ponadprawem Posted February 4, 2013 Report Posted February 4, 2013 Witam wszystkich serdecznie Zakupiliśmy z moim tatą w tym roku nasz pierwszy kombajn.Mamy nie duże gospodarstwo bo tylko 10ha. Marką która wybraliśmy jest VOLVO 800AKTIV. I tu zaczyna się problem . Dostaliśmy oryginalny katalog w języku szwedzkim. Niestety bardzo to trudny język i nic nam to nie mówi. Kieruje się do was drodzy forumowicze z kilkoma pytaniami:Jak ustawić młocarnie względem klepiska(odległość)? Jak ustawić wiatr do koszenia(żyto,owies)? Jak ustawić sita? Czy Volvo 800 aktiv posiada czujnik obrotów młocarni?Mam nadzieje ze ktos doswiadczony odpowie nam na te pytania. Jeżeli ktoś może posiada polska instrukcje do tego kombajnu również byłbym bardzo wdzięczny. Jakie kolwiek przydatne materiały dydaktyczne jezeli ktos posiada prosze wysylac na maila . Z góry bardzo dziekuje i prosze o odpowiedz:) Quote
Lillas Posted February 5, 2013 Report Posted February 5, 2013 a więc między kierownicą, a silnikiem powinna być taka wajcha około 30 cm i nią ustawiasz klepiska. Wiatr, każdy kombajn ma inne ustawienie, wajcha do ustawiania wiatru znajduje się między rurą do wysypu a tylnymi kołami, no i volvo nie ma sit tylko grzebienie ; ) Quote
ponadprawem Posted February 7, 2013 Author Report Posted February 7, 2013 No i kieruje jeszcze pytanie jak jest z awaryjnością tego kombajna? jakie części najszybciej padają i się zużywają w tym modelu? Jakie ma spalanie ten kombajn? Noi moze poprostu niech Pan powie swoim zdaniem jakie on ma wady i zalety ? Przy filtrze powietrza jest taki pojemnik plastikowy( na dwóch zapinaczach) . On ma być pusty czy powinien być w nim jakiś olej? jeśli tak to ile? Jaką on pełni funkcje ? Quote
Lillas Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Ja tego kombajnu nie posiadam, wujek go ma, ale miej więcej się orientuję co i jak. Kombajny bardzo dobre, pali na prawdę mało (nie znam dokładnej liczby). Najlepiej od razu wymienić paski, i koło od wytrząsacza są to stare roczniki i koła są dobite, więc najlepiej je wymienić od razu. Pozytywne jest to że bardzo mało pali, nie psuję się, no i silnik perkinsa 4 cylindrowy. Wady. mały heder, może się zapychać słomą jak jedziesz z górki, no i źle się za nim prasuje (dużo jeżdżenia). A co do tego Pojemnika to powinien być pusty tam wpadają jakieś odpadki od filtra czy coś. Najlepiej jak byś wysłał zdj bo nie jestem pewien czy chodzi właśnie o to ; ). Quote
kubusjettaII Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 odnośnie filtra to powstaje pytanie czy filtr jest suchy czy mokry, jeśli mokry to olej powinien być,tak jest np. w c-360 Quote
muzyk Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Przy takim zanieczyszczeniu powietrza filtr na bank jest mokry.Pozdrawiam. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.