Jump to content

Recommended Posts

Posted
Te ciągniki jak wszystkie Belarusy mają wyjątkowo niskie ceny w porównaniu do zachodnich odpowiedników. Zaletą jest dobra dostępność tanich części i niskie spalanie. Komfort pracy jest niższy niż w innych nowych traktorach, ale da się jeździć. Pozdrawiam :)
Posted

Praktycznie większość firm uderza w estetykę swojego wyrobu. Ładne maski, drogie oświetlenie, elegancka tapicerka, zaawansowana elektronika, guziczki w kabinie, na błotnikach i jeden czort wie co jeszcze. Wyglądają niesamowicie ale niestety... trzeba za to zapłacić. Nie jest to wada bo znów niesamowicie podnosi to komfort pracy i można by powiedzieć że nie jedną z nich zmienia w przyjemną.

Ruski zepchały to jak by na drugi plan lub nawet w ogóle na to nie patrzą. Wiele rzeczy jest nieprzemyślane i potrafi uprzykrzyć eksploatację. Jak dorzucimy do tego jakość wykonania, kosz produkcji to mamy cenę końcowego produktu. To taki konik dla uboższych. Zrobi to samo co zachodni ale kosztem większego wysiłku z naszej strony. W każdym razie nie jest źle. Jak wytrzymać 10 godzin w 60-ce potrafiło przyprawić o głuchotę to w ruskim 20 za kółkiem nie sprawia większych trudności. Nawet w dwudziestoletnim ciągniku.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...