waldemar1965 Posted January 26, 2013 Report Posted January 26, 2013 Kupiłem niedawno nowy traktor. Dokładnie model 5060. Dziś po uruchomieniu silnika pracował normalnie . Przy zmianie biegu z 1 na 2 zgasł i teraz nie chce odpalić mimo że rozrusznik działa ( nie zapowietrzył sie tylko zgasł ). Miał ktoś podobny problem i wie co jest tego przyczyną. Quote
muzyk Posted January 26, 2013 Report Posted January 26, 2013 Jeśli masz reduktor towyłącz go na luz tak jak jest w FM inaczej Ci nie zapali.Pozdrawiam. Quote
waldemar1965 Posted January 26, 2013 Author Report Posted January 26, 2013 Jeśli masz reduktor towyłącz go na luz tak jak jest w FM inaczej Ci nie zapali.Pozdrawiam. a można wiedzieć czego reduktor ? Quote
muzyk Posted January 26, 2013 Report Posted January 26, 2013 Włanczania biegów na szosowe i polowe.Waldek odezwij się co z tym twoim NH. Quote
waldemar1965 Posted January 30, 2013 Author Report Posted January 30, 2013 Nie obyło sie bez pomocy serwisu . Zamarzł jeden z zaworów przy pompie . Quote
muzyk Posted January 30, 2013 Report Posted January 30, 2013 No to po kłopocie ale trzeba uważać co się leje do zbiornika.Pozdrawiam. Quote
kubusjettaII Posted January 30, 2013 Report Posted January 30, 2013 dziś nikt nie ma gwarancji że kupując ropę na normalnej stacji ma paliwo dobrej jakości Quote
dominikp64 Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 Za takie coś to teraz powinien odpowiadać sprzedawca paliwa. Dobrze, że się skończyło tylko na rozmnożeniu zaworów. A jakby był mocniejszy mróz i uszkodziło przewody albo nawet zawory to by dopiero były koszty. Quote
grzepaku1 Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 tylko nie wiadomo kogo tu winić za wodę w paliwie bo ciągnik był nowy może u producenta dostała się woda,dilera ,na stacji paliw czy u właściciela a wystarczy parę kropel a nic nie wiemy w jaki sposób było lane paliwo do tego ciągnika od jego narodzin Quote
VoYtek8 Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 U mnie w rejonie była taka akcja że typo na stacji sprzedawał ropę i miał dośc tanio w porówaniu z innymi sprzedawcami, a pewnego dnia każdy samochód co u niego zatankował stawał po chwili odjechania z tankowania , ale koleś na szczęscie pokrył koszty naprawy pojazdów. Quote
rysiek1965 Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 mam new hollandatd60d już cztery lata i co zima mam ten sam problem ,teraz kupiłem dodatkowo specjalny płyn do paliwa ,mimo tego że paliwo miało wytrzymać do -27 stopni ,i nie było kłopotu Quote
muzyk Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Zmień CPN widocznie facet ma trefne paliwo lub nagromadziło się zbyt dużo wody w zbiornikuPozdrawiam. Quote
VoYtek8 Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Kup paliwo arktyczne u dobrego sprzedawcy myślę że problemy miną. Pozdrawiam Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.