Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.Chciałbym kupić ciągnik Renault mam przeznaczone na ten cel do 35 tys .Jaki model wybrać. Jak jest z awaryjnością tych ciągników ,spalaniem i z dostępnością z częściami na Podlasiu

 

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
w moim rejonie jest dużo renówek i nie słyszałem złych opinii o tych ciągnikach a ludzie kupują te ciągniki w takim tempie że handlarze nie nadążają przywozic pod warunkiem że w przyzwoitym stanie ,jeśli reno to w tych pieniążkach polecam ci 103-14 ciągnik o mocy 93KM silnik MWM potężny przedni napęd ,bardzo duży udżwig podnośnika bez problemu może pracować w agregacie uprawowo siewnym biernym jak na swoją moc bardzo dobry uciąg z przodu koła 28 cali a z tyłu 38 ciągnik skrętny pod warunkiem szerokiego rozstawu kół przednich ,oszczędny w paliwie ,minusem tych ciągników jest cena części chociaż dostępne są używane ale też tanie nie są
Posted
obojętni jaki zachodni ciągnik weźmiesz będą drozsze jak do krajowych ciągników, ale tez z drugiej strony jak dobrze ekploatowany to zrobi bez naprawy 2x wiecej motogodzin ;)
Posted
jestem z kujawsko pomorskiego ,spory procent sprowadzanych ciągników do polski w moim rejonie to właśnie reno ale jak w dobrym stanie to nie stoi za długo a nawet niektóre modele po prostu na zamówienie u nas już dużo tych ciągników pracuje na polach
Posted

nie wiem dlaczego, ale te ciagniki sa nadal nie doceniane w polsce

jednak juz w niektorych regionach widac wiele reni na polach,

jestem pewny ze kazdy kto ma juz jedna chetnie kupilby druga, od tego ciagnika nie da sie uciec, jest tak prosty w budowie i oszczedy a od tego malo awaryjny

u nas renia jest od 2 lat i nie wyobrazam sobie innego ciagnika

nie wiem czy wolisz wersje mechaniczne, wtedy szukaj w serii .14, czy moze bardziej nafaszerowane elektronika seria .54, choc w obu zdazaja sie mniej i bardziej wypasione

ciagniki z turbo nie przemawiaja do mnie, a 103 posiada taki silnik, jest bardzo wykrecony jak na 4 cyl, radze szukac 95, 106, 110, 113,120

Posted

100PS z 4 cyl. to wykręcony silnik??

Przestań nawet ursus robił takie modele.

Ja też nie mialem przekonania do turbo dopóki nie popracowałem na takim ciagniku (120 KM 6 turbo) i wg mnie rewelacja, duzo większy moment obrotowy, nizej dostepny niz w wolnossaku itp itd

Posted
Zciekawością czytam Wasze posty bo nie znam tego ciągnika.Wmoich okolicach nie ma żadnej Renówki wiem że ma silnik Fenda ale zopini jakie słyszałem to że siadająinne drobne części nie wiem czy to prawda ale słyszałemtakie opinie.Pozdrawiam.
Posted

na zdjeciach lepiej wyglada 110, do tego Tuz, opony GY-pewnie pierwsze, do tego mlodsza i skrzynia 16, czyli z polbiegami

warto sie nia zainteresowac, jesli technicznie jest w takim stanie jak wyglada mysle ze warto

 

Posted

wszystko zalezy w jakich warunkach ma pracowac, w naszej 113 co prawda na tyle opony nowe, ale w pracach polowych malo kiedy uzywam przedniego napedu

pozatym to opona radialna, nawet z tak niewielka iloscia bieznika jakos sie trzyma

nie ma co ukrywac, ze opony na tyl by sie jej przydaly, ale jak napisalem wszystko zalezy z czym i gdzie bedzie robic

Posted
Ciągnik miał by pracować w pługach overum 4 skibowych i w agregacie własnej konstrukcji kultywator połączony z siewnik i styłu jakaś brona może szerokość agregatu jakieś 2.60 mocy powinno wystarczyć

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...