Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam

Mam 2,a nawet 3 problemy z władymirkiem, mianowicie:

- po pierwsze wydaje mi się, że dużo pali, jak na władka, co może być przyczyną?? Dodam, że filtry paliwa miał wymienione, pompa od 330.

- po drugie trochę cieknie, a ja tego nie lubię. I skąd moje pytanie. Czy można całkowicie go uszczelnić?? Bo jest takie przeświadczenie, że jak rusin to musi kapać. Czy ma ktoś może bez wycieków??

- po trzecie luzy w kierownicy. Na gałkach nie ma, ślimak wymieniony, także też nie ma. Zastanawiam się nad wymianą od 360, podobno lżej się kręci, ale mi chodzi tylko i wyłącznie o luzy. Czy jeśli wymienię kolumnę to uda się je zlikwidować??

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :)

 

Posted

Po pierwsze ile ci pali i od kiedy masz pompe od 330? bo morze pali ci tyle co powinien tylko tobie sie wydaje ze duzo pali

Po drugie skad masz dokladnie wycieki? bo jak od remontu nie mam juz takiego problemu:)

Po trzecie co do luzow to nie wiem ja jak jakis czas temu wymianilem slimaka to mam luz na jakies nie cale cwierc obrotu w sumie to mi nie przeszkadza bo sie juz przyzwyczailem:)

Pozdrawiam

Posted
Pompa wtryskowa od C-330 do T25 to zły pomysł. Zdecydowanie różni się ciśnienie wtrysku. Albo zajedziesz pompę przy ciśnieniu 170 atm, albo przy ciśnieniu 132 atm wtryskiwacze nie będą działały prawidłowo i zwiększone zużycie paliwa. T25 ma także mniejszy stopień sprężania, co też może powodować problemy.
Posted
Grzegorz najprawdopodobniej ma racje a bynajmniej jest w tym sens i logika pozatym znam sporo osob co jezdzi wladkiem ale nie slyszalem zeby ktos montowal pompe od 330 do t25 Pozdrawiam
Posted

A u mnie kilka osób na wsi tak ma zrobione i sobie chwalą. Może coś jest źle zrobione przy tym podłączeniu.

Pompy ja nie wymieniałem, już takiego kupiłem. Co do spalania to pali więcej od 330 np. w podorywce 25a spalił mi 10l, a 330 w orce siewnej to jeszcze zostało mi na bronowanie. Wszystko orane tym samym pługiem i nie daję nigdy w żadnym ciągniku całego gazu.

Wycieki to spod korków i spod sprzęgła i z "obudowy" korpusu w tyle. Dokładniej koło wałka.

Luzu jest ponad 0,5 obrotu, a nieraz jest tak, że po drodze jeździ nim moja mama, także za bardzo bezpiecznie to nie jest, bo koła inaczej jadą od kręcenia. I chyba poczekam do jesieni jak prawo jazdy zrobię i go sprzedam, a 330 zostawię. Pozdrawiam:)

 

Posted
wydaje mi się że pompy wtryskowej od C-330 nie da się w żaden sposób założyc by silnik pracował prawidłowo bo w C330 jest inny cykl pracy tłoki pracują na przemian a w t25 pracują obydwa razem i nie ma możliwości by pracował na 2 tłokach chyba że ta pompa jest dostosowana do władka i ma inny wałek krzywkowy w pompie
Posted

Nie rozumiem po co zmieniac pompe paliwowa na 330 umnie w domu jest wladek od 92 roku i nigdy niebylo z nia problemu nawet jak robilem silnik to zawilzlem pompe z wtryskami do mechanika to powiedzial ze sekcja w pompie jest ok wiec morze poprostu zamontuj pompe od rusina i niebedziesz narzekal na spalanie

wycieki spod korkow to zbyt wiele niemowi:(

wyciek kolo walka to pewnie masz symering go wymiany(nie mam 100% pewnosci)

a sprzeglo przeciez jest suche to jak ci moze leciec olej no chyba ze masz przeciek od srodka (odkrenc dekiel i zobacz czy sprzeglo jest suche)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...