Jump to content

Recommended Posts

Posted
To wygląda tak musisz mieć do dyspozycji migomat wytnij otwór w kolektorze dolotowym nad 1 cylindrem od chlodnicy [przyspawaj śrubę którą się przykręca ośkę tylną od malucha gwint pasuje]lub dobierz inną i wkręć świecę podłącz kabel zasilający i włącznik lub podłącz przez przekaznik.
Posted
Panowie, ta świeca jest dosyć długa, więc mam obawy, że nie będę mógł jej dokręcić do końca. Patrzyłem, czy da się ją wkręcić wzdłuż kolektora, ale jakoś nie bardzo jest jak ją przymierzyć. Chyba pomysł z przyspawaniem nakrętki jest dobry, tylko czy koniec świecy nie będzie za blisko przeciwnej ściany kolektora ? Czy może lepiej wzdłuż ją przykręcić, tak, aby świeca była równolegle ułożona do kolektora ? Myślałem o zrobieniu otworu od strony chłodnicy.
Posted

Nakrętki zrobić z odsadzeniem. Wymierzyć długość żarnika sprawdzić jak to wyjdzie w kolektorze i tyle podnieść świecę do góry. jak zwój czy dwa schowają się w nakrętce to nic się nie stanie.

Posted
Jeżeli świecę żarową włożysz w kolektor ssący który nie jest przystosowany do założenia świecy to ograniczysz przepływ powietrza, co oznacza że będziesz miał gorsze napełnianie cylindrów powietrzem. Kolektory ssące przystosowane do montażu świec są odpowiednio zaprojektowane tak, aby ilość powietrza była odpowiednia, a przepływ był bez zbędnych bardzo szkodliwych dla silnika zawirowań.
Posted
Przystosowanie polega co najwyżej na tym że jedną świecę opływa powietrze z jednego cylindra. Czyli opór jest zminimalizowany. W 60-ce się tak nie da. Zakładając świecę na wlocie kolektora ciągną przez nią powietrze 4 cylindry. Czyli przepływ intensywny i faktycznie pewnie ma to wpływ na napełnianie cylindrów.
Posted

osobiście uważam że nawet 2 świece wmontowane mądrze nie będą hamowały dopływu powietrza,jak już wcześniej któryś z kolegów zauważył nakrętki można wspawać na podwyższeniu,jestem emerytem kierowcą zawodowym z 40 letnim stażem nie takie rzeczy się kombinowało w przeszłości-będzie dobrze zakładaj i nie pękaj-pozdrawiam i życzę sukcesu


najlepiej 2 na 1-szym i 3-m wlocie

Posted
nie wiem po co świeca w 360 jak to lekko pali, ale jeśli już to tak jak pisał henryk do tego porządny włącznik(amperaż dobrać do świec) lub przez przekażnik i przewody
Posted
Ja nie tak dawno zamontowałem dwie świece od 30-stki do MTZ-ta na obuch dolotach w głowicy jak najbliżej zaworów ssących , a włącznik też od 30-stki wsiadam trzymam do 30-stu sekund na świecach i efekt ; silnik dużo szybciej łapie .
Posted
W swoim mtz-cie wywaliłem ruską płomieniówkę, założyłem iskrę, podłączyłem do filtra paliwa i chodzi jak złoto. Mały pobór prądu i koniec z wadliwym elektrozaworem w świecy.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...