maatii7 Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 Witam Nie dawno postanowiłem podreperować trochę moją 60'tkę, pomalowałem ją, wymieniłe sprzęgło, pompę podnośnika itd... Po jakimś czasie przyszedł czas na czyszczenie wtryskiwaczy, ponieważ czasami jak był zimny zapalał na 3 gary, ale po dodaniu gazu itp. było już normalnie. Wyczyściłem starannie wtryskiwacze, założyłem nowe podkładki i złożyłem.. Kilka dni temt chciałem go odpalić, a tu zaskoczenie, nawet się nie odezwał... próbowałem jeszcze kilka razy, ale i tak nadal nic.Panowie, co może być powodem nie dopalanie ursusa ?Z góry dzięki za pomoc Quote
Miki Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 "Kilka dni temt chciałem go odpalić, a tu zaskoczenie, nawet się nie odezwał..." rozrusznik wogóle kreci? Quote
kubusjettaII Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 czy po czyszczeniu tych wtryskiwaczy opalał, czy to była pierwsza próba? jeśli pierwsza to coś źle zrobiłeś. Quote
maatii7 Posted January 22, 2013 Author Report Posted January 22, 2013 Wszystko kręci jak należy..Po przez czyszczenie wtryskiwacza mam na myśli usuniecie osadu z koncówki wtryskiwacza... Dzisiaj również próbowałem odpalić, ale i tak nadal nic... Rozebrałem jeszcze raz wszystko i złożyłem od nowa. PS. Po odkręceniu przewodów i wymątowaniu wtryskiwaczów nie było w nich ropy (były suchę) Jak powinno się odpowietrzyć wtryskiwacze ? Quote
grzepaku1 Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 jest teraz mróz a może masz paliwo letnie i stanęło na filtrach lub masz wodę w układzie zasilania i zamarzła i nie ma przepływu a powiedz jeszcze czy odkręcałeś końcówki wtryskiwaczy do czyszczenia czy tylko całe wtryskiwacze a może spróbój odpowietrzyć układ odkręć na pompie wtryskowej śrubę odpowietrzającą i pompuj pompką ręczną jak będzie lecieć paliwo bez powietrza to zakręć śrubę i spróbuj odpalić Quote
maatii7 Posted January 22, 2013 Author Report Posted January 22, 2013 Ursus stoi w ocieplanym garażu, był przelewany gorącą wodą i nic to nie dało..Pompa jest odpowietrzona... robiłem tak jak ty mówisz.Nie, nie odkręcałem końcówki wtryskiwacza, tylko przedmuchałem cały wtryskiwacz i oczyściłem go z sadzy szczotką drucianą. Quote
DuzyGrzegorz Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 To że nie odpala raczej nie łącz z oczyszczeniem wtrysków. To raczej przypadkowy zbieg okoliczności. Najpierw porządnie odpowietrz. Potem poluzuj przewody wysokiego ciśnienia (lepiej przy wtryskach, wygodniej przy pompie) i sprawdź czy idzie paliwo. Jak pójdzie paliwo dokręć. Jak nie pójdzie to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Zacznij wtedy od sprawdzenia czy przelewem idzie paliwo do zbiornika. Quote
muzyk Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 Paliwo nie dochodzi a wogóle to jest napęd w zbiorniku. Quote
grzepaku1 Posted January 22, 2013 Report Posted January 22, 2013 a czy dżwignia gazu się nie odczepiła czy zaiągając gaz ręczny dżwignia przy pompie się porusza jeśli tak odkręć przewody paliwowe na pompie i kręcąc rozrusznikiem zobacz czy pompa podaje paliwo jeśli podaje a nie będzie chciał zapalić wykręć wtryskiwacz przykręć do niego przewód paliwowy obracając rozrusznikiem będziesz widział czy z wtryskiwacza leci paliwo, normalnie wtryskiwacze same się odpowietrzają we wtryskiwaczach są filterki szczelinowe to może sprawdż jednego czy nie jest zatkany od strony przewodu paliwowego wykręcasz nypel z gwintem i w nim jest taki nacięty bolczyk to jest ten filerek być może ale nie jestem tego pewien masz uszkodzone zaworki zwrotne w pompie wtryskowej i wtryskiwacz nie może się odpowietrzyć bo paliwo cofa się może zluzuj przewody paliwowe przy wtryskiwaczach i kręcąc rozrusznikiem aż pokaże się paliwo to zakręć i sprubój zapalic , zobacz coś z tych podpowiedzi Quote
VoYtek8 Posted January 23, 2013 Report Posted January 23, 2013 Ja myślę że to wina paliwa, stoi pewne od jesieni i na pewno jest letnie. Powinieneś spuścić to paliwo i nalać arktycznego wtedy ci powinien zapalić. Ja tego że nie odpala to bym nie łączył z wtryskami. A jak tam akumulatory są dobre? Może klema się rozleciała tak jak mi ostatnio. Quote
rysiek1965 Posted February 10, 2013 Report Posted February 10, 2013 gdy kręcisz silnikiem a z rury nie leci dym, to na pewno jest zapowietrzony układ paliwowy na 100procent Quote
muzyk Posted February 11, 2013 Report Posted February 11, 2013 Niekoniecznie mogła woda być w paliwie i zamarzła w przewodach paliwowych bywało tak w tym roku.Pozdrawiam. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.