i regulator obrotów. 60-ka ma większą moc przy większych obrotach i tu pewnie cały widz. Wałek, fazy rozrządu są w obu takie same.
  • 0

#115 Daoran23

Daoran23

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 09 październik 2013 - 17:50

Różnica jest również w pompie olejowej silnika ponieważ ta od c 60 nie pasuje i na odwrót. Czy ktoś wie pytam z ciekawości do którego roku robiono c 4011 bo na wikipedii napisali że do 1968 a mój ciągnik jest z 1971 tak ma na tabliczce znamionowej ??. Kolejna różnica to wałek wom w c 4011 jednolity w c 360 z 2 części różnica przełożenia w zwolnicy na dużym trybie o 1 ząbek w c4011 55 zębów w c 360 56 zębów, inny wskażniki obrotowe innaczej zrobiony gaz ręczny tj. na kolubnie kierownicy połączony linka , hamulec ręczny wyciągany na linke inna kabina i maska, oryginalnie na błotnikach c 4011 miał same kierunkowskazy a z tyłu lampy chyba od stara 25 z takimi 2 kółkami jedno kółko to kierunek drugi to pozycyjne i stop (żarówka 2 włóknowa)
  • 0

#116 massay1

massay1

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 1352 postów

Napisano 09 październik 2013 - 18:20

Ja miałem 4011 z 72 roku. Prawdopodobnie produkcji już nie było ale wychodziły jeszcze jakieś egzemplarze z magazynowych części. W tamtych latach wielkie zapasy były w modzie.
Był też inny wspornik szczęk hamulcowych i zdaje się bębny.
  • 0

#117 Daoran23

Daoran23

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 10 październik 2013 - 09:09

kolejna różnica to obciążniki z : tył dwa okrągłe odlewy z wystającym sworzniem każdy po 50 kg i 6 talerzy po 3 na koło każdy po 45 kg czyli 370kg na tył i z przodu po 2 półksiężyce na koło montowane do piasty i 6 lub 8 cegłówek montowanych po obu stronach do wspornika os przedniej
  • 0

#118 izydor6280

izydor6280

    ::Expert Renault::

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 745 postów

Napisano 10 październik 2013 - 10:56

na przedniej feldzie nie bylo polowek tylko calosciowy przykrecony na 4 sruby do piasty
polowki byly dopoier na 16 mocowane do obreczy
na tyle jak sie nie myle byly montowane zwykle po 2 talerze, na wsporniku chyba tylko nieliczne mialy
  • 0

#119 Daoran23

Daoran23

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 10 październik 2013 - 15:03

z tyłu raczej 6 tależy bo muj wujek ma po 3 talerze na kole od kiedy kupił
  • 0

#120 massay1

massay1

    V.I.P

  • Użytkownik
  • 1352 postów

Napisano 10 październik 2013 - 17:39

Oficjalnie 4011 z tyłu po 6 talerzy miały tylko bez kabiny. Z kabiną po dwa na koło.
Na wsporniku to faktycznie rarytas. I w sumie się nie dziwię. Wspornik przedniej osi jest niemożliwie lichy. Wyrabia się bolec który łączy sworzeń z blachą i hakiem, jak tak się stanie to aś nie obraca się na sworzniu tylko sworzeń kręci się w wsporniku. W krótkim czasie robią się kolosalne luzy.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych