Różnica między Ursusem C-4011 , a C-360
#101
Napisano 30 styczeń 2013 - 13:23
#102
Napisano 09 luty 2013 - 08:55
#103
Napisano 09 luty 2013 - 22:47
kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest, że ma 52KM ,pozdrawiam
52KM to ona miała 30 lat temu jak ją produkowali teraz jedne mają 50, a drugie 55KM to różnie jest przez tyle lat ile mają te ciągniki to było przeprowadzonych wiele napraw i przeróbek.
#104
Napisano 30 maj 2013 - 07:48
#105
Napisano 30 maj 2013 - 12:37
rewar.republika.pl
będzie lepszy jak te nowe co teraz robią
#106
Napisano 06 czerwiec 2013 - 19:14
kolega ma orgynalną 60-tkę i ma do niej instrukcję i tam jest, że ma 52KM ,pozdrawiam
52KM to ona miała 30 lat temu jak ją produkowali teraz jedne mają 50, a drugie 55KM to różnie jest przez tyle lat ile mają te ciągniki to było przeprowadzonych wiele napraw i przeróbek.
woytek teraz to nie produkują 60-tek a te co są to właśnie maja po 30 lat i one miały 52KM jedynie mogę się zgodzić z tobą że mają mniej bo zesłabły-pozdrawiam
#107
Napisano 06 czerwiec 2013 - 19:31
#108
Napisano 09 czerwiec 2013 - 07:51
Komentujcie!!! Subskrybujcie!!! Lajkójcie!!!
MÓJ KANAŁ: michaltco99 http://www.youtube.c...ser/michaltco99
Sianokosy :
Agregatowanie:
Siew QQ:
Cz.1:
Cz.2:
Wywóz obornika:
Siew nawozów:
#109
Napisano 11 lipiec 2013 - 21:26
zastanawiam się czy jest jeszcze w ogóle coś do napisania w tym temacie. może ktoś ma jakieś ciekawe modernizacje wykonane własnoręcznie w takich traktorach?
U mnie w 4011 powstało wiele modyfikacji
to pozwole sobie zaprezentować co zostało zmienione
w 2003 roku został sprowadzony z Holandi no i wtedy został łądnie odmalowany i cieszył oko ale ja wiem chyba rok 2007 tata wpadł an pomysł zeby cos zmienic
1.została zakupiona nowa kabinka szyszka z błotnikami tapicerowanymi
Nowa maska cos w stylu c-362 filtr powietrza przeniesiony z boku silnika jak w c-330
2.z 2 lata temu zostało załozne radyjko
3.z racji tego ze tata pracował to ja miałem wolny warsztat i sporo czasu i do głowy wpadły mi rózne pomysły az wkońcu zabrałem sie do pracy na początku zrobiłem zabudowe do okoła zbiornika paliwa z wygłuszeniem oczywiscie dało to ciekawe efekt uprzednio tata marudził ze tego ciągnika nieda sie wygłuszyc ale ja go nie słuchałem w zeszłe wakacje zostało zakupione nowe siedzonko wiec niemogłem sie powstrzymać zeby niezrobic tego co wielu osobom sie marzy czyli zabudowa tylnej sciany i przedłuzenie dzwigni wszystko wraz z p[odłogą od spodu zostało wygłuszone kolumna kierownicza jest orginalna wiec dwa drązki wchodzą do kabiny ale i z tym sobie poradziłem zostały zabudowane pedał hamulca wydłużony i dzisiaj przerobiłem pedał gazu jest nowy z boku bo tamtego zawsze trącał drążek kierowniczy i dodawał gazu na zakretach:P
zbiorniczek płynu hamulcowego przeniosłem pod maske przy zbioniku paliwa jest 1 aku 12v z przodu w skrzyneczce i rozrusznik planetarny magneton orginał czeski oczywiscie 2 lata temu prądnica inaczej mówiąc napinacz paska zniknoł a w zamian alternator Lacus 70A zaczep polowy od c-385(nie jego rama) koła z tyłu w orginale byłe 16.9 ale niemiesciły sie w tą kabine i załozylismy koła od bizona ZO40 z laczkami 14,9,28 a bizon dostał koła 16 ale inne nie te z 40 i inne szczeguły takie jak dodatkowe oswietlenie robocze i w planie mnustwo innych bajerów miedzy innymi blokada tylnego mostu na ręczny dodatkowy kokpit z kontrolkami i zegaramia oczywiscie niezabraknie wskaznika paliwa i chce wygłsuzyc dokładnie cała kabinke a juz jest przyzwoicie pewnie jeszcze pominołem jakies modyfikacje jak mi sie przypomni to dopisze ;p
#110
Napisano 12 lipiec 2013 - 06:55
#111
Napisano 13 lipiec 2013 - 15:29
Komentujcie!!! Subskrybujcie!!! Lajkójcie!!!
MÓJ KANAŁ: michaltco99 http://www.youtube.c...ser/michaltco99
Sianokosy :
Zbieranie grochu
Agregatowanie:
Siew QQ:
Cz.1:
Cz.2:
Wywóz obornika:
Siew nawozów:
Zbieranie grochu
#112
Napisano 14 lipiec 2013 - 23:39
Jak można zakładaćturbinę do silnika który jest nieprzystosowany do tego.Pod turbinę silnik jest inaczej robiony a za dużo pisaniny żeby to opisać.Według mnie te wszystkie 40i60 to kupa złomu dobre na lata 70 te ale nie w xxi wieku.Pozdrawiam.
Widać nie masz pojęcia co te cacka potrafią do dziś jest to najbardziej poszukiwany ciągnik na rynku wtórnym sam mam ich z 6 i bardzo sobie chwalę przy pracach leśnych.
#113
Napisano 15 lipiec 2013 - 08:33
#114
Napisano 15 lipiec 2013 - 14:05
#115
Napisano 09 październik 2013 - 17:50
#116
Napisano 09 październik 2013 - 18:20
Był też inny wspornik szczęk hamulcowych i zdaje się bębny.
#117
Napisano 10 październik 2013 - 09:09
#118
Napisano 10 październik 2013 - 10:56
polowki byly dopoier na 16 mocowane do obreczy
na tyle jak sie nie myle byly montowane zwykle po 2 talerze, na wsporniku chyba tylko nieliczne mialy
#119
Napisano 10 październik 2013 - 15:03
#120
Napisano 10 październik 2013 - 17:39
Na wsporniku to faktycznie rarytas. I w sumie się nie dziwię. Wspornik przedniej osi jest niemożliwie lichy. Wyrabia się bolec który łączy sworzeń z blachą i hakiem, jak tak się stanie to aś nie obraca się na sworzniu tylko sworzeń kręci się w wsporniku. W krótkim czasie robią się kolosalne luzy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych