doni103 Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Panowie mam problem z odpalaniem c360 wtryski ok,filtry paliwowe nowe pompa po regeneracji ,na innej popie pali na dotyk a na tej regenerowanej nie .jak już odpali po długim kręceniu to uleje na wolnych obrotach na wysokich strzela w tłumik,jak zdemontował pompe to na sprzęgiełku był ślad odbitego ząbka czy to wina zapłonu czy pompy zle zregenerowana: Quote
grzepaku1 Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 sprawdz początek wtrysku na pierwszym cylindrze,sprawdż wtryskiwacze ale najprędzej to wina pompy Quote
kubusjettaII Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 skoro na innej pali i nie robi cyrków to oddał bym pompę do poprawki. Quote
VoYtek8 Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Pompa jest pewnie źle zregenerowana i dlatego nie pali tak jak trzeba. Pozdrawiam Quote
doni103 Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 woziłem ją 4 razy 5 mądrych głów dumało nad tym ciągnikiem każą mi wyłamać ząbek tak jak na starym sprzęgiełku Quote
Robert ;-) Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 A może zapłon [silnika] jest nie właściwie ustawiony Quote
doni103 Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 dodam że tą zregenerowaną pompę jak próbuje opkręcic ręcznie za zębatke to stawia opór zawór zwrotny słychać potwornie tak jakby była dobraale zapłon próbowałem ją dopchnąć do silnika ale dalej się nie da ,a jak oddalam jest gożej Quote
rysiek1965 Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Masz żle ustawiony zapłon na rozrządzie, i dlatego na sprzęgiełku jest spiłowany jeden ząbek ,zapłon jest za mocno wyprzedzony i dlatego gdy odsuwasz pompę od silnika to jeszcze bardziej wyprzedzasz zapłon ,poluzuj przewody paliwowe i spróbuj dopchnąć pompę do silnika ,pozdrawiam Quote
doni103 Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 jak już napisałem pompę mam dosuniętą na maksa do silnika ,a na drugiej pompie nie muszę .i ta druga pompa jest zarżnięta brak mocy ale pali , ana tej regenerowanej tylko na kopciucha jak ciepły to trzeba trochę pochechłaćczy możliwe jest że pompa jest dobra ,ale w tym ciągniku nie będzie palić ,a inna tak i od czego to może zależeć . Quote
grzepaku1 Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 musisz sprawdzić początek wtrysku!!!! masz znaki na kole zamachowym i względem tych znaków przestawiasz pompę jesli się nie zgadza i nie idzie doregulować to wykorzystaj ten spiłowany ząbek tak by było prawidłowo ustawione a jeśli nie idzie jeszcze ustawić to musisz przestawić na rozrządzie koło pompy wtrysowej bez ustawienia prawidłowego początku wtrysku nie można stwierdzić czy to wina pompy i wynika z twojego opisu że jest żle ustawiony początek wtrysku Quote
doni103 Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 jutro zrobię tak jak mówisz ,ale czemu jak ustawie drugą pompę jak należy to pali, na tej zanim dałem do regeneracji tylko słabo palił ,a teraz jeszcze gorzej i czy to możliwe,żeby poprzedni właściciel ingerował w sprzengiełko bo ja tego nie robiłem,a jest odbity na starym sprzęgiełku bo ja założyłem nowe .a czy zmiana krućca na pompie łączoncego pompę z wtryskiem ma jakiś wpływ bo z powodu złego gwintu zmieniłem i na 4 gaże chodzi jakby lepiej. Quote
kubusjettaII Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 skoro zakładasz inną i ustawiasz na znaki jak powinno być i odpala według tego co piszesz, moim zdaniem pompa, Quote
doni103 Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 ale pompiarz twierdzi że jest wszystko ok. 4 razy ją sprawdzał.mam jechać gdzieś indziej mam na myśli innego pompiarza Quote
rysiek1965 Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Na sprzęgiełku masz jeden szerszy ząbek, i tak samo jest na pompie i na wałku od rozrządu , i wszystko musi pasować i jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony to musi palić ,ale jak pisałem Ci wcześniej, jeśli jest spiłowany ząbek na sprzęgiełku to ktoś bawił się rozrządem ,i go żle ustawił .i póżniej kombinował ze sprzęgiełkiem ,żeby ustawić pompę ,wiem bo sam tak robiłem ,i nie jest to wina pompy , poadrawiam Quote
doni103 Posted February 23, 2013 Author Posted February 23, 2013 sprawdziłem początek wtrysku i się nie zgadza,nie wiem dla czego? dałem sobie spokój z tą pompą odkupiłem tom na której odpala za wszystkie rady z góry dziękuje i pozdrawiam. Quote
grzepaku1 Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 żaden problem ustawic prawidłowo początek wtrysku na pompie zregenerowane jeśli nie wiesz jak to ci powiemy a montowanie starej nie ma sensu skoro piszesz że nie ma mocy Quote
muzyk Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Zapłon się przestawia może być wyłamany ząb na kole,obcięty klin itp. trzeba zdemontowaćpokrywę i dokładnie zobaczyć a p-pa jest dobra i nie ma co przy niej grzebać.Pozdrawiam. Quote
doni103 Posted February 23, 2013 Author Posted February 23, 2013 klin jest było sprawdzane przez pompiarza bo też tak myślałem , a ząbek tak jak by chyba kiedyś celowo wbił.problem w tym ,że wywaliłem stare sprzęgiełko w sterte złomu i ni moge znalez ,a na nowym podaje jak tłok opada czyli za puzno,wniosek że coś w tej pompie jest nie halo nie jestem starym rolikiem nieznam sie tak na tym ale tak wnioskuje . Quote
muzyk Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Wniosek jest taki że zapłon jest przestawiony na kołach żębatych.Weż mechanika niech Ci ustawi zapłon zg. z znakami.Może być też przestawiona p-pa wtryskowampowinna podać dawkę w granicach górnego pkt tłoka.Pozdrawiam. Quote
rysiek1965 Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 Ząbek na sprzęgiełku został spiłowany specjalnie żeby ustawić pompę, to jest wina ustawienia rozrządu nie pompy. pozdrawiam Quote
grzepaku1 Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 najszybciej byłoby spiłować ząb na nowym sprzęgiełku i prawidłowo ustawic ale może się okazać że i tak braknie kilku stopni do prawidłowego ustawienia i trzeba wtedy odkręcić pokrywę rozrządu i przestawć na kołach rozrządu koło zębate i sprawdzić początek wtrysku przed założeniem pokrywy Quote
doni103 Posted February 24, 2013 Author Posted February 24, 2013 panowie czy c4011,a c360 różni się pod kątem zapłonu czy początek wtrysku jest inny iczy te pompy się czmś różnią ,bo łapie się już wszystkiego Quote
grzepaku1 Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 lepiej się nie łap wszystkiego tylko ustaw na rozrządzie początek wtrysku !!!!!!!!!! bo masz żle a dowodem jest że poprzedni właściciel piłował ząbek a wtrysk paliwa jak piszesz masz spóżniony to trzeba tylko ustawić a nie cudować podam ci przykład jak chcesz mieć dzieci to też musi być w odpowiednim czasie to tak jak w cylinrze bo inaczej to nalejesz paliwa do cylindra a i tak nie zaskoczy Quote
massay1 Posted February 24, 2013 Posted February 24, 2013 Pompa różni się typem. Konstrukcyjnie jest to to samo. Kąt wtrysku ustawia się tak samo jak w C-360.Są do pobrania instrukcje do obu ciągników. Ustaw wszystko jak należy i pewnie mu przejdzie. Quote
stefanski_g Posted June 12, 2013 Posted June 12, 2013 Witam, ustawiłem rozrząd na znaki, wałek rozrządu w dwie kropki , wał korbowy kropka w dwie, pompa O w O, i coś mi nie gra, dymi na czarno po remoncie, wymieniłem wszystkie kliny na nowe i nic nie pomogło, traktor nie ma siły i dymi gorzej niż przed remontem. Może Pan mi coś podpowie bo mnie juz trafia... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.