Jump to content

Recommended Posts

Posted
Panowie mam problem z odpalaniem c360 wtryski ok,filtry paliwowe nowe pompa po regeneracji ,na innej popie pali na dotyk a na tej regenerowanej nie .jak już odpali po długim kręceniu to uleje na wolnych obrotach na wysokich strzela w tłumik,jak zdemontował pompe to na sprzęgiełku był ślad odbitego ząbka czy to wina zapłonu czy pompy zle zregenerowana:
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

dodam że tą zregenerowaną pompę jak próbuje opkręcic ręcznie za zębatke to stawia opór zawór zwrotny słychać potwornie tak jakby była dobra


ale zapłon próbowałem ją dopchnąć do silnika ale dalej się nie da ,a jak oddalam jest gożej

Posted
Masz żle ustawiony zapłon na rozrządzie, i dlatego na sprzęgiełku jest spiłowany jeden ząbek ,zapłon jest za mocno wyprzedzony i dlatego gdy odsuwasz pompę od silnika to jeszcze bardziej wyprzedzasz zapłon ,poluzuj przewody paliwowe i spróbuj dopchnąć pompę do silnika ,pozdrawiam
Posted
jak już napisałem pompę mam dosuniętą na maksa do silnika ,a na drugiej pompie nie muszę .i ta druga pompa jest zarżnięta brak mocy ale pali , ana tej regenerowanej tylko na kopciucha jak ciepły to trzeba trochę pochechłać
czy możliwe jest że pompa jest dobra ,ale w tym ciągniku nie będzie palić ,a inna tak i od czego to może zależeć .
Posted
musisz sprawdzić początek wtrysku!!!! masz znaki na kole zamachowym i względem tych znaków przestawiasz pompę jesli się nie zgadza i nie idzie doregulować to wykorzystaj ten spiłowany ząbek tak by było prawidłowo ustawione a jeśli nie idzie jeszcze ustawić to musisz przestawić na rozrządzie koło pompy wtrysowej bez ustawienia prawidłowego początku wtrysku nie można stwierdzić czy to wina pompy i wynika z twojego opisu że jest żle ustawiony początek wtrysku
Posted
jutro zrobię tak jak mówisz ,ale czemu jak ustawie drugą pompę jak należy to pali, na tej zanim dałem do regeneracji tylko słabo palił ,a teraz jeszcze gorzej i czy to możliwe,żeby poprzedni właściciel ingerował w sprzengiełko bo ja tego nie robiłem,a jest odbity na starym sprzęgiełku bo ja założyłem nowe .a czy zmiana krućca na pompie łączoncego pompę z wtryskiem ma jakiś wpływ bo z powodu złego gwintu zmieniłem i na 4 gaże chodzi jakby lepiej.
Posted

Na sprzęgiełku masz jeden szerszy ząbek, i tak samo jest na pompie i na wałku od rozrządu , i wszystko musi pasować i jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony to musi palić ,ale jak pisałem Ci wcześniej, jeśli jest spiłowany ząbek na sprzęgiełku to ktoś bawił się rozrządem ,i go żle ustawił .i póżniej kombinował ze sprzęgiełkiem ,żeby ustawić pompę ,wiem bo sam tak robiłem ,

i nie jest to wina pompy , poadrawiam

Posted
sprawdziłem początek wtrysku i się nie zgadza,nie wiem dla czego? dałem sobie spokój z tą pompą odkupiłem tom na której odpala za wszystkie rady z góry dziękuje i pozdrawiam.
Posted
Zapłon się przestawia może być wyłamany ząb na kole,obcięty klin itp. trzeba zdemontowaćpokrywę i dokładnie zobaczyć a p-pa jest dobra i nie ma co przy niej grzebać.Pozdrawiam.
Posted
klin jest było sprawdzane przez pompiarza bo też tak myślałem , a ząbek tak jak by chyba kiedyś celowo wbił.problem w tym ,że wywaliłem stare sprzęgiełko w sterte złomu i ni moge znalez ,a na nowym podaje jak tłok opada czyli za puzno,wniosek że coś w tej pompie jest nie halo nie jestem starym rolikiem nieznam sie tak na tym ale tak wnioskuje .
Posted
Wniosek jest taki że zapłon jest przestawiony na kołach żębatych.Weż mechanika niech Ci ustawi zapłon zg. z znakami.Może być też przestawiona p-pa wtryskowampowinna podać dawkę w granicach górnego pkt tłoka.Pozdrawiam.
Posted
najszybciej byłoby spiłować ząb na nowym sprzęgiełku i prawidłowo ustawic ale może się okazać że i tak braknie kilku stopni do prawidłowego ustawienia i trzeba wtedy odkręcić pokrywę rozrządu i przestawć na kołach rozrządu koło zębate i sprawdzić początek wtrysku przed założeniem pokrywy
Posted
panowie czy c4011,a c360 różni się pod kątem zapłonu czy początek wtrysku jest inny iczy te pompy się czmś różnią ,bo łapie się już wszystkiego
Posted
lepiej się nie łap wszystkiego tylko ustaw na rozrządzie początek wtrysku !!!!!!!!!! bo masz żle a dowodem jest że poprzedni właściciel piłował ząbek a wtrysk paliwa jak piszesz masz spóżniony to trzeba tylko ustawić a nie cudować podam ci przykład jak chcesz mieć dzieci to też musi być w odpowiednim czasie to tak jak w cylinrze bo inaczej to nalejesz paliwa do cylindra a i tak nie zaskoczy
Posted

Pompa różni się typem. Konstrukcyjnie jest to to samo. Kąt wtrysku ustawia się tak samo jak w C-360.

Są do pobrania instrukcje do obu ciągników. Ustaw wszystko jak należy i pewnie mu przejdzie.

  • 3 months later...
Posted
Witam, ustawiłem rozrząd na znaki, wałek rozrządu w dwie kropki , wał korbowy kropka w dwie, pompa O w O, i coś mi nie gra, dymi na czarno po remoncie, wymieniłem wszystkie kliny na nowe i nic nie pomogło, traktor nie ma siły i dymi gorzej niż przed remontem. Może Pan mi coś podpowie bo mnie juz trafia...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...