mario21 Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Witam.Mam problem ze swoim c-385 mianowice poszla woda do oleju, miał wode na tłoku gdyz przy probie zapalenia wyrzucal ją kominem, wiec wymienilismy uszczelke i splanowalismy głowice. Jednak po krotkim czasie stalo sie to samo woda znalazla sie w oleju i wyrzucal wode kominem. Jaka moze byc tego przyczyna ? Quote
DuzyGrzegorz Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Może stoi na dworze, a niema klapki na tłumiku i woda się dostaje tą drogą. Czy podczas pracy silnika pojawiają się bąbelki powietrza w chłodnicy? Quote
VoYtek8 Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Zrób przykrycie na tłumnik, a jak nie to chociaż jak ciągnik stoi zgaszony to załóż na ten tłumnik jakąś puszkę albo wiaderko. Pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 A jeśli nie pomoże pokrywka na tłumik to ja stawiał bym na skoszony blok silnika skoro planowałeś głowice i jest to samo. miałem taki przypadek w c360 3p.pozdrawiam Quote
rysiek1965 Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Głowica może być pęknięta w środku na kanale wodnym , albo pęknięta tuleja .Pozdrawiam. Quote
mario21 Posted April 6, 2013 Author Posted April 6, 2013 Stal cala zime w szopie i po wymianie uszczelki prawie nie jezdzil nigdzie tylko stal w szopie. Jak sprawdzalem stan oleju to zauwazylem ze znajduje sie w nim woda. Dzis jak sciagnelismy glowice to wlasnie na ostatnim tloku bylo pelno wody. Pozdrawiam Quote
Robert ;-) Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Glowica nie powinna być walnięta bo jeśli ją planowali to byla sprawdzana czy nie jest pęknięta, morze te gumowe uszczelniacze na tulei sparcialy i tamtędy woda do oleju idzie Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.